vineri, 28 august 2009

Timpul.....


daca e vineri, e poezie pe paine....azi , In memoriam Petre Dugulescu vol. Calatorii enigmatici



Doamne da-mi o secunda din timpul Tau,

Din vesnicia TA,

Caci o secunda din vesnicia Ta ar fi o vesnicie pentru mine…

m-ai nascut sub greu blestemul timpului

si ma ofilesc asemeni unei flori ,

unei gingase flori…


Da-mi o secunda Tata, caci ma strânge rau

Timpul caruia îi sunt rob …

Da-mi o secunda, caci poate atunci

O sa mi se para un zâmbet viata

Un dans spre infinit …


Azi… as vrea sa tin timpul în mâna mea

Sa-l strâng atât de tare încât sa dispara

Si vesnicia sa ma cuprinda…

Azi nu mai sunt eu…

Caci azi a trecut… si a venit mâine…

Of... Timpule… tu ce mereu ma înfrângi

Ce-as vrea sa te frâng cum tu ma frângi mereu…

Sa te frâng cu mâinile care acuma sunt puternice

Însa într-o zi… vor fi slabe din cauza ta…


Însa… curând se va sfârsi…

Si timpul va pieri…

Cunoaste-voi atunci grozava vesnicie

Unde timpul… va fi doar o amintire


Petre Dugulescu

32 de comentarii:

Passion4God spunea...

timpul asta..niciodata nu ne ajunge...timpul e dusmanul nostru

Florin spunea...

da,timpul nu iarta.
foarte frumos scris :)

adriana spunea...

iti multumesc pentru faptul ca urmaresti blogul meu...bazandu-ma pe vorba "cine se aseamana se aduna", imi permit sa te invit sa citesti ce am scris azi ...dupa ce citesti si vezi despre ce este vorba, da si tu mai departe la cine crezi ca e dispus sa faca o fapta buna...multumesc http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/08/o-grija-impartita-cu-altii-devine-mai.html

nakudo spunea...

se ofileste doar fizicul doamna elena...normal trecerea noastra pe pamant ar trebui sa fie scolarizarea pentru inmultirea talantilor..fizicul e o haina care-ti ramane mica intr-o zi si divinitatea te imbracata in alta...asta daca nu cumva ramai repetent si te lasa in fundul gol...sa-ti analizezi nuditatea interioara...va pupppp

boss spunea...

Eu doar atata zic, ca nu conteaza numarul acestor ani, ci trairea cu intensitate a fiecarei secunde ce-i compun....
O zi minunata!

Cami -Camila-Witt.... spunea...

Foarte frumoase cuvintele. Spor in toate in viata iti doresc ! Cami

ELENA spunea...

Vă mulţumesc din suflet că
mă vizitaţi şi vă rog să mai
poposiţi ori de cate ori doriţi.
De fiecare dată când intru aici în
blogul d-voastră îmi încarc sufletul de frumos.
"Timpul fuge după mine,
Alerg încet să nu mă prindă,
Consum secunde,consum zile,
Ani trecuţi să reaprindă.

Au trecut multe decenii,
Din clipa venirii pe Pământ,
Am trecut prin două milenii
Viaţă,mereu am să te cânt."

Vă doresc un weekend excelent
alături de cei dragi!
Vă îmbrăţişez cu mult drag,

ELENA

Ingerul tau spunea...

Da, intr-adevar este o poezie reusita, mi-a placut, iar ultima strofa este chiar profetica...
Dumnezeu sa ne ajute si sa ne scoata din labirintul Timpului!

miki spunea...

va asteapta un premiu la mine

Mirey spunea...

"Pentru Domnul, o zi este ca o mie de ani, si o mie de ani sunt ca o zi." (2 Petru, cap.3,vs.8)
Ce secunda am putea sa-i cerem noi muritorii cand El de fapt ne ofera intreaga vesnicie?

kis spunea...

Elena, iti multumesc!
Petre a fost un om deosebit, spun asta nu pentru ca a fost cumnatul meu, dar a lasat in urma lui un gol atat in familie cat si in randul celor care l-au cunoscut ca pastor, poet , om politic,prieten.

Lia spunea...

Frumoase randuri.
Un sfarsit de saptamana binecuvantat iti doresc Elena.

Sergiu spunea...

Frumoasa poezia, din pacate secundele nu se pot recupera si nici cumpara.

elena marin-alexe spunea...

Passion4God-
Da timpul trebuie "cheltuit" cu masura si pretuita fiecare clipa....
Buna dimineata! O zi minunata inca ne asteapta.....Cinwva acolo sus ne iubeste...ce zici?

elena marin-alexe spunea...

