sâmbătă, 12 mai 2012

Călătoarea


De ce în faţa încercării
mă simt tot mai debusolată
şi parcă-i tot mai greu pe cale,
iar viata-mi pare aşa ingrată?

Amarul curge fără preget,
de dimineaţă până-n noapte,
iar dinspre Tine drag Isuse,
aud tot mai puţine şoapte.

Deşi mă lamentez în taină
cu greu îmi plec genunchii Doamne,
observ că umăru-mi coboară
spre-a bătrâneţei grele toamne.

Pe fruntea mea s-adună norii
unor tristeţi ce mă apasă,
atât de mult c-aş vrea degrabă
să vii şi să mă iei acasă...

Nu mai găsesc de mult plăcere
în tot ce astăzi mă-nconjoară,
sunt ca o floare ofilită
rămasă pe-un peron de gară.

Aştept în van, dar nu mai vine
şi plânsul mi se ţese-n glas,
până ce trenul va ajunge
nu ştiu cât timp a mai rămas.

Pe lângă mine trec agale,
glumind pe negrele cărări ,
indiferenţi si nestatornici
alţi călători spre alte zări

Mi-s pumnii plini de lacrimi, Doamne,
şi-i tot golesc, se umplu iar,
căci din adâncul meu răzbate
recunoştinţă pentru har.

Încă mai am speranţă-n suflet,
chiar de mi-ar fi mâine mai greu,
am scrisă-n mine-ncredinţarea
că-L voi vedea pe Dumnezeu!

Abia acolo, sus, în slavă,
EL va privi spre pumnii mei
şi palmele-I ce-au fost străpunse
vor şterge lacrima din ei.

elena marin alexe

9 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Un poem frumos şi plin de căldură. L-am citit cu plăcere şi pe Amprente şi l-am recitit cu acceaşi plăcere şi aici, la dumneavoastră.

Toate cele bune, scumpă doamnă, să aveţi parte de un final de săptămână cât mai liniştit!

maranata spunea...

-asfintitul viețuirii noastre pare uneori sumbru presarat ades cu lacrimi dar, acestea toate pălesc în fața gloriei eterne ce ne așteaptă.
-așadar fruntea sus cutezătoare ca -ntotdeauna înalț-ti glasul si vrerea spre Cel în care te-ai încrezut.
Maranata!

marada spunea...

Vrem nu vrem soseste si iarna vietii! Sa ne rugam pentru un sfarsit fara durere si pentru un raspuns bun in fata judecatii de apoi!
Toate cele bune!

Gabriela Pana spunea...

cuvinte pline de sensibilitate...

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Aprecierile tale ma onoreaza, Cristian.Multumesc mult, cu deosebit respect.

elena marin-alexe spunea...

maranata
Multumesc mult pentru incurajare, maranata!
MULTE BINECUVANTARI!

elena marin-alexe spunea...

marada
Timpul trece oricum...Trebuie sa fim pregatiti pentru intalnirea cu El!
O zi buna marada!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Ma bucur de popasul tau aici, printre gandurile mele, draga mea!
O zi excelenta!

Cristake spunea...

Strofa a patra e meserie pura, as face-o sergent peste celelalte strofe. Poezia - citit, placut. :)