miercuri, 19 aprilie 2017

Întrebări simple pentru C.C.P.



Conducerea cultului Penticostal  a întrecut orice normă a bunului simț creștinesc, dacă pot spune așa, căci sunt atât de bulversată, de... nu-mi mai găsesc cuvintele. De ce atâta ură și ranchiună? Este de neînțeles atitudinea agresivă a conducerii cultului față de pastorul Ianovici și nu numai, căci se răsfrânge și asupra noastră, care suntem copiii Dumnezeului Celui Viu. Îmi este rușine, mă simt încurcată căci nu știu ce să răspund unor prieteni din virtual, care mă întreabă ce se întâmplă la noi , la pocăiți. Mă întreb  și vă întreb, pe voi, cei din conducerea cultului: cui a folosit denigrarea publică a pastorului Ianovici ? A adus foloase lucrării lui Dumnezeu? S-a câștigat suflete pentru cer, sau asta nu va interesat deloc.

Sunt stupefiată de atitudinea lipsită de noimă a celor care se cred stăpâni absoluți peste bisericile creștine penticostale și mă întreb, nu numai eu, ci milioane de creștini, cum se poate încălca atât de flagrant statutul bisericii care stipulează clar că doar Adunarea Generală a Bisericii, poate stabili prin vot, pastorul coordonator, cât și ceilalți pastori, nicidecum Comitetul Executiv al Cultului. Deocamdată totul se află într-o nebuloasă și cred că ar fi timpul să se spună adevărul.

De ce în cazul Ianovici hotărârea nu a aparținut în primul rând bisericii Betel și comitetului acesteia?

De ce se încalcă voit aceste reguli?

Ce interese sunt la mijloc?

Ce influență are Ștefan Ivan și fiul său doritor de scaun, cine îi susține pe aceștia doi slujitori lipsiți de har, dar plini de frustrări? 

Există cineva din afară, atât de influent, care trimite fonduri bănești? Noi am aflat, dar așteptăm să spuneți voi.
De ce se vrea dispariția pastorului Florin Ianovici de la Betel și chiar... din virtual?
Cine i-a declarat război acestuia?
Pe lângă aceste întrebări am dori foarte mult să se spună cu ce a greșit pastorul Ianovici?
Nu știm motivele suspendării, căci tot ce s-a spus este difuz, neclar și menit să ducă în eroare.
Am trecut peste sărbătoarea sfântă a Învierii, dar lumină în cazul Ianovici tot nu s-a făcut. Obercăim, dar încă sperăm ca Duhul Sfânt să lucreze, să se facă lumină, să se spună, să se aducă probe, să știm de ce a fost înlăturat Florin Ianovici.
El, pastorul,  însuși a cerut asta. 

Faceți lumină domnilor de la conducerea cultului! Să ne temem de Dumnezeu și nu uitați slova care spune:

Grozav lucru este sa cazi in mainile Dumnezeului celui viu!  Evrei 10:31

P.S. Sperând într-un răspuns clar și sincer, vă mulțumesc anticipat


elena marin alexe

4 comentarii:

Modart spunea...

Apreciez la tine sa ,faptul de a sari in apararea cuiva!
Ai un spirit de justitionar in tine!
Asa sunt si eu,,si o gramada de palme mi-am luat in viata..am sarit adesori sa-i apar pe altii,iar la greu,totusi, ei nu prea au facut-o ptr mine.Ca sa nu se puna rau cu niste sefi!
Nu stiu,,dar uneori probabil e bine sa lasi omul sa se apere singur,nu poti sti exact cum stau lucrurile!Uneori vrei sa ajuti,si pici tu rau,se impaca partile si ramai tu pe dinafara!

Cred ca acest pastor a avut prieteni falsi si fr barfitori in jurul sau,ca nu prea a stiut sa se fereasca de asemenea fatarnici care te ling in fata si pe la spate te hulesc.
O spun reamintindu-mi ca intr-o conferinta a sa,(am urmarit si eu cateva candva)..vb despre un asemenea "prieten" care se exalta si il lauda in fata ,,ca sa afle cu stupoare de la cineva ,cat de urat l-a vorbit acesta cand a fost la el in vizita.Il facuse agramat si alte afirmatii rautacioase,aberante!

Avea Iorga o vb ..:"Fatarnicul are mai mult fete,si nici un obraz!"
Asemenea oameni mult rau pot face!!!
Sa te feresti pe cat posibil de mult de ei!Te sapa si te si vand lesne pentru niscai interese personale!
In spate ,,sta inima ranchiunoasa,invidia,bat-o vina!

Unknown spunea...

Ma bucur ca sunt oameni dornici de a scoate adevarul la iveala. Unii vor spune ca nu este frumos ca sa dezvaluim problemele si crizele crestinilor, insa de nu ar fi interese pe la mijloc nu ar exista probleme. Nu este vorba de barfe, ci tocmai este dorinta de a afla adevarul ca sa se evite barfele si speculatiile.
Ramane de vazut daca vor da dovada de maturitate spirituala sau vor continua intr-un mod dictator. Totusi cand cineva este pus la perete, nu se stie niciodata cum va reactiona. Oricum Domnul ne spune ca adevarul va fi dezvaluit in cele din urma.

elena marin-alexe spunea...

Modart
Mare dreptate ai în tot ce ai spus și încheierea este punctul pe i, căci: inima ranchiunoasa,invidia, bat-o vina!
Sunt și asemenea oameni...

elena marin-alexe spunea...

Unknown

Dacă vă referiți la cine cred eu...păi...nu cred ca peste noapte să le crească așa din senin maturitatea spirituală...
Dictatura va merge mmai departe, din nefericire.