miercuri, 7 martie 2012

8 martie!


Esti femeie

Eşti
intensitate,
lujer de floare,
uneori eşti senin,
profunzime,
dulce candoare.

Eşti
iertarea,
ochiul ce plânge,
uneori eşti nor,
zâmbetul,
braţul ce strânge.

Eşti
mamă,
dar de viaţă,
uneori eşti dorul,
răbdarea,
dulcea speranţă.

Eşti
virtute,
amăgire,
uneori eşti jertfă
pe altarul casei,
dulce-alinare.

Eşti
în tot şi-n toate
scânteie,
dragoste-i
numele tău,
femeie!

elena marin alexe

O primăvară fermecătoare, doresc tuturor doamnelor şi domnişoarelor, cu prilejul zilei de 8 Martie.

32 de comentarii:

Ana Maria spunea...

La multi ani draga mea Elena! O primavara frumoasa!

José Ramón spunea...

Saludo desde…
Abstracción textos y Reflexión.

FELICIDADES A TODAS LAS MUJERES

Anikó spunea...

Multumesc si la fel iti doresc tie si tuturor femeilor din lume!

Ionel Mesaroş spunea...

Cu prilejul Zilei de 8 Martie, zi în care sărbătorim fiinţele înzestrate cu gingăşie şi delicateţe,vă urez să aveţi parte de o primăvară frumoasă, cu soare, speranţă şi fericire!

La Mulţi Ani!

corina spunea...

Vai ce poza frumoasa ai pus aici! :)
O primavara senina, calda si binecuvantata!

Raveca spunea...

O mama e iubirea insasi, e soarele pe cerul meu, e mireasma diminetii pe care mi-o doresc eu…La Multi Ani si multa fericire de ziua ta

ktalinoo spunea...

La multi ani!!O primavara minunata alaturi de cei dragi!!!

Octavia spunea...

Frumoase versuri, frumoasa imagine, frumoasa urare!

Multumesc!

La multi ani femeie, mama, prietena draga!

Lisandru Cristian spunea...

La mulţi ani din tot sufletul, scumpă doamnă, la mulţi ani tuturor doamnelor şi domnişoarelor care ajung pe blogul dumneavoastră pentru a citi, de fiecare dată, versuri de suflet...

Cu respect...

nakudo spunea...

La multi ani!draga mea prietena si mult senin in inima care sa va asigure zborul.

*ELENA* spunea...

Eşti
mamă,
dar de viaţă,
uneori eşti dorul,
răbdarea,
dulcea speranţă.
LA MULȚI ANI SCUMPA MEA TIZĂ!
O primăvară minunată!
Vă pup.

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
O primavara frumoasa draga Ana, asta iti doresc si eu tie!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Saludo Jose Ramon!
Gracias por su visitas!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumesc draga Aniko.Sa fie pentru toate femeile lumii, o primavara senina.

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Ma bucur sa vad ca nu ai uitat sa ma feliciti de 8 martie. Si ma bucur ca esti bine prietene!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mi-ar placea sa petrec in acest loc, cateva ore , cu prietenii dragi mie. Si tu faci parte dintre ei draga Cori!

elena marin-alexe spunea...

Raveca
Frumoase sentimentele descrise in vorbele tale Raveca!
Numai bine iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Blogger ktalinoo
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Octavia
La multi ani si multumiri, tie frumoaso!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Multumiri Cristian.Esti un adevarat gentleman! Multumirile mele se impletesc cu imbratisari prietenesti, dar si cu respect pentru Cristian Lisandru!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
multumesc frumoaso! Asteptam la unison, primavara care ne da aripi..

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Multumesc scumpa mea! Aceleasi urari ti le daruiesc cu mare drag tizo!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru(email)

Elena,
am citit şi am recitit, aşa cum procedez de fiecare dată, cu emoţie, cu drag, cu bucurie, cu aceeaşi intensitate şi interes de fiecare dată.
Descopăr omul sensibil din spatele acestor scrieri, îi mulţumesc şi mă înclin în faţa frumosului unui suflet de excepţie.

Respectul nostru, frumoasă doamnă.
La mulţi ani şi tot binele oamenilor de lângă tine!

Am încercat de 5 ori şi nu vrea. Te rog să îl postezi tu.

Te îmbrăţişez!
--
Cu preţuire,

Geanina LISANDRU

elena marin-alexe spunea...

Geanina , am gasit comentariul tau in email.
Mii de multumiri si calde imbratisari, fata cu suflet frumos şi alb ca zapada.
Toate florile primăveriiţi le aşey la picioare.

Aris spunea...

La multi ani, Elena! Am intarziat, dar fiecare zi de primavara este o zi buna de trimis o urare pentru cineva drag.
Despre poem ce pot sa spun, este dupa chipul si asemanarea ta.
Cu drag...

marada spunea...

Ca de obicei, o poezie de suflet!
Sanatate iti doresc si o primavara cu impliniri!

iri spunea...

Elena draga, cam intarziata,dar iti doresc si eu multe binecuvantari, si multumesc pentru superba poezie!
O duminica binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Multumesc Aris! Numai ganduri bune si o primavara senina, iti doresc de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Sincere imbratisari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Iri draga, niciodata nu-i prea tarziu pentru binecuvantari!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

cu intarziere va urez si eu la multi ani
o primavara frumoasa ca sufletul dumneavoastra

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE
Fluturasule draga, pe unde mai calatoresti? Imi lipsesc imaginile tale superbe.