marți, 12 februarie 2013

La margine de absolut...


motto - La margine de absolut
zăceam tăcută ca pământul
doar inima se sfâşia
şi-n remuşcări murea cuvântul

De când m-am întâlnit cu Tine
la margine de absolut,
am înţeles marea-Ţi iubire
ce-o ai pentru un chip de lut.

Am priceput că mâna sacră,
m-a frământat, m-a modelat
cu dragoste şi bucurie,
să fiu o fiică de-mpărat

Dar n-am rămas în ascultare
la umbra Celui Prea Înalt,
am alergat înflăcărată
pe drumul scris de celălalt...

Degeaba glasul Tău Isuse
pe negre căi m-a tot strigat,
eram atât de fascinată,
fără regret, Te-am alungat.

Perfid era necunoscutul,
ce-şi etala în faţa mea
comorile  născute-n  fiere,
ce inima ademenea.

Mă scufundam în ceaţa vieţii,
alunecând mereu mai jos,
cu faţa către iad adesea
tot mai departe de Hristos.

Până-ntr-o zi când neputinţa
m-a azvârlit în faţa Ta,
am implorat cu vocea-n lacrimi,
căci aşteptam osânda grea.

Din şoapte îngăimate-n taină
Ai înteles cât mă căiesc
şi-am auzit din înălţime,
un glas spunându-mi, Te iubesc!

- Eşti fiica mea şi pentru tine
                      pe cruce trupul mi-am întins,                    
vino în braţele-mi, priveşte,
prin mine moartea ai învins!

Aşa mi-ai spus şi cu iubire
m-ai cufundat în sânge sfânt
care s-a scurs de pe Golgota
şi-a înfrăţit cer cu pământ.

La cruce am fost vindecată,
iar asta n-am s-o uit nicicând,
dar nici măreţul har în care
Tu mi-ai cuprins suflet şi gând.

Supusă planurilor Tale,
făr-de cârtire am s-aştept
măreaţa zi a revenirii,
Isuse, să mă strângi la piept.
Elena M . Alexe

18 comentarii:

*ELENA* spunea...

- Eşti fiica mea şi pentru tine
pe cruce trupul mi-am întins,
vino în braţele-mi, priveşte,
prin mine moartea ai învins!

Aşa mi-ai spus şi cu iubire
m-ai cufundat în sânge sfânt
care s-a scurs de pe Golgota
şi-a înfrăţit cer cu pământ.
Superbă poezia draga mea Tiză!
Vă mulțumesc pentru partajare!
O zi minunată vă doresc!
Îmbrățișări calde!

Ana Maria spunea...

Salutari de la Bucuresti si o mare imbratisare!

Cristian Lisandru spunea...

Bine v-am regăsit, scumpă doamnă. Aş spune că este un poem al sufletului deschis, al cunoaşterii de sine şi al acceptării (înţelegerii) unor greşeli ale trecutului. O vindecare prin credinţă, încă un poem care spune multe, foarte multe, despre sufletul dumneavoastră şi despre OMUL frumos care sunteţi.

Toate gândurile bune din Bucureşti şi spor la scris permanent!

dr MAG spunea...

minunate versuri intotdeauna creezi.ai un talent deosebit!

geaninalisandru spunea...

Elena,

se citeşte dintr-o suflare poemul tău.

Cuvintele se caută, se găsesc, clocotesc în seninul sufletului tău. Iubirea pentru El, de aici pleacă totul, de aici vine totul. Frumosul îmbracă versurile tale în veşmânt de sărbătoare, chiar dacă tristeţea este creionată în prima parte, vindecarea conturează sfârşitul poemului, îl înnobilează.

Te îmbrăţişez peste normă, om frumos!

Andrei Răduţu spunea...

Buna ziua doamna Elena ! Va anunt ca m-am mutat la o noua adresa (http://andreiradutu.blogspot.ro/). La buna recitire :)

elena marin-alexe spunea...

*ELENA* Mulţumesc pentru lectură, Tizo! Să ai o seară fericită, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Îţi întorc îmbrăţişarea, draga mea, Ana!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Frumoase cuvintele tale, Cristian, merg la suflet şi radiază căldură şi bucurie.
Mulţumiri!

elena marin-alexe spunea...

dr MAG
Mulţumesc pentru apreciere.Gânduri bune!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Ce mai pot spune?
Doar MULŢUMESC, din toată inima, draga mea, dragă, Gena.

elena marin-alexe spunea...

Andrei
Mulţumesc!

Anikó spunea...

Te imbratisez cu mult drag,draga Elena!In ultima vreme ,nu prea am mult timp sa stau la calculator ,dar daca pot primul lucru este sa trec pe la tine si la Iri.

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Draga mea, te aştept cu drag, oridecâte ori ai o clipă liberă şi-ţi mulţumesc pentru gândurile bune lăsate aici, la plimbare.

Speranta spunea...


"La cruce am fost vindecata,
iar asta n-am s-o uit nicicand,
dar nici maretul har in care
Tu mi-ai cuprins suflet si gand.

Supusa planurilor Tale,
fara cartire am s-astept
mareata zi a revenirii,
Isuse sa ma strangi la piept."

Superba poezie prin mesajul ei.
Binecuvantari din plin sa ai,draga mea Elena!



corina spunea...

Foarte faina poezie dealtfel ai vreuna care sa nu -mi placa?
O zi cu soare draga Elena!!!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Mulţumesc pentru popas, draga mea!
Pace şi har din belşug să ai!

elena marin-alexe spunea...

corina
Mă bucură şi mă onorează prezenţa ta aici, scumpa mea, Cori!