duminică, 27 mai 2012

Alin Blaine

Din anul 2011-luna aprilie,viata mea s-a schimbat M-AM POCAIT,nu mai vreau sa traiesc in minciuna,nu mai vreau sa lupt impotriva Domnului Isus Hristos,nu mai vreau sa traiesc departe de Dumnezeu,de aceea iertati-ma ca pe unii chiar v-am facut sa credeti niste minciuni.Tot ce fac acum este doar pt Domnul Isus Hristos,El a indurat atatea pentru mine(a fost batut,chinuit,scuipat,despartit de Rai si in final,TATAL si-a intors fata de la EL) ,pentru ca mi-a luat pacatele mele,a murit datorita mie si tie care citesti,dar EL a si inviat pentru mine si pentru tine,pentru ca eu si tu sa traim asa cum EL zice,asa cum EL vrea,asa cum a trait EL.

Mi-e rusine sa ma gandesc la toate lucrurile pe care le-am facut atunci cand eram despartit de Domnul meu Isus Hristos,dar sa nu uitam faptul ca EL nu a murit degeaba pe cruce,ci ca noi prin pocainta (sa ceri iertare Lui Dumnezeu pentru tot ce ai facut si sa nu le mai faci,constietizand ca esti un pacatos,ca lupti impotriva Lui Dumnezeu cu faptele tale,ca l-ai negat pana acum),ca nu ai cum sa intri in imparatia Lui decat daca esti un ucenic de-al Lui.


Cine este pe primul loc in inima ta,acela este idolul tau pana cand te vei pocaii,pana cand il vei accepta pe Domnul Isus Hristos ca Domn si Mantuitor al vietii tale,pana cand vei inceta sa mai traiesti pentru eu-l tau si numai atunci EL va fi pe primul loc in tot ce faci.

Pentru mine iluzionismul a fost tot,a fost timpul meu,hobby-ul meu,pofta mea,intr-un cuvant iluzionismul a fost pe primul loc in inima mea,dar,de cand numai este IL laud pe Dumnezeu pentru ca m-a iertat,m-a salvat de robia pacatului,de mania Lui si in final de iad.
In concluzie,stiu ca tu care citesti ma crezi nebun,dar nu-i nimic, eu am lasat tot pentru ca EL mi-a dat tot..

«Orice om care a renunţat la păcat şi trăieşte în Iisus Hristos este pregătit să dea ochii cu Dumnezeu. Am decis să renunţ să renunţ la tot, la bani, la femei, la maşini, la faimă. Dumnezeu ne-a creat, iar noi nu-i acordăm niciun minut din viaţa noastră. Noi suntem proprietatea lui Iisus. Alin Blaine e mort, acum sunt ceea ce sunt cu ajutorul lui Dumnezeu, numele meu este Alin Loloş», a declarat el.
Până în urmă cu un an, Alin era iluzionist, meserie din care câştiga bani frumoşi


( din confesiunile lui Alin Lolos alias Blaine)

4 comentarii:

corina spunea...

Dumnezeu sa-i ajute pe noul drum!
Sa-i dea putere si nadejde, lacrimile pocaintei si bucuriile iertarii!

elena marin-alexe spunea...

corina
Asa sa fie!

Turist spunea...

Pocainta in sine nu inseamna sa daramii munti, mancand intr-un anume fel, ducandu-te la biserica de 10 ori pe saptamana.
E vorba de comportament, parerea mea.
Domnul vine la tine doar daca tu il cauti.

elena marin-alexe spunea...

Turist
De acord cu tine!