sâmbătă, 27 octombrie 2012

Prin grădină..acasă

Saptamana asta am facut curatenia de toamna şi am dat foc la resturi..

 Am cules si ultimile roade..ratacite


Am ajutor excelent...:)
 Sau mai bine spus eu sunt ajutor.. de grădinar..
Grădinarul este el, soţul meu..

Între timp, mai adun câte o fructă rătăcită..

Căţeluşa noastră, Kitzura, ne ajută şi ea..


Vă oferim câte ceva din bogăţia toamnei de la noi..


Plecăm din grădină lăsând o ultimă privire spre grădina care treptat se colorează în galben auriu..

                                                                                                                         elena marin alexe

20 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Bine v-am găsit, scumpă doamnă... Frumoasă toamnă. Şi frumoase fotografii aţi postat. Le-am privit pe fiecare în parte, împreună cu Geanina, şi ne-am bucurat alături de dumneavoastră şi de soţ de aceste zile tomnatice deosebite. Gândurile noastre bune!

iri spunea...

Foarte frumos!Mai ales roadele ratacite!Imi plac mult gutuile!Sa aveti a duminica binecuvantata!

Geanina Lisandru spunea...

Multă bucurie în sufletele voastre. Se vede pe chip, nu este nevoie de studii amănunţite.

Mă bucur mult să văd cum toamna îşi revarsă bogăţia în grădina voastră.


Vă iubim şi respectă, oameni dragi!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Am avut ceva activitate săptămâna asta..nimic de zis, dar a fost plăcută vremea şi ne-am terminat lucrul la vreme.
Mă bucur că v-au plăcut pozele noastre.
Vă dorim o duminică cu soare şi bucurie în suflet!

elena marin-alexe spunea...

iri
Mulţumim Lui pentru toate roadele din acest an.
Pace si har dragă Iri!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Când mă preocup de grădina noastră mă simt fericită şi liberă..ca dealtfel oriunde în mijlocul naturii.
Vă îmbrăţişăm cu mare , mare drag, Gena, scumpa mea.

*ELENA* spunea...

Superbă grădină aveți draga mea Tiză!
Sunt minunate pozele,îmi permit și eu
câte un fruct din fiecare!
O duminică plăcută vă doresc!
Cu mare drag vă îmbrățișez!

marada spunea...

Gradinar harnic, ajutor de nadeje, roade pe masura!
O saptamana buna va doresc!

April spunea...

Cata bogatie ne aduce toamna...fructe, culori, stari..o minunata zi ati avut!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Te invit cu mare plăcere, Tizo draga mea! Îmbrăţişări!

elena marin-alexe spunea...

marada
Mulţumiri se suflet Marada. Numai bine!

elena marin-alexe spunea...

April
Bogată ea, bogaţi şi noi:)şi fericiţi!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Multora le plac gutuile, dar putini pot sa le digere..:)
( am sters comentariul di greseala, iarta-ma te rog, ieseanule)

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Sper sa ma ierti.Te imbratisez cu gandurile mele bune!

Ana Maria spunea...

Ce de roade!!!! Felicitari! Imbratisari multe de la Bucuresti!

Cristake spunea...

Nu-i bai, se mai intampla... dar gutuia poate fi domesticita, la ceaun, intru magiun!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
:)) Eu am reuşit să domesticesc vro 10 gutui, întru ceaun..

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Au fost ..acum sunt prin cămară, altele-s pe terminate :)
Mulţumesc pentru popas, Ana dragă! O seară frumoasă şi binecuvântată!

corina spunea...

Am degustat strugurii, arata super buni dar si prunele sa stii ca eu nu am preferinta la fructe toate imi plac. In fiecare fruct si floare traieste Dumnezeu....
Faine poze!!!!!

elena marin-alexe spunea...

corina
Fără binecuvântarea Lui nu am avea asemenea roade.
Mulţumesc draga mea!