miercuri, 17 octombrie 2012

La răspântii..

Te-am căutat
multă vreme,
ascultându-mi şoaptele inimii,
zăbovind
la toate răspântiile
timp de o viaţă,
până când într-o zi
ceasul s-a oprit,
zdrobit
de osteneala zadarnică,
dându-şi minutarele peste cap
în bătaie de joc
şi toate drumurile s-au închis..
Eram
plină de toamnă
galbenă,
pustiitor de tristă,
Doamne..
Pe langă inima mea
curgea mustul aromat,
stors din vâlvătaia viilor,
care îngenunchiate
plângeau în pumni deşertăciunea
lumii.
Mi-au trebuit
braţe de răbdare
să deschid cel mai îngust drum,
apoi pe celelalte,
unul după altul.
Acum
răspântiile drumurilor noastre
aşteaptă în Lumină.

- Pe aici se poate trece!

elena marin alexe- oct. 2012




12 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Bună dimineaţa, scumpă doamnă, vă dorim o zi excelentă, alături de cei dragi. Cu mare plăcere am recitit poezia. Mi-a plăcut de prima oară, atunci când am citit-o pe Amprente. Spor la scris, gândurile noastre bune!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Aprecierea ta, Cristian, mă onorează.De câte ori poposeşti aici, am un sentiment de bucurie maximă.
Mulţumesc din suflet!

Anonim spunea...

Chiar asa de dulce vi se pare lasitatea ? Practicati datul cu barda in persoane necunoscute si cand acestea se recomanda va ascundeti?

Geanina Lisandru spunea...

Eram
plină de toamnă
galbenă,
pustiitor de tristă,
Doamne...

Versurile acestea răsună într-un fel aparte.

Mulţumiri, om frumos!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Toamna asta chiar este pustiitor de tristă..aşa am simţit aşa am scris, draga mea Gena.
Dragă îmi vei rămâne,cât voi fi să respir aerul vieţii şi de-ar turba unii de necaz..
Rămân cu inima şi sufletul lângă tine draga mea dragă!

elena marin-alexe spunea...

anonimule
Nu mă interesează, nu ştiu cine eşti, nu te cunosc şi nu mă cunoşti.Nu mai scrie căci nu voi publica nimic niciodată.Cu certitudine nu m-am înşelat în privinţa ta.Eşti olecuţă dus cu capul..
Ei, ce zic eu oleacă, poate oleacă mai mult.
Gata.Vezi-ţi de treabă!

Geanina Lisandru spunea...

Elena,
aceasta este prietenia adevărată, iar noi, eu şi Cristian , am simţit-o din prima clipă când am făcut cunoştinţă cu tine.

Regretăm fiindcă eşti deranjată de oameni fără limite, ne cerem scuze şi te îmbrăţişăm peste normă.

Poezia, deşi mesajul este unul care debordează de tristeţe,are o frumuseţe aparte, datorită metaforelor.

Te îmbrăţişăm peste normă!

Speranta spunea...


Draga Elena,am citit de multe ori poeziile...si m-au impresionat mult!De cate ori am ocazia le voi citi cu placere.

Multumesc pentru vizita si incurajare!

O zi placuta iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Draga mea, dragă, popasul tău aici printre r'nduri mă onorează.Am pentru voi , doi oameni de mare caracter, deosebit respect şi vă iubesc cu iubire din IUBIRE!
ÎMBRAŢISĂRILE TALE SUNT CALDE, PLINE DE OMENIE, SCUMPA MEA, GENA!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Eşti oricând binevenită printre gândurile şi trăirile mele!
O zi în Lumină să ai!

Geanina Lisandru spunea...

Elena,
nimeni şi nimic nu va putea distruge ceea ce s-a clădit încet, sigur şi cu multă iubire.

Te iubim şi te respectăm, om frumos!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Respectul şi iubirea sunt reciproce, draga mea dragă.
Îmbrăţişări cu tot sufletul amândurora!