luni, 7 mai 2012

La Mulţi Ani!

soţului meu cu dragoste!

Aprilie de Vrancea

Adie vântul cuminţit,
Plouă cu linişte pe dealuri,
Dumbrăvile au înverzit,
Milcovu' şi-a ieşit din maluri.

Se crapă frunzele de dud,
E primăvară, dulce viaţă,
În nuanţări de verde crud
Privirile ni se răsfaţă.

Sădeşti un fir de trandafir
Cu dragoste şi cu răbdare,
Privirea ta ca de safir
Îmbină ape dulci-amare.

Şi mă priveşti cu ochi blajini,
Eu împletesc pe foaie gânduri,
Vecinii sapă prin grădini,
Iar via plânge printre rânduri.

La Mulţi Ani dragul meu soţ si Dumnezeu să-şi cearnă bucuria peste tine!

34 de comentarii:

Anikó spunea...

La multi ani ii dorim si noi sotului tau,si dorim ca Bunul nostru Dumnezeu sa-l binecuvinteze si sa-i dea o viata plin cu Har si Bucurii!
O saptamina minunata va dorim!

nakudo spunea...

La multi ani!sa ramaneti mereu omul bland,bun,desprins din poveste...va imbratisez cu dragoste

Delia spunea...

Ce frumoasă dedicaţie... un tablou aşa de liniştit şi totuşi dinamic.
La mulţi ani binecuvântaţi şi din partea mea!

Monna Tabita Novacescu spunea...

Draga mea,ma alatur si eu cu drag sa ii urez sotului tau,un sincer LA MULTI ANI si fie ca Dumnezeu sa ii binecuvinteze in continuare toti anii.

elena stanescu spunea...

ce versuri frumoase!

corina spunea...

La multi ani frumosi in Domnul!!!

Mary Alexe spunea...

La multi ani,Tiki nostru drag!desi nu suntem langa dumneavoastra in aceasta zi speciala,noi va transmitem toata dragostea noastra si numai ganduri bune!va imbratisam cu muuult dor:Robert,Mary,Miriam si Emanuel!pupici

noiembrie spunea...

La multi ani Tiki drag!
Sa-ti dea D-zeu multa sanatate si o viata plina de bucurie si implinire!
Te imbratisez cu drag,
Simo

disa spunea...

Sa-ti traiasca, draga mea Elena!
Domnul sa fie cu voi!

lidy spunea...

Din suflet i-ai scris, Miki!
Am citit si eu tot cu sufletul... si mi s-a inrourat privirea de iubire si de dor...

Va imbratisez din suflet, de acolo de unde trimit spre Tatik cele mai curate sentimente de drag si de dor, cele mai calde urari si ganduri!

Multi ani inainte, Tatik, fiindca vreau sa te stiu acolo sanatos, bucuros si iubit pentru totdeauna!

Ligulache >o<

*ELENA* spunea...

LA MULȚI ANI și din partea
mea draga mea Tiză!
Să fiți sănătoși și fericiți
până la adânci bătrâneți!
O săptămână minunată vă doresc!
Vă pup și îmbrățișez cu drag!

Cristian Lisandru spunea...

LA MULŢI ANI şi din partea noastră domnului, omul alături de care trăiţi viaţa, de atâta vreme, atât de frumos. Să fie sănătos, să se bucure de bucuriile dumneavoastră şi să vă bucuraţi împreună de toate bucuriile pe care această viaţă le oferă. Suntem siguri că aţi trecut prin multe împreună, cu bune şi cu rele, aşa cum se întâmplă în fiecare familie, şi ştim că aţi trecut cu dragoste şi cu respect peste toate.
Vă îmbrăţişăm pe amândoi! Gânduri bune întregii familii, scumpă doamnă!

Geanina şi Cristian Lisandru

Cristake spunea...

LA MULTI ANI, sa aveti parte de tihna si bucurie cat mai mult, toate cele bune din Iasi!

:)

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Multumim pentru urarile pline de har!

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Si noi te cuprindem in Dragoste cu multumiri, draga Stefy!

elena marin-alexe spunea...

Delia
Multumim pentru urare, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Multumim cu toata inima draga Monna!

elena marin-alexe spunea...

elena stanescu
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

corina
Multumiri draga Cori!

elena marin-alexe spunea...

Mary Alexe
Multumim familiei Alexe jr. Va iubim!

elena marin-alexe spunea...

noiembrie
Multumim draga noastra fiica! Te iubim!

elena marin-alexe spunea...

disa
Multumim de urari draga mea!

elena marin-alexe spunea...

lidy
Mii de multumiri draga noastra fiica.Te iubim!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Frumoase urari.Multumesc Tizo draga!

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Mii de multumiri pentru frumoasele ganduri si urarea voastra , dragii nostri, Cristian si Gena! Ganduri bune!

elena marin-alexe spunea...

Cristake
Multumim ieseanule! Cu drag.

myworldelena spunea...

La mulţi ani cu sănătate!

iri spunea...

LA MULTI ANI II DORESC SOTULUI TAU ELENA!

Dumitru K. Negoita spunea...

Sănătate, bucurii şi mulţi ani să vă fie alături şi mereu să încingeţi un dans, aşa, ca în capitala,,Horei Unirii''.
Într'un mulţi ani, cu viaţă lungă şi frumoasă.
dkn

elena marin-alexe spunea...

OpenID myworldelena
Multumiri draga mea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Amandoi iti multumim draga Iri!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru K. Negoita
Ma bucura si ma inveseleste optimismul degajat de mesajul dv. domnule Negoita.
Multumim mult, la fel va dorim si noi.

Gabriela Pana spunea...

La multi ani cu sanatate!

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Cu mare drag, multumim, Gabriela!