vineri, 18 mai 2012

Urcuşul


Azi merg
la pas
cu gândurile mele
uşor răvăşite de întrebări
fără răspuns.
Mă poticnesc ades
şi sufletul răbdător
sângerează,
sub muşcăturile colţuroase
aruncate în cale de
suflete reci,
condiţionate de prezent,
dar nu mă opresc.
Încă mai sper
să ajung la drumul ce urcă
domol,
spre colina alintată
de firele răcoroase ale ierbii
smălţuite cu verdele crud,
dintr-o primăvară desculţă.
Printre ramuri
se înghesuie primele raze
curioase,
dar binevoitoare.

Uit de durere şi
le ies în întâmpinare grăbind pasul
cu obrazul zâmbitor
pentru săruturi de bun venit.

elena marin alexe

22 de comentarii:

Aris spunea...

Elena, toata frumusetea sufletului tau e adunata in metafora care lumineaza poemul:
...firele ierbii
smălţuite cu verdele crud,
dintr-o primăvară desculţă...
Nu e vorba aici doar de talent, ci si de atentia cu care transformi vorba in emotie.

O seara frumoasa si sanatate!
Cu drag...

nakudo spunea...

suflete reci,
condiţionate de prezent,
dar nu mă opresc.
Încă mai sper
să ajung la drumul ce urcă
domol,
cred ca ati spus tot ce va defineste interior.ce pot adauga?as scrie ce frumos,dragut etc,nu-mi permit pentru ca e bucata mare din sufletul dumneavoastra in aceste versuri.va imbratisez cu dragoste

*ELENA* spunea...

Foarte frumoasă poezia!
Un weekend plăcut draga mea Tiză!
Vă îmbrățișez cu drag!

Cristian Lisandru spunea...

Cu aceeaşi plăcere a lecturii, scumpă doamnă... Şi gânduri bune la final de săptămână, pentru dumneavoastră şi cei dragi. Poem de suflet, poem al luptei permanente pe care o ducem de-a lungul vieţii...

Vă îmbrăţişăm!

iri spunea...

Poza, poazia ,amandoua minunate!
Fii binecuvantata cu un sfarsit de saptamana plin de pace si bucurii!

Anikó spunea...

Frumoasa poezie!
Te imbratisez cu multa dragoste!

geaninalisandru spunea...

Elena, suflet frumos, ştiu ce înseamnă acest urcuş. Nici eu nu renunţ la a urca, indiferent de obstacole, asta este menirea noastră. Suntem alături de tine cu sufletul,

Mi-a plăcut cum ai transpus în vers starea ce te stăpâneşte de ceva timp.

Te îmbrăţişăm peste normă, draga noastră!

Geanina şi Cristian Lisandru

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Doar o bucată zici? Cred că este tot sufletul aici...
Te pup şi mulţumesc pentru îmbrăţişări, Stefy!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Mulţumesc, Tizo! te pup.

elena marin-alexe spunea...

Cristian Lisandru
Viaţa este într-adevăr o luptă care te epuizează..în timp.
Mulţumesc mult pentru popas, Cristian!

elena marin-alexe spunea...

iri
Te pup şi mulţumesc dragă mea, Iri!

elena marin-alexe spunea...

Anikó
Mulţumesc draga mea. Numai bine!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Bine ai intuit, dragă Gena.Da este ceva timp decând urcuşul meu este cu lacrimi..
Ştiu că mă susţii, şi te simt aproape de câte ori vorbim.
Mulţumiri şi îmbrăţişări de suflet!
Doar bucurii să te atingă azi!

elena marin-alexe spunea...

Aris!
Mulţumesc, dragă Aris! Popasul tău aici mi-a făcut bine. Salutări de la Vrancea!

cella profiri spunea...

Pot sa vin si eu pe colinele alea ale tale? Poate devin si eu mai poetica ;)

elena marin-alexe spunea...

cella profiri
Cella draga, colina spre care urc eu, este colina noastra..acolo unde ni se vor sterge toate lacrimile..
Stii tu. Imbratisari cu tot sufletul, draga mea!

Ionel Mesaroş spunea...

Cu ocazia zilei onomastice vă urez să aveţi parte de sănătate,zile senine şi multe,multe bucurii alături de cei dragi!
La Mulţi Ani!

marada spunea...

Un gand bun, sanatate si impiniri iti doreste un om care plange si rade alaturi de tine!

ottilia spunea...

La mulţi ani şi toate bucuriile din lume!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Multumesc din suflet, pentru-ca nu ai uitat.

elena marin-alexe spunea...

marada
Multumiri si gand bun de la suflet la suflet, marada draga!

elena marin-alexe spunea...

ottilia
Multumesc Otilia! Numai bine sa ai si tu, draga mea.