miercuri, 11 aprilie 2012

Remember Golgotha


Mă-ntorc ades prin vreme şi Te zăresc pe-un munte,
Răpus printre blesteme, cu spini înfipţi pe frunte,

În jurul Tău, străinii, cu-apucături barbare,
Nu-Ţi înţeleg menirea, vor doar să Te omoare.

Prea multă acuzare, durerea Te-mpresoară,
Romanii duri şi gloata din jur Te înfioară.

Se-ncrâncenează cerul de-atâta întristare,
Din palme-Ţi muşcă fierul cu sete arzătoare.

Îl strigi încet pe Tata dar nu primeşti răspunsul,
Rămâi întins pe cruce, din ochi te spală plânsul.

Căci ai ales, Isuse, ca dragostea divină
Să ispăşească totul, să ne absolvi de tină.

Prin jertfă Tu, Iubire, instaurezi Lumină
Făclie peste veacuri în inima creştină.

elena marin alexe

20 de comentarii:

maranata spunea...

...în ceruri se va spune curând
_Elena tu plâns ai pe pământ iar, versurile ți sfinte pe mulți a înviorat primește în dar cununa vieții de Împărat și veci să fie Domnul de tine lăudat.

Cristian Lisandru spunea...

Poem bun, mesaj puternic. Din sufletul dumneavoastră care este atât de mare cum rar se poate descoperi. Cu respect, scumpă doamnă! Vă trimitem un gnd primăvăratic din Bucureştii care vor fi muraţi de ploi - din câte se anunţă. N-am fi dorit să avem o vreme frumoasă de Paşte, însă vom vedea...
Toate cele bune!

April spunea...

Sarbatori Luminate cu liniste in suflet iti doresc!

iri spunea...

SARBATOAREA INVIERII DOMNULUI SA-TI ADUCA MULTA PACE SI BUCURII ,ELENA DRAGA!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Urarea ta de bine mi-a adus clipe fericite pentru suflet.Aştept măreaţa zi!
Sărbători cu Lumină din belşug!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Să aveţi sarbatori cu belşug de Lumină pe suflet, dragii mei dragi!
Vă iubesc.

elena marin-alexe spunea...

April
Multă Lumină şi ploi de bucurii, draga mea April!Cu drag te îmbrăţişez, de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Pace, bucurii, speranţă şi Lumină să ai din belşug, Iri draga mea. Mulţumesc de urari!

nakudo spunea...

Dacă am murit împreună cu Hristos, credem că vom şi trăi împreună cu El, întrucît ştim că Hristosul înviat din morţi nu mai moare: moartea nu mai are nici o stăpînire asupra Lui. Fiindcă prin moartea de care a murit, El a murit pentru păcat, odată pentru totdeauna: iar prin viaţa pe care o trăieşte, trăieşte pentru Dumnezeu.

Romani 6:8-10
multa lumina,dragoste,smerenie.va imbratisez cu drag

Ionel Mesaroş spunea...

Superb poem!
Lumina Învierii Domnului Iisus revarsă speranţă, înţelegere şi bucurie în lăcaşul fiecăruia dintre noi.
Fie ca praznicul Învierii Domnului să vă aducă în casă raze de lumină, fericire şi sărbători minunate alături de cei dragi!
Paşte Fericit!

Cristake spunea...

Ma bucur ca ati scris asa ceva, e bine sa nu uitam deloc cam Cine si ce a facut pentru noi atunci, acolo. Si m-apuca la cap cand vad in ce hal este generatia mea, cel putin acea parte a ei cu care am de-a face, in sensul asta - al credintei crestine. In fine, sa ne bucuram mai bine de sarbatoarea asta care este chiar inima crestinismului. Invierea. Sa o aveti cu tihna si seninatate!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Să fie balsam pentru inima ta, aceste cuvinte, draga Stefy!
Lumină şi bucurie să ai din belşug scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş

Mulţumesc pentru frumoasle cuvinte, Ionel Mesaroş.Postarile tale îmi lipsesc foarte mult.Sper că eşti sanătos.Sărbători cu pace şi bucurie din belşug!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Să ne bucurăm căci ne-a eliberat de moarte, ispăşind în locul nostru...
Să-ţi fie inima plină de bucurii şi de pace în sărbătorile Învierii.
Ploi de bucurii să ai, Cristake!

Ana Maria spunea...

Paste fericit! si toate urarile mele de bine! Cu drag, Ana Maria

Ionel Mesaroş spunea...

Din păcate,problemele de sănătate nu mi-au permis să-mi dedic o parte din timp blogului.Acum sunt mult mai bine ,iar timp la dispoziţie am mult mai mult pentru simplu fapt că am renunţat la "motorul"problemelor mele de sănătate , politica .
Vă doresc Sărbători Fericite!

disa spunea...

"Căci ai ales, Isuse, ca dragostea divină
Să ispăşească totul, să ne absolvi de tină."

Glorie Lui!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Mii de mulţumiri dragă Ana!CU MARE DRAG.

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Politica nu merită ofranda vieşii noastre! Sper să te faci sănătos şi aştept să mai scrii.

elena marin-alexe spunea...

disa
Da! Gloria Lui I se cuvine, dragă Disa!