sâmbătă, 13 octombrie 2012

captiv între pământ şi cer



cu Tine-n gând îmi e uşor
să curm  dorinţe ce mă dor
şi-n taina serii să Te-aştept,
cu bucurii ascunse-n piept.

cu Tine-n gând trec negre căi,
mă prind în zbor pe-ntinse văi
cu legături de-albastru vis
şi mă cufund în paradis.

cu Tine-n gând alung tristeţi,
Tu ai răbdare să mă-nveţi,
tot ce-am uitat în drumul meu
cu drag îmi aminteşti mereu.

cu Tine-n gând durere nu-i,
dar nici nu mai alerg haihui
şi nici nu mă mai simt stingher,
captiv între pământ şi cer.

cu Tine-n gând povara-mi duc,
în noapte lacrima-mi usuc,
privesc văzduhul în văpăi
şi mă topesc în ochii Tăi.

cu Tine-n gând nu mă mai tem
când valurile vieţii gem,
stau în tăcere şi ascult,
nu mă-grozeşte-al ei tumult.

cu Tine pot păşi pe nori,
mă încălzeşti cu dulci fiori,
spre Golgotha ades mă urci
şi-adorm la umbra sfintei cruci.

cu Tine-aş merge peste tot
fară să simt că nu mai pot,
în revelaţii mă trezesc,
şoptindu-ţi: Doamne, Te iubesc!

cu Tine-n gând  speranţa mea
o smulg din luminiş de stea
şi între crini o împletesc,
pe-altarul Tău dumnezeiesc.

cu Tine-n gănd şi noaptea-i zi,
stau liniştită orice-ar fi,
prin  bucurii ori încercări
călătoresc spre albe zări.

În gândul meu vreau să rămâi,
Tu eşti iubirea mea dintâi,
şi fericirea ce-o aştept,
spre Tine ruga îmi îndrept.
elena marin alexe 2012

18 comentarii:

Anikó spunea...

Amin!Doresc un sfirsit de saptamina plin cu Har!

iri spunea...

Draga mea Elena ai pus in versuri minunate si sentimentele, gandurile si convingerile mele.Esti o binecuvantare!

Aris spunea...

Elena, nadejdea si credinta e fundamentul vietii.Fara El noi nu suntem nimic. Poemul tau e o rugaciune complexa si completa. Din fericire exista inca oameni maturi si intelepti, ca tine, din nefericire pe langa multi semeni a trecut viata degeaba si se roaga pentru castig nemeritat si nefolositor. Eu am citit am recitit si ii multumesc ca mi-a darut sansa sa intalnesc oameni- lumina.Asa cum esti Tu!

Andrei Răduţu spunea...

Salutare si un weekend cat mai placut !

Cristian Lisandru spunea...

Gânduri bune pentru o duminică frumoasă, scumpă doamnă. Am citit cu plăcere şi vă îmbrăţişăm cu mare drag! Numai bine vă dorim!

la final de drum spunea...

Zilele tale vor străluci mai tare decât soarele la amiază, întunericul tău va fi ca lumina dimineţii.
Vei fi plina de încredere, şi nădejdea nu-ţi va fi zadarnică. Te vei uita în jurul tău şi vei vedea că te poţi odihni liniştita.
Te vei culca şi nimeni nu te va tulbura, şi mulţi vor umbla după bunăvoinţa ta.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Multumiri cu toata inima, Cristian!

elena marin-alexe spunea...

la final de drum
Multumesc din suflet.
Voi incepe aceasta saptamana calatorind la brat cu sfintele promisiuni, amintite de tine.

Anonim spunea...

Citesc ,citesc si simt-o dulce impartasanie cu cele mai multe dintre paezii. Iti multumesc ca sti si poti .Multe revarsari de har iti doresc Marta

elena marin-alexe spunea...

Marta
Scumpa mea, cred ca o să am bucuria să îţi trimit primul meu volum de poezie şi proză, cât de curând.
Multă pace şi bucurie, de la Domnul nostru!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
La fel îţi doresc şi eu ţie, draga mea! Te pup cu mare drag, Aniko!

elena marin-alexe spunea...

iri
Suntem binecuvântate, Iri dragă, prin harurile Lui!

elena marin-alexe spunea...

Aris
Nu pot decât să strâng la piept bucuria, citind cuvintele tale, draga mea!
Gânduri bune şi binecuvântate, din Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Andrei Răduţu
Să ai o saptămâna plină de senin, Andrei, dragă!

Geanina Lisandru spunea...

Elena,
am printat-o şi o citesc atunci când sunt singură, atunci când e linişte, când sunt dor eu cu mine, cu gândurile mele.

Sunt sigură că ai înţeles exact mesajul meu.

Îţi mulţumesc şi mă înclin.

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Am înţeles, Gena dragă. Ridică-ţi speranţa pe culme şi vei primi bucurie în suflet. Te âmbrăţişez scumpa mea prietenă, fiică, om minunat!

corina spunea...

Frumoase versuri!!!!!
Le/am citit cu atentie...
Iti doresc o zi minunata elena draga!!!!!!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mă bucură revenirea ta, Cori dragă şi aprecierile tale.