sâmbătă, 15 august 2009

Daca este duminica.....este rugaciune!

Rugaciunea CEC in alb....

Daca am intelege cu adevarat acest principiu al lumii spirituale,ae putin am sta de vorba cu oamenii despre Dumnezeu si ce mult am vorbi cu Dumnezeu despre oameni.
Suntem in criza de timp, dar e benefic sa ne facem Timp pentru rugaciune.
Creditul pe care-l acorzi lui Dumnezeu este direct proportional cu ceea ce-I ceri. Ce cred despre Dumnezeu se vede in ceea ce cer de la El. Il cred mare, iI cer lucruri mari, il cred mic, iI cer doar lucruri mici.
Sa indraznim sa-I cerem .El este credincios sa ne raspunda la rugaciuni, daca le vom face din toata inima cu credinta ca vom fi ascultati de El. Cred sincer ca toti avem nevoie de rugaciune.
Deschid aceasta rubrica de duminica si acum cand traim intr-o lume dezlantuita, hai sa ne facem putin timp si pentru sufletele noastre, fo;osindu-ne de PUTEREA RUGACIUNII.
Va invit sa va lasati aici povara a ceva ce nu puteti rezolva singuri. Ne vom ruga unii pt. altii asa cum ne-a invatat Domnul nostru. Voi incepe eu.......Domnul meu si Dumnezeul meu, Am mare nevoie de prezenta Ta in viata mea .Inca imi lipseste indelunga rabdare si grijurile vietii aproape ma doboara . Ma ingrijoreaza mersul vremii si rautatea semenilor mei, care se accentueaza pe zi ce trece......si fara vre-un motiv anume.
Te rog Doamne Isuse sa-mi daruiesti Pacea Ta si Dragostea Ta si sa ramai cu mine pana la sfarsitul vietii mele pe pamant, dar si pana in vesnicie. Te iubesc Isuse! Amin.

15 comentarii:

kis spunea...

O zi fara rugaciune e o zi fara binecuvantari!

Geanina Codita spunea...

Mulţumesc pentru încă o postare de suflet, care aduce linişte în gânduri.

Te îmbrăţişez cu mult drag!

mmary spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
mmary spunea...

"Creditul pe care-l acorzi lui Dumnezeu este direct proportional cu ceea ce-I ceri. Ce cred despre Dumnezeu se vede in ceea ce cer de la El. Il cred mare, iI cer lucruri mari, il cred mic, iI cer doar lucruri mici."...

eu ,in rugaciuni il vreau pe EL...pe El il cer si-l vreau, stiu ca e un lucru mare ,insa de cate ori il vreau cu toata inima ,IL primesc...

Azi ,rugaciunea care mi-a fost mereu pe buze si in inima e :
"Isuse bland si smerit cu inima ,fa inima mea asemena cu inima Ta"...

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Harul rugaciunii rostite cu inima!

Hălăţel spunea...

Rugaciunea nu e numai un mod de a comunica cu Dumnezeu.Rugaciunea te face sa te simti mai bun si mai increzator.Sa stii ca cineva te asculta si te ajuta de fiecare data.
Foarte frumoasa postarea!:)

nakudo spunea...

bine ati revenit...azi trecand pe langa siret..v-am simtit langa mine...aveti o casa zugravita cu roz?rugaciunea este hrana sufletului...este libertatea de a te privi in oglinda si cineva sa te imbratiseze iubindu-te neconditionat

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ii multumesc bunicii ca m-a invatat sa ma rog inainte sa adorm, obicei pe care il am si acum:)

Ao toque do Amor spunea...

Olá..vim te visistar e te oferecer o selo amo o seu blog.
besitos

elena marin-alexe spunea...

kis - Da ! si nu pot sa traiesc, fara binecuvantarile Lui.

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - Dumnezeu sa te binecuvanteze! si te pup...

elena marin-alexe spunea...

mmary - Imi place cum spune David: cand striga un nenorocit, Domnul aude si-l scapa de ......Ce Dumnezeu MARE avem!
Draga mea iti trimit binecuvantarile Lui , pe aripi de credinta...

elena marin-alexe spunea...

Halatel - Ai dreptate draga mea.Pe mine in plus rugaciunea ma incarca si-mi da acea siguranta, ca nu sunt singura, indiferent de situatia data....
O zi super sa ai, cu prezenta Lui!

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Fie viata ta atinsa de dragostea lui Hristos!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE - obiceiurile bune trebuiesc pastrate cu sfiintenie si aduse in stadiul de necesitate, mai ales rugaciunea care este hrana sufletului.
O zi minunata !

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do amor -
Minha querida irmã em Jesus. Envie-lhe muito amor e paz!