Florin -
Asa este. Sa te bucuri de o zi frumoasa!
Si te mai astept la plimbare.

elena marin-alexe spunea...

adriana - EI, UITE CA M-A PRINS...Intr-adevar mi place blogul tau.Ma voi intoarce chiar azi acolo.Pana una alta iti doresc multa binecuvantare de la Domnul nostru iubit.
Te mai astept pe la mine cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Hai ca-mi place filozofia ta....Te iubesc 'fato' si iti doresc tot binele din ceruri!

elena marin-alexe spunea...

boss -
Asa este, trebuie sa conteze modul cum traim....si ar trebui sa invatam sa ne numaram bine zilele nu anii...
Deci, sa -ti dea Dumnezeu o zi fericita!

elena marin-alexe spunea...

Cami Camila Witt -
Multumesc si acelasi spor sa se intoarca la tine.Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Elena -
Multumesc pt. vizita.Ai dreptate timpul fuge. Dupa noi si prin noi si nimeni nu-l poate stapani, in afara de Dumnezeu.
Te mai astept cu deosebita placere.O zi ferice sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Ingerul tau - Desigur vom scapa din capcana lui cand vom ajunge in cer si vom domni alaturi de Isus Hristos Mantuitorul nostru.
Ma bucura mult vizita pe care mi-ai facut-o si te mai astept cu drag si altadata, ingerule...
O zi plina de har!

elena marin-alexe spunea...

miki -
Multumesc draga mea si pt. premiu desi nu cred ca-l merit dar si pentru vizita.O zi fericita si te mai astept cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Mirey -
E minunat Domnul si minunate sunt lucrurile ce ne asteapta acolo sus unde vom gasi raspuns la toate zbaterile sufletului nostru.
Fii mult binecuvantata draga mea si te mai astept....da.

elena marin-alexe spunea...

kis -
Ce surpriza placuta! L-am pretuit pe acest om si desigur ca Dumnezeu l-a pretuit si mai mult, cum spune El: pentru-ca ai pret in ochii mei si Te iubesc...
O zi de har sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Lia - Da frumase versuri, caci ele denota trairea si aspiratiile poetului Dugulescu.
O zi plina de bucurie si pace iti doresc draga mea! Ma bucur ca ai revenit aici!Te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

Sergiu -
ASA ESTE NU PUTEM CUMPARA NICI O CLIPA MACAR...
dar putem PRETUI clipa.
Ma bucur de vizita si te mai astept cu placere.
O zi minunata sa -ti dea EL!

kalliope spunea...

am fost prieteni de familie... a fost un mare om, un cetatean de onoare al Statelor Americane, un om a lui Dumnezeu si un om care a adus la Dumnezeu mii de suflete...

nakudo spunea...

si eu si-mi lipseste tare cina cea de taina...hi-hi si eu va iubesc enorm...dar cand vin sa va odihniti ..ca sa putem rade...ca la telefon ne fugaresc barbatii...ha-ha

elena marin-alexe spunea...

kis -
Eu l-am admirat din toate punctele de vedere, dar f. mult pwntru ce a facut si ca om politic in parlamentul Romaniei [ ora de rugaciune],dar si asezamantul pt. orfani "Frati Onisim" si bineanteles ca lista poate continua.....Tu poti sti mai multe, caci ai crescut in 'gradina'lui.

elena marin-alexe spunea...

nakudo -
Abia astept o cina...cu tine! Pana atunci te las in grija Stapanului meu.

adriana spunea...

@Elena, draga...raspunsul tau ma face sa nu regret timpul pe care l-am alocat ieri cu postarea mesajului la o parte dintre cei ce ma urmaresc si ma determina sa continui...trimite-mi un mail la adriana.dardindar@gmail.com sa stabilim detaliile...si poti sa faci si tu ca mine...vorbeste si cu prietenele tale...asta ca sa nu faci doua drumuri la posta...banuiam ca avem ceva in comun...ne uneste acest AVC,bata-l vina...la noi e matusa...tot acum 2 ani...pe 28 august...dar banuiesc ca te-ai prins si tu cum sta treaba...se inchide o usa...se deschid alte cateva ferestre...daca nu te cramponezi de usa inchisa, reusesti sa vezi soarele de dincolo de geamuri...la noi cam asa e...dar nu a fost din prima... a trebuit sa scap de mare doza de egoism pe care o purtam in mine...in rest, sanatosi sa fim!...astept mail de la tine

elena marin-alexe spunea...

te=as ruga sa -mi trimiti ti un meil pe adresa ellylena@yahoo.com, deoarece eu nu prea stiu sa ma descurc asa bine caci abia am invatat cate ceva si nu vreau sa fac vreo incurcatura...Daca-mi dai o adresa unde sa pot trimite ce pot eu sa ofer, as prefera undeva,de unde voi sa le preluati si sa le trimiteti,in functie ne nevoile existente.Multumesc pentru intelegere si astept o adresa. Noapte buna cu multa pace.