luni, 25 iunie 2012

Ziua în nuanţe roz


Azi curtea noastră a fost decorată în "roz de trandafir".. cu numele Rodica! Împreună cu Paul, soţul ei, ne-au făcut o vizită pe care o aşteptam de mult timp.. Banca şi buturugile de sub vişin au fost luate cu asalt din pricina undei răcoroase ..
Ce dor mi-a fost de tine, Rody!
Sper că ţi-a plăcut "balmeşul" de fructe..

"Doi într-un hamac' zâmbesc în faţa camerei..!
Sub îmbrăţişarea salciei, trandafirul devine nostalgic ..

În bazin apa încă este răcoroasă şi mângâie degetele ..

Trandafirul roz şi floarea soarelui, au multe să-şi povestească...

Paul şi-a găsit refugiu ideal în hamac..Ei, ce bine i-o fi..
Poveştile nu se mai sfârşesc..
Timpul zboară, dar nimeni nu se întrece cu el. Din când în când aparatul foto îşi face datoria, pecetluind momentele.

N-a fost uitată nici buturuga de sub salcie.
După ce au plecat, tăcerea a pus iar stăpânire pe curte. Mi se pare că a fost doar o iluzie..dar trandafirul roz din faţa ferestrei îmi face şterengăreşte cu ochiul şi îmi şopteşte: Nu, nu a fost vis, eu am simţit-o cu toate petalele mele!
Fântâna arteziană clipoceşte alungând arşiţa dupa amiezii, iar noi ne retragem în casă, discret, să nu cumva să ştirbim clipele frumoase care încă mai adastă prin amintirile atât de proaspete.
Un refren pare a pune punctul pe i, a acestei zile .....O, happy day!
Vă mai aşteptăm, cu mare drag!

11 comentarii:

Lisandru Cristian spunea...

Alături de dumneavoastră, cu gândurile şi sufletul, scumpă doamnă...

Anikó spunea...

Vai ce minunat loc!Ai o curte minunata!
Te imbratisez din Valea cu mult drag!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Mii de mulţumiri, Cristian! Ştiu şi vă simt cu gândul, părtaşi la bucuriile mele.Gând bun, de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Şi eu te îmbrăţişez scumpo! Fii binecuvântată, draga mea!

*ELENA* spunea...

Bună draga mea Tiză!
Wow ce poze superbe..
îmi place fântână arteziană,
hamacul,salcia,florile..îmi plac toate!
O zi frumoasă și plină de bucurii!
Cu mare drag vă îmbrățișez!
Pupicei..

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Mă bucur că îţi place oaza mea de linişte, Tizo dragă!
Cu mare drag te pup!

Rodica Botan spunea...

Mai e loc pe bancuta de sub visin?

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Daaa mai este, scumpa mea si asteapta oricand oaspeti dragi sufletului meu. Asa ca atunci cand pasii te poarta spre Romania, vino si la mine. Te astept cu mare placere.Nu glumesc.

geaninalisandru spunea...

Hamacul mi-a atras atenţia. Îmi imaginez cât de răsfăţat trebuie să te simţi imediat ce te-ai suit în el.

Toate cele bune, vouă şi prietenilor!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Gena mea dragă, hamacul meu..visează la ziua în care te vei lăsa alintată în braţele lui:)
Şi nu numai el visează la acea zi....
Cu mare drag îţi doresc toată binecuvântarea LUI!

corina spunea...

Super trandafirul, hamacul, prietenii sub parfumul cuvintelor,...super fotografii!!!
Ultima mi-o place special....
O zi minunata!