joi, 22 martie 2012

Din lucrările mele

Vas cu liliac Ulei pe pânză- elena marin alexe 1998

18 comentarii:

Ana Maria spunea...

Superb! Daca as putea picta si eu asa..:) Salutari si imbratisari multe multe de la Bucuresti!

marada spunea...

Doamne, ce minunatie! Ai maini de aur!

Cristian Lisandru spunea...

O frumuseţe, o spun fără niciun fel de rezerve. Aveţi un mare har, atât în ceea ce priveşte scrisul, cât şi în ceea ce priveşte pictura. Admirăm de fiecare dată ceea ce ne propuneţi şi nu putem decât să spunem LA CÂT MAI MULTE!
Gândurile noastre bune la final de săptămână, scumpă doamnă!

Adrian Frăţilă spunea...

Superb tablou!

Anikó spunea...

Draga Elena,cu cit mai bine te cunosc,cu atit mai mult ma uimesti!
Esti o fiinta deaosebita si binecuvintata,si ii multumesc Domnului,ca te-am cunoscut!
Iti doresc un sfirsit de saptamina binecuvintata!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Incearca draga mea, s-ar putea sa poti!
Cu imbratisari.

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumesc pentru apreciere, draga mea!De fapt am un strop de har de sus..:)

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Cuvintele tale frumoase si sincere m[ onoreaza, Cristian. Stiu ca nu arunci cu vorbele-n vant.
O seara binecuvantata, va doresc cu tot sufletul, de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Adrian Frăţilă
Ma bucura intotdeauna, vizita si aprecierile tale, Adriane!

elena marin-alexe spunea...

Aniko
Ma bucur ca ti-a placut si da-mi voie sa te imbratisez cu mare drag de pe meleagurile vrancene.

£. H. spunea...

Te salut si eu :)
foarte frumoasa creatia ta :)
o zi frumoasa!

geaninalisandru spunea...

Primesc darul tău cu mare bucurie. Culorile liniştesc ochiul, simţurile sunt împrospătate de parfumul inconfundabil al liliacului, sensibilitatea ta ne înfrumuseţeză sufletul, talentul tău aduce armonia în casa noastră.

Te îmbrăţişăm, om frumos!

nakudo spunea...

alaturi de ,,Miriam" si ,,Falticeni'',e una din creatiile care ma lasa muta,apoi cum poti sa nu simti lumina,impletita in galben si alb de zbor?mult verde de salcie va trimit...

elena marin-alexe spunea...

£. H
Bine ai revenit Lavi! Multumesc draga mea.

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Cu mare drag ti-as umple bratele cu flori, scumpa mea.Pe aripi de vant calator va trimet numai ganduri bune!

elena marin-alexe spunea...

Nakudo
Draga mea fata verde, sa stii ca salcia da semne de viata...In curand va imbraca haina de verde crud si isi va astepta oaspetii dragi..

Raveca spunea...

Multumesc de comentariu,PASTE FERICIT!GOD BLESS U ALL!
cu drag Raveca PHX-AZ

elena marin-alexe spunea...

Raveca
Multumesc Raveca draga. God bless you!