luni, 25 noiembrie 2013

Trece timpul

Mă îngână toamna-n cântec
Trece timpul, trec şi eu
Mi-am prins ghiocei la tâmple
Versuri plâng de dorul Tău

Vremea capătă nuanţe
După felul cum gândesc
Zile bune zile rele
În taină se împletesc

Cu iubire şi speranţă
E urcuşul meu spre cer
Trec prin meandrele vieţii
Dezgolită de mister

Ca o frunză-n vântul toamnei
Uneori mai hoinăresc
Dar mereu mă-ntorc acasă
Alinare să primesc

Trece timpul ca nebunul
Fir de boare strop de gând
Risipind clipe şi zile
Prin suflete suspinând

Dacă-ai priceput mesajul
Cum că totu-i trecător
Lasă-ţi inima să cânte
Odă pentru Creator

Căci spre-altarul veşniciei
Minutele se grăbesc
Mă aplec în rugăciune
Pace-n suflet să găsesc
elena marin alexe

18 comentarii:

Speranta spunea...


"Daca-ai priceput mesajul
Cum ca totu-i trecator
Lasa-ti inima sa cante
Oda pentru Creator

Caci sprea-altarul vesniciei
Minutele se grabesc
Ma aplec in rugaciune
Pace in inima sa primesc"

Am citit cu multa placere.
Frumoasa poezie!

Multumesc pentru vizita si incurajare.
Multe binecuvantari in Domnul!

Ana Maria spunea...

Superba poezie! Pace, liniste si sanatate multa iti doresc draga mea!

*ELENA* spunea...


”Ca o frunză-n vântul toamnei
Uneori mai hoinăresc
Dar mereu mă-ntorc acasă
Alinare să primesc”
Superbă poezie,mi-a plăcut mult
scumpa mea Tiză!
Vă doresc o zi frumoasă!
Vă pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Speranţa
Cu mare drag te îmbrăţişez! Iubesc "Speranţa"!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Cu iubire din Iubire te cuprind în gânduri bune, draga mea.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Tizo, draga mea, mă bucură fiecare popas al tău aici, la plimbare. Îmbrăţişări, cu mare drag :)

Dumitru K. Negoita spunea...

Cu scuzele de rigoare a lipsei diacriticelor - Trece vremea! Dar pentru dvs. trece cu folos. N-o spun gratuit ci, o spune arta dvs., de la poezie la pictura.
Pentru a fi si mai exact, daca doriti, va invit cu articole si ilustrate in revista - Uscand o lacrima.

nakudo spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=xdLXWZipHBw
ea spune cel mai bine...cata traire emiteti...va imbratisez cu mare drag

C.L.M. spunea...

Timpul nu iarta pe nimeni.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Vă mulţumesc mult, d-le Negoiţă, atât pentru apreciere cât şi pentru invitaţie.Accept cu drag.

elena marin-alexe spunea...

Stefy
Aşa este fată verde, fără slava Lui...nimic nu are sens. Mulţumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

C.L.M.
Adevărat, draga mea. Dar Dumnezeu ne poate da veşnicia alături de El, dacă dorim asta :)

Dumitru K. Negoita spunea...

Am venit la "Trece timpul" şi, am căutat mesajul dvs.dar, nu l-am găsit!
Revin privind disponibilitatea de-a vă invita cu un material de "suflet",pentru rev... mai ales pentru dvs. (ex. Ceva legat de dragele dvs. meleaguri botoşenene legate de Vrancea, cu fotografii, aşa cum numai dvs.ştiţi....). V-am dat doar un ex., însă cu siguranţă aveţi o droaie...Cu cât mai repede cu atât va putea intra în nr. la care lucrez.

Radu spunea...

Sunt oameni, ca tine Elena ,care lasa "urme" frumoase la trecerea prin aceasta lume efemera. Un univers plin de frumusete si iubire, de omenie si caldura sufleteasca, nu-i putin lucru !

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
V-AM TRIMIS MATERIALUL PE EMAIL.
O zi bună, de la Vrancea!

elena marin-alexe spunea...

Radu
Mulţumesc pentru frumoasele cuvinte, Radule. Eşti un om deosebit cu frumuseţe interioară, care la rândul tău laşi lumini pe unde treci...

disa spunea...

Mă regăsesc în ceea ce scrii.

elena marin-alexe spunea...

disa
Mă bucur să aud asta, draga mea!