vineri, 10 octombrie 2014

Prin lanul vieţii



Te văd purtând în taină brâul
mireselor îndoliate
ţinând la piept mănunchi din grâul
recoltelor îmbelşugate
Şi nu-nţeleg de ce prin lanuri
mai rătăceşti fără să-ţi pese
c-a fost o amăgire-n gânduri
că spicele sunt neculese

Te văd trecând pe drum de seară
acoperită-n văluri dese
cu chipul palid ca de ceară
tu cea mai tristă-ntre mirese
Şi nu-nţeleg de ce de-o viaţă
tot mai aştepti pe la răscruce
călcând pe locuri cu verdeaţă
ca vântul lacrimi să-ţi usuce

Te văd albită pe la tâmple
de îndoieli înconjurată
deşi cuvintele sunt simple
 tu poţi să-l strigi pe nume -Tată!
Şi nu-nţeleg de ce tristeţea
pe fruntea ta pune cunună
când nu te-atinge bătrâneţea
iar timpul parcă-ţi cântă-n strună





13 comentarii:

Maria spunea...

PRIN LANUL VIETII va am in gand in aceste zile, cand particip, ca in fiecare toamna, la un regal de muzica folk. Am reascultat melodii din Cenaclul Flacara si credeti-ma, am plans. N-as spune oricui asta. Dar e vorba de viata si a mea, de ce a fost mai frumos in tinerete...Va imbratisez cu drag !

Radu spunea...

Să nu te-atingă niciodată bătrânețea sufletului , Elena ! Versifici frumos și enigmatic !

elena marin-alexe spunea...

Maria
Din nefericirem aici nu ajung asemenea spectacole de care mi-e tare dor...dragă Maria.

elena marin-alexe spunea...

Radu
Asta sper şi eu, Radule. Mulţumesc pentru popas!

Calator spunea...

" Doi copaci fara frunze pe drum
Dupa cum îi priveste inaltul ,
Doi copaci prin sarutul de scrum
Aplecandu-se unul spre altul... "

TATIANA STEPA .

nakudo spunea...

daca n-ar fi o blasfemie as zice atat,profunzimea cercetarii ce o trezeste poezia e la nivelul psalmilor si proverbelor.va pup cu maxim de traire.

Cristake1974 spunea...

Jos palaria, doamna draga!
:)

elena marin-alexe spunea...

călător
Mulţumesc mult pentru gânduri frumoase, Maria dragă!

elena marin-alexe spunea...

nakudă
Mulţumiri, draga mea. De la o vreme privesc în mine mai des, mai în profunzime...Trebuie.

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Mii de mulţumiri, ieşeanule!

♥ E LENA ♥ spunea...

”Te văd trecând pe drum de seară
acoperită-n văluri dese
cu chipul palid ca de ceară
tu cea mai tristă-ntre mirese
Şi nu-nţeleg de ce de-o viaţă
tot mai aştepti pe la răscruce
călcând pe locuri cu verdeaţă
ca vântul lacrimi să-ţi usuce”
Felicitări draga mea,Tiză pentru
superbele versuri,îmi plac tare mult!
Un weekend de poveste vă doresc!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!@

elena marin-alexe spunea...

♥ E LENA ♥
Mulţumesc pentru popas, aici la marginea gândurilor mele, dragă tizo!

Calator spunea...

PRECIZARE :
Calator si Maria sant doua persoane diferite !