luni, 2 aprilie 2012

La Multi Ani..


Lidi

Este începutul unei frumoase primăveri, care abundă în sărbători pentru mine.Prima sarbătoare este ziua când ai venit pe lume, prinţesa mea dragă, Lidia. Astazi, cu sinceritate îţi destăinuiesc ceva: M-a părăsit inspiraţia...aş avea multe să-ţi spun, dar cuvintele s-au împrăştiat nesigure şi au fugit, lasând să se vadă doar chipul tău, cu zâmbetul acela sclipitor, binecunoscut de noi, cei care te iubim.

Draga noastră dragă, îţi dorim ploi de bucurii!

Să nu uiţi că eşti fiică de rege.Fii binecuvântată!

La Mulţi Ani!

20 de comentarii:

corina spunea...

La multi ani Lidiei!!!!!!
Cele mai calde urari le poate face doar o mama!!! :)

elena marin-alexe spunea...

Corina
Iti multumim din suflet, pentru ca esti aproape de noi, in aceasta zi.

lidy spunea...

Dragii mei, multumesc ca va ganditi la mine! Va iubesc si va imbratisez cu toata caldura de fiica! Si ce fiica... :))

Va pup!!!

elena marin-alexe spunea...

lidy
Chiar daca suntem departe de tine, tu draga noastra fiica, esti aici in inimile noastre.
Toata binecuvantarea Domnului sa curga peste tine, draga noastra draga!

Lisandru Cristian spunea...

LA MULŢI ANI şi din partea noastră, cu mare bucurie şi cu mare drag. O zi deosebită, un moment deosebit în viaţa familiei. Din tot sufletul, multă sănătate şi toate cele bune, în fiecare zi!
Sunteţi nişte oameni minunaţi, cu suflete deschise!

Cu respect, scumpă doamnă!

Sara spunea...

La mulți ani fiicei dumneavoastră! Să fie sănătoasă, să vă bucurați mulți-mulți ani împreună! :)

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Urările voastre sincere, ne-au încălzit inima, Cristian.Mulţumiri, ţie şi Geaninei! Cu mare drag vă port în suflet!

elena marin-alexe spunea...

Sara
Mulţumiri draga mea, Sara! Frumos nume porţi!

elena marin-alexe spunea...

Elena,
este o zi specială pentru tine şi familia ta. Suntem aici cu tot sufletul, participăm, ne bucurăm, suntem fericiţi să fim cu voi. Ne place enorm să fim părtaşi la această bucurie a sufletelor voastre.
Îi urăm dragei tale tot binele din lume, sănătate maximă, fericirea să nu îi părăsească sufletul, iubirea fie cu ea!

La mulţi ani, Lidia!

Geanina şi Cristian Lisandru

elena marin-alexe spunea...

Geanina
Am să scot azi codul de la comentarii.
Mii de mulţumiri pentru gândurile frumoase.Şi eu sunt alături de tine, cu inima şi sufletul. Să nu uiţi asta! Fii binecuvântată, Gena dragă!

£.uzu spunea...

La multi ani, si din partea mea cu o mica intarziere :)

Aris spunea...

Elena, stiu lipsesc de prea mult timp prinsa de grijile vietii, dar nu puteam sa trec fara sa ii urez fiicei tale toate cele bune! O viata frumoasa si sanatate. Iar tie sa te bucuri de toate realizarile ei.

Un gand bun si recunosc mi e dor sa te citesc.

iri spunea...

La Multi Ani si multe binecuvantari pentru Lidia!

nakudo spunea...

La multi ani,Lidia!si ani si pasi invaluiti in lumina,alaturi de cei dragi...salut in tine mosternirea genetica preluata de la mama ta minunata si tatal tau,de o blandete si bunatate divina.Doamna Elena...Lidiuka este una din binecuvantarile ce v-au fost daruite...va imbratisez cu dragoste(si sapa in mana,ha-ha)

elena marin-alexe spunea...

£.uzu
Pentru urari nu exista prea tarziu, draga Lavi. Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Te inteleg.Nici eu nu mai am timp sa trec pe la prieteni, caci gradina mea imi ocupa tot timpul.
Multumesc mult, pentru urari draga Aris!

elena marin-alexe spunea...

iri
Cu drag iti multumim, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Da ..fara sapa nu se poate? :))
Sa stii ca si tu-mi semeni..ESTI SPIRITUALA SI ORICE CONVORBIRE CU TINE, ARE FARMEC DEOSEBIT, STEFY DRAGA!

nakudo spunea...

pai ..doar santeti mama mea spirituala..ha-ha...gata pauza juma de ora de sapa ca ma pali inspiratia....sau o fi soarele si fluturasii....abia astept sa va aduc copacul promis...va imbratisez cu dragoste

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Salcia a inceput sa inverzeasca! Isi asteapta nerabdatoare pelerinii...:)