marți, 30 octombrie 2012

Primul volum personal..





Mulţumiri alese, aştern la picioarele Tale, Domnul meu şi Dumnezeul meu!



Acesta este primul volum personal. Nu vreau să mă laud, ci vreau să împărtăşesc cu voi, dragii mei cititori, visul meu de-o viaţă pe care toamna, înveşmântată în galben auriu, l-a transformat în buchet de bucurie.
Sunt pe blog de aproape patru ani şi nu-mi imaginam, măcar o clipă, că voi găsi sprijin în lumea virtuală spre a-mi vedea visul cu ochii. Mulţi dintre cititori mă întrebau de ce nu public poeziile, căci sunt frumoase. Pe unii îi credeam, pe alţii nu. Şi cum posibilităţile mele erau infime, am alungat acest vis.

După un an de blogărit aveam reale îndoieli asupra lumii virtuale, dar în timp  am descoperit ceva interesant; la fel ca în lumea reală internetul are valorile lui umane, dar şi nonvalorile lui...
Eu am avut şansa şi binecuvântarea, să descopăr printre prietenii valoroşi din virtual doi oameni tineri şi frumoşi la propriu, oameni oneşti, talentaţi, sinceri si deschişi, gata să sprijine atunci când este cazul. Ei sunt Geanina şi Cristian Lisandru, care m-au invitat în Cenaclul fondat şi coordonat de ei - Amprente Literare. Ei au avut încredere în harul meu de a scrie şi cu mare drag m-au sprijinit, iar astăzi ţin în mâini primul meu volum personal de poezie şi proză, în mare parte datorită lor.

Mulţumesc tuturor celor care mi-au citit poeziile pe parcursul acestor ani! Vă mulţumesc pentru prietenie! 


MULŢUMESC, Gena şi Cristi! Împart bucuria cu voi. Meritaţi dragii mei dragi!


elena marin alexe-30 oct.2012



34 de comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Felcitări, scumpă doamnă! La mai multe! Ne bucurăm foarte, foarte mult,ne bucurăm pentru faptul că poemele şi textele dumneavoastră stau acum între coperte, ne bucurăm fiindcă v-am fost alături în acest proiect literar de suflet. Ne bucurăm fiindcă viaţa a făcut în aşa fel încât să ne întâlnim.
Cu respect... Este, într-adevăr, un moment deosebit al vieţii...

Sara spunea...

Felicitări! Mă bucur mult că v-ați îndeplinit visul... Fie ca inspirația să nu vă lipsească nicicând!
Pupici și îmbrățișări magice! :)

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Într-adevăr, doar cine a avut astfel de aşteptări ştie cât de important este acest moment.
Oricât aş vrea să scap de emoţii nu am încă nici o şansă, deoarece nu m-am obişnuit cu bucuria la pachet..
Tot respectul şi gândurile bune, alături de binecuvântarea Lui, le trimit la adresa voastră din tot sufletul.
MULŢUMIRI, DRAGILOR!

elena marin-alexe spunea...

Sara
Mulţumesc pentru-că ai ales să-mi fii alături, la acest ceas al bucuriei, dragă Sara.Binecuvântată să fii!

*ELENA* spunea...

Felicitări draga mea Tiză!
La cât mai multe și tot așa de frumoase!
Vă îmbrățișez și pup cu mare drag!

Ana Maria spunea...

Felicitari draga mea! O realizare importanta pe masura talentului tau! Multe imbratisari!

iri spunea...

Ma bucur de bucuria ta!Felicitari!

Geanina Lisandru spunea...

Elena,
te felicit şi aici pentru această reuşită. Nu-i puţin lucru. Muncă, pasiune, dăruire. Toamna este mai frumoasă privită prin ochii tăi.

Sănătate maximă, inspiraţie, putere şi spor la scris, om frumos!

Speranta spunea...


Draga Elena ,ma bucur mult!Felicitari!

Dumnezeu sa te binecuvinteze si sa-ti mareasca bucurile!

marada spunea...

