joi, 2 martie 2017

Reînvierea Dragostei lui Dumnezeu



 Primul ghiocel al bucuriei, din acest anotimp, prima veste bună, am primit-o, sau mai bine spus mi-a fost oferită de către Conducerea Cultului Penticostal.
Mi-ar plăcea să redenumesc această primăvară reînvierea dragostei lui Dumnezeu.
M-a bucurat hotărîrea Cultului Penticostal, în cel privește pe pastorul Petru Huțuțui. Nu știu și nu mă interesează ce greșeală a făcut acesta. Știu doar că toți am păcătuit mai mult sau mai puțin, dar Hristos a murit pentru păcatele noastre. Ar fi bine să nu uităm acest adevăr niciodată.
La noi la Vrancea timpul încă este răcoros și este ceață dar, acest anunț mi-a înveselit ziua , precum o rază de soare care bucură sufletul și aduce speranță de viață.
Cârtitorilor mei le voi spune: că nu există în lume om fără de păcat și că viața pe pământ este o continuă luptă pentru creștinul autentic. Dacă ei se consideră curați ca lacrima, au o mare problemă, dar asta nu mă interesează pe mine, asta este strict problema lor.
Pentru ce a fost necesar să moară și să învie Isus Hristos? Dacă vreți răspunsul biblic îl găsiți în Isaia 53:5
Dar El era străpuns pentru păcatele noastre, zdrobit pentru fărădelegile noastre.Pedeapsa care ne dă pacea a căzut peste El și prin rănile Lui suntem tămăduiți.

Credincioșii nu sunt infailibili în fața păcatului și o clipă de ațipire este îndeajuns să provoace mari daune , răni sufletești pe care doar sângele Mântuitorului le poate alina și vindeca. Dar cele mai mari și adânci răni le fac frații, prietenii, cei care se grăbesc să judece, să vadă paiul din ochiul altuia și să arunce cu vorbe grele, fără discernământ, în toate părțile, uitând că Domnul nostru ne-a lăsat exemplu de milă, iertare și  dragoste până la jertfă.
În ce mă privește, eu am ales să plâng cu cei ce plâng și să mă bucur cu cei ce se bucură. Astăzi mă bucur cu familia  Petru și Lili Huțuțui!
Dumnezeu să te binecuvânteze pastore!





elena marin alexe


Niciun comentariu: