vineri, 30 martie 2012

Fir de speranţă

Aş vrea să ating a Lui nemurire
Ţesută pe-un deal în fir de iubire
Mereu să rămân ancorată de cer
Cu ochii scaldaţi in divinul mister

La poarta de lacrimi mi-am pus iar zăvor,
Isus mă alină atunci când mi-e dor,
Pe frunte-mi coboară cunună de vis
Şi gându-mi ridică spre zări din abis.

De când Îl cunosc privesc des în mine,
Atunci când mi-e greu colind zări senine,
Speranţa mă urcă nu cad la pământ,
Ascult şi mi-e bine, rămân în Cuvânt.

Furtuni mă brăzdează si simt că mi-e frig,
Am clipe în care nu pot să-L mai strig,
Mă văd rătăcită, adesea plângând,
Stingheră şi tristă pe margini de gând.

Puterea se frânge, slăbeşte mereu,
Aproape că zilnic resimt tot mai greu,
Povara de zile cum mă apasă,
Ce lung mi se pare drumul spre-acasă.

Aş vrea să-l scurtez, s-aprind o lumină,
Pe suflet s-o pun urcând pe colină,
Pe căi nevăzute să port aripi vii,
S-arunc vălul negru, să-mbrac bucurii.

Aş vrea să ating a Lui nemurire
Ţesută pe-un deal în fir de iubire
Mereu să rămân ancorată de cer
Cu ochii scaldaţi in divinul mister


elena marin alexe

8 comentarii:

*ELENA* spunea...

Furtuni mă brăzdează si simt că mi-e frig,
Am clipe în care nu pot să-L mai strig,
Mă văd rătăcită, adesea plângând,
Stingheră şi tristă pe margini de gând.

Puterea se frânge, slăbeşte mereu,
Aproape că zilnic resimt tot mai greu,
Povara de zile cum mă apasă,
Ce lung mi se pare drumul spre-acasă.
Superbă draga mea Tiză!
Vă doresc un sfârșit de săptămână minunat!
Vă pup și îmbrățișez cu mult drag!

José Ramón spunea...

Elena cuanta belleza en estos textos saludos desde…
Abstracción textos y Reflexión.

disa spunea...

'...rămân în Cuvânt."
Dumnezeu sa-ti ajute la aceasta.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Te îmbrăţişez cu mare drag scumpă tizo!

elena marin-alexe spunea...

Ramon
Gracias amigos!

elena marin-alexe spunea...

disa
Asta îmi doresc din suflet.
O seară binecuvântată draga mea!

Maria spunea...

Stimata Doamna,
In ziua in care ati postat aceasta minunata poezie, eu am ajuns, in sfarsit, la locul de odihna al POETULUI meu de suflet si tin sa va impartasesc aceasta veste pentru ca am vazut cat de mult l-ati pretuit, ca si mine...Toate cele bune !
Maria Popa

elena marin-alexe spunea...

Maria
Multumesc pentru comentariu draga mea.Imi doresc sa vizitez cat mai curand acel loc unde se odihneste Poetul.
Ganduri bune de la Vrancea, draga mea.
PS.A.P. a lasat un mare gol, pe care doar amintirea lui ii poate umple..