luni, 11 iunie 2012

Viorel Mîrza, ales!


Pentru noi, locuitorii comunei Vîrteşcoi, calendarul 2012, are de astăzi un nou chip.Cel al primarului ales ieri, Viorel Mîrza, silvicultor de profesie.
Fiind un iubitor al trainiciei si nemarginirii padurilor, un iubitor de pământ, de adevăr şi de Dumnezeu, cu siguranţa este un om onest care la rândul său respectă oamenii, aşa că am certitudinea că va împrospăta faţa comunei, ţinând cont de promisiunile făcute locuitoriţor acestui meleag de legendă.

Mă alătur celor care îi urează BUN BENIT domnului primar, la cârma cetăţii Vârteşcoi.
Dumnezeu să vă binecuvânteze mandatul, domnule primar!

elena marin alexe- 11 Iun. 2012

2 comentarii:

marada spunea...

Să dea Domnul să fie aşa cum îl descrii şi să fiţi mulţumiţi de el!
Şi noi am schimbat primarul, dar eu nu mă aştept la prea multe. Chiar dacă el va încerca să fie cinstit, e sigur că alţii vor dori să profite şi...obligaţiile sunt obligaţii!

elena marin-alexe spunea...

marada
Stiu la ce te referi, Marada. E vorba de obligatiile de partid :)
Eu cred ca un om cu capul pe umeri...poate sa-si achite si obligatiile, dar in acelasi timp, poatesa-si respecte cuvantul dat.
O zi buna draga mea, de la Vrancea!