vineri, 11 ianuarie 2013

Nici nu mai ştiu

Nici nu mai ştiu
câte primăveri
mi-au sărutat palmele
cu albul neprihănit
din cupa florilor de vişin
şi verdele crud
cu irizări de smarald
al ierbii de  poveste

Nici nu mai ştiu
câte toamne
mi-au abandonat ochii
îndragostiţi
iremediabil de ploile frunzelor
roş-galbene
sau prin câte veri am alergat
să culeg pe buze
o fărâmă din
unda  
râului de munte
spart de pietrele necruţătoare
ale vrâncioaiei

Nici nu mai ştiu
câte ierni
mi-au plâns molcom pe umăr
boabe de argint apoi
s-au rostogolit
în valea umbrei morţii
mută
nesupusă vremurilor

De ce mi-am încrustat
sufletul cu atâta suferinţă
refuzând Lumina

Nici nu mai ştiu

Elena Marin Alexe
 


 

10 comentarii:

*ELENA* spunea...

"Nici nu mai ştiu
câte ierni
mi-au plâns molcom pe umăr
boabe de argint apoi
s-au rostogolit
în valea umbrei morţii
mută
nesupusă vremurilor"
Superbă poezie ca întotdeaunea
draga mea Tiză!
Vă doresc un weekend pe placul inimii!
Vă pup și îmbrățișez!

iri spunea...

Minunat ai exprimat in versuri Elena draga, ce noi poate numai banuim.Multumesc ca mi-ai incantat inima in miez de noapte fara somn.

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Mulţumesc pentru lectură, Tizo! Să ai o duminică pe plac, draga mea!
Fii binecuvântată!

elena marin-alexe spunea...

iri
Nici eu nu dormeam.. :) Mă bucur că ţi-a mers la suflet, draga mea, Irina! O duminică binecuvântată!

Cristina C spunea...

Salut!
Ai un blog interesant. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/.
Un an nou fericit iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

Cristina C
Mă bucur că ţi-a plăcut plimbarea prin gândurile mele.

Speranta spunea...


Te admir pentru tot ce postezi pe blog.Ai un suflet nobil!

Dumnezeu sa te binecuvinteze si in acest an.Sa fii o binecuvantare pentru multi.

Te pretuiesc si te impratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Speranţa
Mă bucură trecerea ta pe aici, draga mea.Preţuirea este reciprocă, la fel şi urările de binecuvântare.

Monna Tabita Novacescu spunea...

Elena, pupici si multe imbratisari iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Mii de multumiri, scumpa mea.Te pup cu mare drag!