joi, 22 noiembrie 2012

Lacrima roşie




Alergând
despletită, peregrină,
mi-ai bătut în poarta vieţii,
toamnă dragă...
Ţi-am privit chipul obosit
de vânturi şi ploi,
până mi-ai desenat
mila pe suflet cu
răcoarea ceţii.
Să te invit aş fi vrut,
la o cafea,
dar te-ai sustras
grăbită,
lăsându-mi în palmă
o lacrimă roşie...

Cădeau
frunzele ruginii
din castan,
acoperindu-mi fruntea
cu tristeţea
primei nopţi albe, de bruma
căzută în noiembrie.

Iar eu, prizonieră,
adorm între vis şi realitate,
urmărită miraculos
de ochiul Luminii.

Încă
mai strâng lacrima în pumn.



Elena Marin Alexe

14 comentarii:

Gabriela Pana spunea...

Minunat!

*ELENA* spunea...

”Să te invit aş fi vrut,
la o cafea,
dar te-ai sustras
grăbită,
lăsându-mi în palmă
o lacrimă roşie”
Superbă draga mea Tiză,ca de altfel
tot ce scrieți!
Vă doresc un weekend cât mai frumos!
Vă pup.

Cristian Lisandru spunea...

"Cădeau
frunzele ruginii
din castan,
acoperindu-mi fruntea
cu tristeţea
primei nopţi albe, de bruma
căzută în noiembrie.

Iar eu, prizonieră,
adorm între vis şi realitate,
urmărită miraculos
de ochiul Luminii."

Toate gândurile bune la sfârşit de săptămână, scumpă doamnă, vă îmbrăţişăm!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Mulţumesc, Gabriela, dragă!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Şi eu îţi doresc numai zile frumoase,îmbrăcate în bucurii, tizo dragă!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Vă port în inimă şi-n gând, cu mare drag şi respect, Cristian.O seară minunată, să vă dea Dumnezeu!

Anikó spunea...

Te salut si iti doresc numai fericire si pace in inima ta,draga Elena!

Speranta spunea...


" Iar eu,prizoniera,
adorm intre vis si realitate,
urmarita miraculos
de ochiul Luminii.

Inca
mai strang lacrama in pumn."

Imi plac foarte mult!

O saptamana binecuvantata!

iri spunea...

Foarte frumos!Multe binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
O seara mult binecuvantata, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Ma bucur ca ai poposit aici, draga mea din insorita Californie!

elena marin-alexe spunea...

iri
Si tie multa pace si buchet de bucurii, draga Iri!

April spunea...

Atata seninatate si liniste transmiti de fiecare data prin versurile tale, e o incantare sa te citesc.
O zi minunata, precum sufletul tau!

elena marin-alexe spunea...

April
Mulţumesc pentru frumoasele cuvinte, draga mea , April!