luni, 4 iunie 2012

ploaia

Salcia udă loveşte-n fereastră
cu braţele lungi de zână maiastră
..
pletele-i verzi răsucite-n furtună
,
lacrimi de ploaie frenetic adună


cerul se rupe sub vântul ce bate,

nici nu mai văd să citesc într-o carte
,
lumina adoarme, neagră e zarea,

sub cernerea dură geme cărarea
.

ploaia topeşte verdeaţa din curte
,
infamă şi rea, nu vrea să asculte

nici jalea grădinii, nici trandafirul
,
care se-neacă visând la zefirul


ce tainic adie, când stelele dorm
,
la puii de păsări ce cântă prin somn.

Greu ropotul cade cu-nverşunare,

doar visul atinge raza de soare.

elena marin alexe

16 comentarii:

iri spunea...

Inca ploua la voi?Frumos ai exprimat !
O saptamana binecuvantata, cu mult drag iti doresc!

Aris spunea...

Elena, ai pictat un poem atat de frumos! In clipa de ragaz a zilei ma bucur de vorbe alese...

Scrie, scrie, scrie - asta e menirea ta!

*ELENA* spunea...

Salcia udă loveşte-n fereastră
cu braţele lungi de zână maiastră ..
pletele-i verzi răsucite-n furtună ,
lacrimi de ploaie frenetic adună
Superbă poezia,îmi place draga mea Tiză!
O săptămână frumoasă și fără ploi
vă doresc!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!

geaninalisandru spunea...

Iubesc ploile, Elena, cu patimă dacă ar fi să o parafrazez pe Ana Blandiana, însă aici lucrurile observ că au luat o întorsătură nedorită. Din toate acestea se pare că a apărut şi un lucru bun, versuri care exprimă ceea ce simţi în aceste momente.

Te îmbrăţişăm peste normă, om frumos!

elena marin-alexe spunea...

iri
Nu, acum nu mai ploua de 3 zile!
Mulţumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Cât voi mai primi darul...voi împărtăşi cu toţi iubitorii de poezie, gândurile mele.
Mulţumesc pentru îndemn, dragă Aris!

elena marin-alexe spunea...

ELENA
Mă bucură popasul tău aici printre picăturile de ploaie de la Vrancea! Te pup Tizo!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Eu cred că m-am născut pe timp ploios..de la sfârşit de august. Chiar dacă aduc şi neajunsuri, ploile au suflet şi se împletesc cu al meu.
Îmbrăţişări dragii mei dragi şi binecuvântări!

£ƒ ♥♥ spunea...

e frumoasa poezia ta :)

elena marin-alexe spunea...

Mă bucura popasul tău aici, Lavi dragă!

Petru spunea...

Imi place poezia ta

Cristian Lisandru spunea...

Am recitit poezia cu mare plăcere, scumpă doamnă...
E drept că Bucureştii sunt inundaţi de soare acum, pluteşte un aer de optimism (poate chiar exagerat, având în vedere duminica electorală), dar toate grijile colaterale trebuie să pălească în faţa poeziei şi a gândurilor transmise, prin ea, de poet.
Gânduri bune la sfârşit de săptămână, să aveţi parte doar de bucurii!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Draga mea,
l-am recitit cu bucurie. Ploaie, vers, sentiment, flori şi în final soare. Numai gândindu-mă la cromatica fiecărui element în parte înţeleg câtă frumuseţe şi generozitate radiază sufletul tău.

Te îmbrăţişăm peste normă, Om frumos!
--
Cu preţuire,
Geanina Lisandru

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Acum si pe la noi stapaneste maria sa soarele, in toata splendoarea lui.
Salutari cu drag de la inima la inima,Cristian! Cu deoasebita prietenie.

elena marin-alexe spunea...

Petru
Multumesc pentru popas si te mai astept!

elena marin-alexe spunea...

Geanina
Iti intorc inmiit imbratisarile, scumpa mea Gena!
Sa-ti fie binecuvantat sufletul, iubirea si toata viata ta, draga mea!