sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Hora gândurilor

Daca e vineri, Hai la plimbare la brat cu poezia!


Mă împiedic de trăirile
ag
ăţate haotic
în adâncimile uneori reci,
alteori fierbin
ţi,
dar niciodat
ă calde,
din mine.
Grijile s-au sfătuit
s
ă mă înconjoare
precum
şalul înfăşurat pe umeri,
într-o îmbr
ăţişare intimă,
atât de apropiat
ă,
încât le simt pulsul dureros,
inconfundabil.
De
şi adunate la gura sobei,
încurajate de fl
ăcările vii,
mâinile r
ămân reci
şi mă privesc
cu indiferen
ţă totală.
Inima î
şi numără
b
ătăile până când
îmi d
ă fiori
de ghea
ţă.
Privirile agitate caut
ă
r
ăspuns printre rândurile
ascunse, de
şi la vedere,
din Cartea C
ărţilor.
În cui se agit
ă
uitat
ă de timp,
ca o slab
ă speranţă,
oglinda veche,
reg
ăsită printre amintiri
ce pecetluiesc
un basm de demult..

Doar focul inimii
se mai prinde în hora gândurilor
tainice si mistuitoare.
Rug
ăciunea îşi croieşte drum
spre agonie,
pân
ă atinge culmea liniştii
şi strânge în braţe răspunsul
focului devenit sacru.

elena marin alexe-2012

10 comentarii:

£αvi spunea...

frumos...

Lisandru Cristian spunea...

Bineînţeles că nu vom refuza această invitaţie poetică pe care ne-o faceţi, aşa că ne prindem în hora gândurilor, alături de dumneavoastră...

"Grijile s-au sfătuit
să mă înconjoare
precum şalul înfăşurat pe umeri,
într-o îmbrăţişare intimă,
atât de apropiată,
încât le simt pulsul dureros,
inconfundabil."

Reuşim să trecem peste toate, până la urmă, păstrându-ne încrederea şi speranţa.
Vă dorim toate cele bune la final de săptămână, scumpă doamnă!

Ionel Mesaroş spunea...

M-am prins în hora gândurilor cu mult drag,alăturându-mă simţămintelor pe care le-aţi înveşmântat în mantia sublimului ,făcându-mă să rezonez în ritmul muzicii gândurilor ce slăvesc puterea incomensurabilă a iubirii divine.
Vă mulţumesc pentru acest cadou de suflet!
Vă doresc o zi frumoasă!

tasha spunea...

m-am prins deja si eu in hora ta...
o duminica implinitoare sa ai!!!

elena marin-alexe spunea...

£αvi
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Fara speranta am ramane descoperiti, intr-o lume ostila...
Toate gandurile mele bune le trimet catre voi dragii mei prieteni de suflet!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Multumesc pentru ca te-ai prins cu mine in hora prietene!

elena marin-alexe spunea...

tasha
Sa dea Domnul si tie duminici binecuvantate draga mea.

Anikó spunea...

E frumoasa!Si eu cu toti ceilalti m-am prins in hora gindurilor tale!
Si in saptamina aceasta iti doresc toate cele bune ,draga Elena!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Toate cele bune sa ţi se întoarcă scumpa mea !