marți, 11 aprilie 2017

Gânduri...în săptămâna patimilor


Tu, Doamne, ai fost smerit - eu mai am mândrie, dar o numesc demnitate
Tu, Doamne ai avut milă de mine- eu nu prea cunosc mila...
Tu, Doamne, mă îngăduiești în fiecare clipă - eu nu pot îngădui pe cel de lângă mine
Tu, Doamne, ai răbdat ocara și n-ai deschis gura – eu nu pot să rabd nedreptatea
Tu, Doamne, mi-ai spus să Te ascult - eu ți-am întors spatele
Tu, Doamne, ai plâns și Te-ai rugat pentru mine - eu nu am timp să mă rog pentru alții
Tu, Doamne, ai disprețuit rușinea – eu mă rușinez uneori și nu Te mărturisesc
Tu, Doamne, m-ai iertat și mi-ai aruncat păcatul în marea uitării – eu iert, dar nu pot să uit
Tu, Doamne, ai părăsit cerul de dragul meu – eu Te-am părăsit pe Tine, pentru lume
Tu, Doamne, mi-ai dat Dragoste - eu dau ură
Tu, Doamne, ai murit și ai înviat pentru mine- eu pot doar să-ți MULȚUMESC
și să Te rog IARTĂ-MĂ ISUSE!


1. Aşa cum sunt, la Tine vin!
Putere n-am, Tu-mi fii sprijin!
/: Mă spală-n sângele-Ţi divin!
O, Mielule, eu vin, eu vin! :/
2. De îndoieli sunt apăsat,
De ispitiri, împresurat,
/: Slăbit de valuri, mult purtat.
O, Mielule, eu vin, eu vin! :/
3. Aşa cum sunt de rătăcit,
La Tine vin, să fiu scutit,
/: Să fiu bogat şi fericit,
O, Mielule, eu vin, eu vin! :/
4. Aşa cum sunt, Tu mă primeşti!
Păcatul nici nu-mi aminteşti;
/: Crezând Ţie, mă mântuiesc.
O, Mielule, eu vin, eu vin!   
 elena marin alexe

4 comentarii:

Anonim spunea...

Dumnezeu să vă binecuvânteze.
Mă regăsesc în tot ce ați scris.Doamne,te rugăm dă-ne puterea și îndrăzneala de a Te mărturisi acelora care nu Te
cunosc.Doamne,te rugăm ajută-ne ca să ne iubim aproapele ca pe noi înșine.Doamne,te rugăm dă-ne înțelepciune și putere să mergem pe calea cea dreaptă.Amin

elena marin-alexe spunea...

Anonim

Sunteți unicul, care sub anonimat îmi trimite binecuvântări. Vă mulțumesc cu tot sufletul, pentru adierea divină care se simte din cuvintele dv. Dumnezeu prin jertfa Fiului Său, ne "condamnă" la iubire și noi fugim spre ură. Vă doresc sărbători în Lumina Lumii, pace și har!

salvare spunea...

Îmi cer iertare că am scris sub semnul anonimatului,suntem surori în Domnul.Cuvintele scrise de dvs m-au atins,m-au pătruns.De asemenea vă doresc sărbători cu pace și Lumină.Carmen

elena marin-alexe spunea...

salvare

Mă bucur să aud asta, sora mea dragă, Carmen. Hristos este viu în veci! Pace și har, din Vrancea!