miercuri, 28 martie 2012

Amprente Literare vol.6



Azi am primit antologia Amprente vol.6 şi sunt foarte bucuroasă, de aceea vreau să împărtăşesc cu voi, prietenii mei.
Mulţumirea mea se înalţă mai întâi către Cel Ce Este, care m-a inspirat prin frumuseţea naturii create de El. Celor din familia mea, de asemenea le mulţumesc pentru susţinere.
MULŢUMIRI SPECIALE, aduc din suflet, Geaninei şi lui Cristian Lisandru, o familie tânără şi prieteni deosebiţi. Bogaţi în dragoste, talentaţi şi inimoşi, merită tot respectul şi mulţumirile.

elena marin alexe

14 comentarii:

Monna Tabita Novacescu spunea...

Felicitari!
Stateam si ma gandeam ca ptr. fiecare osteneala suntem rasplatiti si ne bucuram...cu-atat mai mult bucuria rasplatirii vesnice va fi imensa.
O seara frumoasa si ganduri bune din partea mea,draga Elena !

Cristian Lisandru spunea...

Scumpă doamnă, trece timpul aproape fără să ne dăm seama şi am ajuns, iată, împreună, la cel de-al şaselea volum al Amprentelor Literare. Bucurie literară, bucurie sufletească, poezie şi proză scrise cu talent şi încredere în puterea cuvintelor.
Ne bucurăm fiindcă aţi fost de la bun început alături de noi, vă asigurăm de tot respectul nostru şi privim, aşa cum am mai spus de multe ori, cu mare încredere în viitor. Vom fi primii care vom saluta cu mare drag şi primul volum de autor al dumneavoastră, atunci când veţi lua această decizie.

Spor la scris şi numai gânduri bune!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Cât despre răsplata viitoare, cred că este de o aşa anvergură, că nu o putem pricepe, căci la inima omului nu s-a suit...
Mulţumesc draga mea Monna!

Gabriela Pana spunea...

Felicitari!La cat mai multe...

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Multumesc frumos, draga mea Gabriela!

Tudor Enea spunea...

Sa va regasesc mereu este pentru mine un gand bun, sa ma regasesc pe mine in paginile aceleasi carti alaturi de dumneavoastra este o onoare. Multumiri si ganduri bune, intotdeauna!

elena marin-alexe spunea...

Tudor Enea
Sunt la fel de bucuroasa ca si tinr. pentru-ca ]n sfarsit iti vad publicate cateva din gandurile tale, scrise atat de frumos.
Mergem inainte si sa ne ajute Domnul cu picaturi de telent pentru scris.
Multumesc din suflet, Tudore!

disa spunea...

Elena, felicitari pentru activitatea ta in domeniul artei!
Domnul sa-ti ajute pe mai departe...

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Bine zici de timpul ăsta care parcă a zburat.Parcă era mai ieri la primul volum...
Mă bucur că Dumnezeu a făcut să ni se incrucişeze drumurile :)Cristian!
Aveţi respectul şi afecţiunea mea.Fiţi binecuvântaţi, dragii mei dragi!

elena marin-alexe spunea...

disa
Să se facă voia Lui, draga mea.Multumesc mult!

Zenna spunea...

Felicitări!

Rodica Botan spunea...

Vesnic sa ramii inspirata ...si inspiratia sa fie de aceeasi natura ca si pina acum- esenta din esenta ...

elena marin-alexe spunea...

Zenna
MULTUMIRI draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Asa sa fie cum spui tu, draga Rodica! Multumesc mult!