joi, 1 martie 2012

Doar prietenilor ..

Prietenilor mei, le doresc o primăvară binecuvântată cu dragoste, realizări şi bucurii!

36 de comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Toate gândurile noastre bune, scumpă doamnă! Un MĂRŢIŞOR virtual, cu tot dragul!

nakudo spunea...

inverzire frumoasa si in primavara aceasta.saru mana.
http://www.youtube.com/watch?v=BHCrGBR3i44

Gabriela Pana spunea...

Raze de soare sa va lumineze primavara!

April spunea...

O primavara minunata, plina de caldura in suflet!

Octavia spunea...

Multumesc!
Si dvs si fetele dvs sa aveti parte de o primavara insorita!

*ELENA* spunea...

Draga mea Tiză vă doresc o
primăvară minunată și plina de
bucuri din partea celor dragi!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Martisorul de la voi imi incalzeste inima. Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Sa fii iubita fata verde! Imbratisari si multumiri!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Aceleasi raze de soare sa -ti infloreasca sufletul draga mea!

elena marin-alexe spunea...

April
Sa fie sa ne bucure inima draga mea April!

elena marin-alexe spunea...

Blogger Octavia
Imbratisari si raze de soare cu mare drag iti trimet din Vrancea.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Multe bucurii sa ai si tu, si o primavara minunata , draga tizo!

Raveca spunea...

Primăvară Primăvară... toată firea simte-adânc fiorul dulce A vieţii ce renaşte şi putere nouă-aduce! Inima-n adâncu-i simte tainic farmecul vieţii Bucuria renăscută din frumsete...cu drag Raveca de 1Martie

iri spunea...

Multumesc Elena draga, si eu iti doresc o primavara binecuvantata, scaldata in multe bucurii!

B.D. spunea...

O rază de soare trimit spre dumneavoastră! :)

Rodica Botan spunea...

Vine, vine primavara...Dar primavara vietii este cel mai mare dar...ea este vesnica. O astfel de primavara iti doresc draga prietena...o primavara fara sfirsit...

elena marin-alexe spunea...

Raveca
Multumiri draga Raveca! Frumos nume ai.

elena marin-alexe spunea...

iri
Sa ne fie inimile binecuvantate de El, draga Iri!

elena marin-alexe spunea...

B.D.
Multumesc, multumesc, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Aceasta primavara este umbra celei vesnice, pe care ne-o va darui Domnul Isus, draga Rodica!

Anikó spunea...

Doresc ca Domnul nostru nu numai natura sa inoiasca ci si inimile noastre,sa fim plin cu dragoste!
O primavara minunata iti doresc,draga elena!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Un gand frumos plin de speranta insotit de multe binecuvantari sa iti fie viata.Fii binecuvantata,Elena !

Aris spunea...

Prietenia nu e virtutea tuturor oamenilor, Elena! Asta referitor la titlu... Dar sa nu ne intristam, sa ne bucuram de primavara, de ganduri bune si de viata. E minunata, grea, dar minunata!
O primavara asa cum iti este sufletul, Elena!
Cu mult drag...

£αvi H. spunea...

o Primavara plina de bucurii !

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Sa fie Dragoste, caci depozitul Sau e plin. Numai bine Aniko, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Multumesc scumpa mea!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Mulţi confundă.. Adevărata prietenie însă se vede cu ochiul liber si cu inima.
Este nepreţuită draga mea.
Mulţumesc Aris!

elena marin-alexe spunea...

£αvi H
Mulţumesc Lavinia!

Ana Maria spunea...

Mi-e asa dor de tine! Abia astept sa vina primavara si poate dai o fuga pana la Bucuresti si ne si cunoastem! Pana atunci te imbratisez cu drag si iti doresc o primavara frumoasa!!!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Mi-ar placea draga Ana, O primavara frumoasa si tie draga mea.

corina spunea...

Elena multumim pentru frumosul martisor! O sa-l pun alaturi de toate martisoarele primite adica acolo in suflet deoarece pe fiecare va port cu mine ....

marada spunea...

Sanatate sa ai si liniste sufleteasca!

elena marin-alexe spunea...

corina
Ma bucur draga Cori!

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc Marada! La fel si tie draga mea!

CARMEN spunea...

sa ai parte de o primavara vesela si parfumata, sa te bucuri în fiecare zi de bijuteriile pe care le ofera natura!

elena marin-alexe spunea...

CARMEN
Iti multumesc din suflet draga Carmen!