duminică, 20 ianuarie 2013

EL

El mă ninge, El mă plouă,
El în braţele-amandouă
Mă cuprinde strâns, mă ţine,
Inimii să-i fie bine.

 El m-alintă, El mă ceartă,
El mă-nalţă şi mă poartă,
Mă iubeşte cât pământul,
Ador să-I ascult Cuvântul.

El mă vindecă de toate,
El mă iartă de păcate,
Când mai cad El mă ridică,
Îmi alungă orice frică.

El m-adoarme, mă trezeşte,
Ochiul sfânt de sus priveşte,
El imi dăruieşte viaţa
Luminându-mi dimineaţa.

El m-adapă la izvoare,
Cerne zorii pe cărare,
Nu mai trec  prin întuneric,
Cerul devine feeric.

El mi-e mamă, El mi-a Tată,
Grija zilnic mi-o arată,
Mă învaţă, mă susţine,
Împăcându-mă cu Sine.

El prin dragoste m-aduce
Să îngenunchez sub cruce
Şi cu lacrimi în privire
Să scriu vers de mulţumire.




Elena M . Alexe

16 comentarii:

Uuoana spunea...

Frumos , merge direct la suflet !

Geanina Lisandru spunea...

Elena,
aceasta este bucuria şi fericirea de a dărui prin El.La El găsim iertare, alinare, linişte. Am citit cu Lisandru şi îţi mulţumim. Eşti aproape de sufletul nostru, simţim fiecare gând, gest, vers.

Te îmbrăţişăm peste normă, om frumos!


Geanina şi Cristian Lisandru

dr MAG spunea...

Superba poezia.Se simte ca e din suflet.Chiar asa tare a nins acolo?

marada spunea...

Ce ne-am face fara El intr-o lume asa nebuna ca a noastra?

Toate cele bune!

*ELENA* spunea...

Foarte frumoasă poezia draga mea Tiză!
Vă doresc o săptămână frumoasă și plină de bucurii!
Vă îmbrățișez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Uuoana
Ce surpriză plăcută :) Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Lisandru
Şi eu te port îmbrăţişată printre gândurile mele, draga mea, dragă!
Cu preţuire.

kis spunea...

versuri minunate care merg la inima!
D-na Elena (cu putina intarziere) va doresc un an binecuvantat, restul de la EL !

elena marin-alexe spunea...

dr MAG
Daaa... a nins ca-n poveşti!

elena marin-alexe spunea...

marada
E minunat că există...Marada. Mulţumesc pentru popas, draga mea.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Şi eu te cuprind în gîndurile mele bune, Tizo dragă!

elena marin-alexe spunea...

kis
Mulţumire, cu deosebită prietenie!
Ploi de bucurii!

Cristake spunea...

E ca joculetele de calculator de la inceputuri. Simplute, dar cat se poate de atractive. Bravos!
:)

elena marin-alexe spunea...

cristake
Ai priceput, ieseanule.Este un joc de cuvinte cu trimitere... :)

corina spunea...

Tare fain jocul de cuvinte. Mi-a placut enorm o sa o copiez si eu in carnetel. :)

elena marin-alexe spunea...

corina
Mă bucur tare mult, Cori, draga mea!