duminică, 2 august 2009

Liliac....Din lucrarile mele


Liliac - ulei pe panza Elena Marin Alexe 2002.

40 de comentarii:

mmary spunea...

:) Doamna Elena,felicitari pentru lucrarea care-mi place cel mai mult din cele pe care le-am vazut pana acum....

"Cuvantul Vietii si al Iubirii" printre miresme si flori de liliac,intr-un cadru estetic in care puritatea albului imbratiseaza si se contopeste cu delicatele nuante de mov pastelat indemnandu-te la sfintenie ...:)

SUPERB....

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superb

nakudo spunea...

artist si om si suflet pana in maduva oaselor..minunata creatie

orianda spunea...

woooow! Elena liliacul e minunat!!!!
( spre rusinea mea, nici n-am stiu ca poti picta! Te rog sa-mi ierti ignoranta! )

O pictura superba! Cu mult sentiment! Si unde mai pui ca liliacul, e preferatul meu!

kis spunea...

Ma bucur ca arta crestina incepe sa fie apreciata la valoarea ei!
multe succese!

elena marin-alexe spunea...

mmary - Asa frumoasa critica cu simplitatea gandului parca soptit din suflet, nu am primit pana acum si iti multumesc din inima.Nu am uitat ca a fost dorinta ta si de a pune in stanga ....desigur voi face asta cu mare placere.
Dumnezeu sa-si lase peste tine multa pace si belsug de binecuvantare. Te pup cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Aripi de Fluture - Multumesc Fluturasule! Ai toata dragostea mea.

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Cuvintele tale ma bucura si iti multumesc pentru fiecare vizita pe care mi-o faci aici si deasemeni ma onoreaza prietenia ta.
La ceas de taina trimit spre tine, Nadejdea si Dragostea sa-ti tina companie, intr-o noapte senina. Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Orianda - Intr-adevar liliacul e superb, caci e si preferatul meu, iar tu esti departe de a fi ignoranta. Sa nu mai spui asta niciodata ! Esti o fata deosebit de sensibila la frumos.
E o noapte minunata pe care o impart cu tine.

elena marin-alexe spunea...

kis - Daca o apreciaza Cel ce Este imi e deajuns.Cu cat mai mult daca mai placa si prietenilor virtuali. Sa ai o noapte plina de Pacea Sa!

Geanina Codita spunea...

Ador liciacul şi am simţit mireasma de cum am privit tabloul care îmi încântă privirea.

O artisă cu suflet deosebit.

Mulţumesc pentru acest dar.

O zi de mare frumuseţe, draga mea!

orianda spunea...

imparti noaptea cu mine? ...ce frumos!:)
Multumesc!

O zi excelenta!

Crestinul spunea...

Frumos.... Domnul sa va binecuvanteze!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - Mireasma liliacului este unica. O zi de mare frumusete si tie draga mea prietena!
Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

Orianda - Placerea a fost de partea mea si ma bucur ca ai sesizat esenta....
Soare , bucurie si Dragoste trimit spre tine, dar si un norisor care sa-ti racoreasca fruntea.

elena marin-alexe spunea...

Crestinul - Aceleasi bogate binecuvantari, le intorc spre tine, impreuna cu toata dragostea lui Hristos Domnul nostru! Te mai astept cu placere !

Ao toque do amor spunea...

Olá, vim te visitar, deixar o meu toque de carinho e te oferecer o selo esse blog faz a diferença.
que sua semana seja muito abençoada e cheinha de surpresas

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do amor -
Sua visita é uma grande alegria para mim minha querida. Estou Batista. Eu envio muito amor e paz de Jesus. Abracio Elena.

compadvice spunea...

Cand ai un suflet superb,nu poti decat superb sa creezi!Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

compadvice - Multumesc mult pentru apreciere si felicitari. Sa-ti dea Dumnezeu o zi plina de bucurii....

Loredana spunea...

De la prima intalnire cu un om, cu orice fel de om, nu se poate sa nu ii intrezaresti sufletul. Iar mie imi par nespus de bine ca v-am intalnit! Doamne ajuta!

elena marin-alexe spunea...

Loredana - Bine ai venit! Ai dreptate draga mea!
Fii binecuvantata!

kalliope spunea...

minunata pictura, dar de achizitionat mai greu probabil:D toata stima doamna Elena. Dumnezeu sa va binecuvinteze

elena marin-alexe spunea...

kalliope - acesta a fost achizitionat, dar cand te vei casatori am placerea sa iti daruiesc una din lucrarile mele.Dumnezeu sa te ocroteasca si pe aleasa ta de asemenea.

criss spunea...

Cat poate sa-mi placa tabloul acestaaaaa....e superb......bravo Elena.

Eu sunt o lenesa, n-am mai pictat nimic de un an de zile....nu gasesc inca starea necesara.

Sa mai pictezi flori...se vede ca-ti reusesc...

Te pup, o Duminica buna.:)

Rodica Botan spunea...

Inca un lucru pe care il avem in comun. Si mie imi place sa pictez...si felicitari...imi place pictura ta!!!

gabi spunea...

Toata stima zic si eu ! Sunt impresionata !
Clipe de duminica minunate !

Lia spunea...

Foarte frumos tabloul. Felicitari!
Domnul te-a inzestrat cu un talent deosebit.
Sa fii binecuvantata de El!

criss spunea...

Multumesc Elena, la mine a fost un inceput in ale picturii, si sper sa continue candva, sa se intoarca muza acasa...hahahah.
Te pup mult si o zi foarte foarte linistita.:)

Not Beautiful Enough spunea...

Ansolut superb!

miki spunea...

sunteti un om deosebit!Felicitari pentru tablou!

elena marin-alexe spunea...

criss - Iti dedic tie aceasta lucrare cu mult drag si sa ai o duminica minunata!

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan - te imbratisez cu nult drag. Inca am probleme cu computerul, dar sper sa-mi procur altul si sa te pot vizita mai des si pe tine si pe toti prietenii mei din virtual.

elena marin-alexe spunea...

gabi - Multumesc pentru aprecieri si ai toata dragostea mea!

elena marin-alexe spunea...

Lia - Tot ce 'am' aste al Lui. Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

criss - Esti o bucurie pentru mine! Fii binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

not beautiful enough - Bine ai venit! multumesc!

elena marin-alexe spunea...

miki - Multumesc si te imbratisez cu drag!

iulia spunea...

Foarte frumos!

elena marin-alexe spunea...

iulia - multumesc draga mea!