O mare realizare! Felicitari tie si tot respectul pentru cei ce te-au sprijinit!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Ca de fiecare dată, îmi eşti aproape, Tizo, dragă. Mulţumesc, mulţumesc draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Sunt fericită căci adevăraţii prieteni îmi sunt aproape. Tu faci parte dintre ei, Ana Maria, suflet frumos la purtător.
Mulţumesc, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Ştiu că te bucuri, caci trebuie să ne bucurăm cu cei ce se bucură...
Mulţumesc din suflet, Iri dragă.Binecuvântări!

elena marin-alexe spunea...

Anonim Geanina Lisandru
Bucuria mea îşi are rădăcinile în dragostea lui Dumnezeu cu care inimile voastre au fost umplute, Gena dragă!
Sa vă binecuvânteze Domnul pe vecie!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Si tu să ai bucurii, căci eşti părtasă cu sufletul la bucuriile altora, Speranţa.
Mulţumesc!

elena marin-alexe spunea...

marada
Doresc să ai şi tu parte de bucurii, căci ai inima bună şi te poţi bucura pentru altii, dragă Marada.
Mulţumiri!

myworldelena spunea...

Felicitări din tot sufletul!La cât mai multe volume şi multă, multă inspiraţie!
Vă îmbrăţişez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

myworldelena
Nu ştiam că ai blog, Elena. Mulţumesc şi aici pentru vizită şi urări.Cu drag.

Anonim spunea...

Chiar cu intirziere felicitarile mele pentru frumoasele poezii vin din toata inima.Am cetit si putina proza care ma dus cu gindul la copilarie si la Ionel Teodoreanu.Inca mai poti incinta multi oameni cu parfumul scrierilor tale si ne ajuti sa gindim frumos.Tot inainte cu privires SUS Marta

elena marin-alexe spunea...

Marta
Niciodata nu-i tarziu pentru vorbe si ganduri bune.
Multumesc din suflet!

disa spunea...

Felicitari, draga mea prietena!
La cat mai multe volume!

elena marin-alexe spunea...

disa
Multumesc draga mea.Ma bucur ca-mi esti alaturi! Fii binecuvantata!

Anikó spunea...

Felicitari,draga Elena si mult succes si bucuri la cit mai multe volume.
Fii binecuvintata!

Maria spunea...

Felitari! Va sunt si eu alaturi si va intreb cum pot achizitiona volumul pentru a va avea mai aproape de suflet? Toate urarile de bine !

melanialeinfellner spunea...

Felicitari!!!.Sa fie de mare folos cititorilor, ceea ce a-ti asternut pe hartie! Dumnezeu sa va binecuvanteze doamna Elena!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Pline de iubire urările tale Aniko.
Mulţumesc mult, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Mulţumesc pentru prietenie şi gânduri bune, draga mea, Maria!

elena marin-alexe spunea...

melanialeinfellner
Sigur aşa va fi pentru iubitorii de poezie, dragă Melania.
Mulţumesc pentru vizită!

corina spunea...

Elena, iata un vis frumos implinit ma bucur si eu de bucuria ta.Iti inteleg sentimentul si bucuria. Mama mea si-a vazut si ea visul implinit atunci cand toate poeziile ei si le-a putut aduna intr-un volum modest. Bucurii duhovnicesti sa aveti scumpe mame!!!!!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mulţumiri din suflet, Corina!
Este un sentiment d bucurie nedefinită..

Maria spunea...

Am primit cartea si va multumesc din suflet! Toate urarile de bine si la cat mai multe volume!

bogdan spunea...

dragă Elena, n-am prea avut mult timp pentru scris și cenaclu, astfel că știrea asta mi-a ajuns ceva mai târziu. dar, felicitările mele sunt la fel de fel de sincere, iar gândurile noastre bune tot alături de voi... poemele tale chiar meritau un volum. iar Geanina și Cristian chiar sunt niște oameni deosebiți.

elena marin-alexe spunea...

bogdan
Felicitările sunt binevenite oricând, mai ales de la prieteni şi colegi dragi.
Mulţumesc mult, Bogdane!

elena marin-alexe spunea...

Maria
Ma bucur mult draga mea.Lectura placuta!