luni, 24 august 2009

Ochii albastri ai lui Dumnezeu

Ochii albastri ai lui Dumnezeu

In munti, acum, e-un fel de-nlacrimare

Si lacrimile picura mereu

De parca s-a-ntamplat ceva ce doare

Si astazi, plang, in loc de fiecare,

Ochii albastri ai lui Dumnezeu.


Noi stam in ochii lui si-avem de toate

Si suntem asezati si calatori

Si el cu-aceleasi lacrimi ne strabate

Si-n ele, cand altfel nu se mai poate,

Cadem si noi din ceruri uneori.


Sunt toate intr-o ordine fireasca,

Se frange tot ce se cuvine frant,

E masca unde este loc de masca,

Pe noi, pe toti, din pleoapa lui cereasca,

El, uneori, ne plange pe pamant.



Acum, in munti, sunt lacrimi si e ceata

Si soarele s-a spart ca un deochi,

Vai, Doamne, tu ne dai aceasta viata

Si o gustam cu mila indrazneata,

Ce bine ne simtim la tine-n ochi.


Din ochii tai, lumina lumii vine

Si tu chiar intunericu-l descosi

Si-am vrea sa-ti fie totdeauna bine

Si, uneori, ne temem pentru tine

Sa nu orbesti de-atatia pacatosi.


,Adrian Paunescu - Hateg - Petrosanï5 august 1995

18 comentarii:

mmary spunea...

Ochii albastri ai lui Dumnezeu

"In munti, acum, e-un fel de-nlacrimare

Si lacrimile picura mereu

De parca s-a-ntamplat ceva ce doare

Si astazi, plang, in loc de fiecare,

Ochii albastri ai lui Dumnezeu."

eu mi-as dori ca lacrimile acestea sa cada in sufletul meu,sa fie absorbite de inima mea care le iubeste,sa se intipareasca in fiecare fibr a fiintei mele si sa-ni aminteasca la nesfarsit cat de mult il raneste pacatul pe Domnul meu iubit...
as vrea sa sarut aceste lacrimi si sa le las sa curga prin mine,sa le simt gustul si aroma, tristetea si iubirea, sa ma unesc , sa ma contopesc cu ele pentru ca gandurile , vorbele sau faptele mele sa nu mai fie niciodata cele care le provoaca...

Te iubesc Isuse ,iubirea mea dulce si inlacrimata !

iar pe dumneavoastra ,draga doamna, va admir si va indragesc foarte mult, de aceea va imbratisez cu brate tandre pline de binecuvantari ...:)

elena marin-alexe spunea...

mmary - Atat de mult plang ochii Lui , pentru fiecare pacat pe care-l savarseste omul, cere este considerat"cununa creatiei lui Dumnezeu".
Draga mmary, ma bucura fiecarecoment de-ai tau si parca stropi de miere racoroasa curge de pe buzele tale.....
Doar binecuvantari sa-ti dea EL.
EU TE PUP CU MULT DRAG!

Passion4God spunea...

Va rog sa imi dati adresa de mail ca sa va dau un mic cadou

Dumitru Negoita spunea...

Ma departasem putin de Internet
pentru o treaba, nu de ceva ce "doare"
ca-n "ochii albastrii ai lui Dumnezeu"
uneori ... de "atatia pacatosi"
curg lacrimi si e "ceata"
m-am departat putin de Internet
si am revenit pe aici, unde-s de toate
vazand-plutind atata dragoste ... se poate!

elena marin-alexe spunea...

Passion4God - Ma bucura prezenta ta pe hailaplimbare. adresa mea este:ellylena@yahoo.com
Te mai astept cu mare placere!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Pe unde-mi umblati d-le? Va rog sa mai postati poezie, caci precum vad eu, muza va este prielnica...
O seara luminoasa si calma va doresc, dar si sanatate de la Marele Medic ISUS HRISTOS!

Mariana spunea...

Ochii albaştri ai Lui Dumnezeu...mă privesc cu dor, te privesc cu drag...Ochii Lui de Cer ne cheamă spre pieptul Lui...

E un cântec al regretatei Tatiana Stepa...plecată în ,,ochii albaştri" ai Lui Dumnezeu...

Elena, mereu alegi poezii aşa de deosebite! Mulţumesc! Fii binecuvântată!

kalliope spunea...

ce frumos sade acea sigla de decoratie a blogurilor, sunt in frunte.. sunt primul:D

compadvice spunea...

Da din ochii Lui albastri se revarsa lacrimi!Lacrimi de tristete,de dor,de bucurie.Din ochii Lui se revarsa binecuvantari peste noi toti,buni sau rai.Dar pana cand va mai avea rabdare!?Caci in fiecare zi ne spune:
te chem si astazi,vino!
si vom strabate norii,
te-am cautat cu lacrimi
prin spini si bolovani.
dar vremea e tarzie,
se cern pe dealuri zorii,
si-ntregul cer te-asteapta
de 2000 de ani.
O seara binecuvantata va doresc doamna Elena!

kis spunea...

Un geniu al poeziei cu o poezie geniala!

elena marin-alexe spunea...

Mariana - E minunat sa stai in ochii lui Dumnezeu si sa poti afirma ca : ma simt bine in ochii Lui!
Ai toata dragostea mea prin Isus!

elena marin-alexe spunea...

kalliope - am pus-o acolo si acolo o sa ramana.
Daca eu, o muritoare de rand, te pretuiesc, cu cat mai mult te pretuieste EL,Imparatul Slavei?
Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

compadvice - ....intradevar, vremea e tarzie
se cern pe dealurii zorii si-ntregul cer Te-asteapta, de 2000 de ani! Vino Isuse!
Seara ce mi-ai trimis-o plina de binecuvantare, o trimit spre tine transformata intr-o binecuvantata zi!

elena marin-alexe spunea...

kis - E genial dl. Paunescu si eu ma rog pentru ca el sa fie mantuit. Te prinzi cu mine in rugaciune pentru el?
Multe bucurii!

Paul spunea...

maestrul, nu se dezminte nici cand zugraveste fata nevazuta a lui Dumnezeu!

elena marin-alexe spunea...

Paul - Ma bucura revenirea dv. la plimbare.
Desigur ca ati simtit si-n aceasta poezie a maestrului, sclipirea de geniu...
Toate cele bune, din suflet va doresc.

Mikaela spunea...

Extraordinare frânturi de inspiraţie! Frumoase şi desăvârşite gânduri!

elena marin-alexe spunea...

Mikaela - Multumesc pentru vizita. Te mai astept oricand iti va face placere. O zi frumoasa si binecuvantarea lui Dumnezeu iti doresc!