luni, 7 noiembrie 2011

Clipe, clipe

Mi-a dat sa gust din cupa nemurire,
Tesuta pe-un deal, cu fir de Iubire.
As vrea sa ramân ancorata pe cer,
Cu ochii patrunsi de albastrul mister.

La poarta de lacrimi mi-a pus iar zavor,
Cu drag ma alina atunci când mi-e dor.
Pe frunte-mi coboara cununa de vis
Si gândul mi-l poarta spre zari necuprins.

De când Îl cunosc privesc des în mine,
Atunci când mi-e greu, dar si când mi-e bine.
Speranta ma tine, nu cad la pamânt,
Ascult prin credinta, ma-mbrac în Cuvânt.

Furtuni trec prin mine si focul mi-l sting,
Am clipe în care nu pot sa-L mai strig.
Ma vad ratacita, adesea plângând,
Stinghera si trista, pe margini de gând.

Puterea se frange din mine mereu,
Aproape ca zilnic resimt tot mai greu,
Povara de zile cum ma apasa,
Ce lung mi se pare, drumul spre-acasa.

As vrea sa-l scurtez, s-aprind o lumina,
La suflet s-o pun, sa simt cum m-alina,
Pe cai nevazute sa port aripi vii,
S-arunc valul negru, sa-mbrac bucurii.

La pieptul Lui capul sa mi-l odihnesc
Plangand vreau sa-I spun- Isus te iubesc
S-ascult vocea-I blanda, si dragostea Sa
Mereu sa ramana in inima mea.

18 comentarii:

lisandrulisandru spunea...

"Furtuni trec prin mine şi focul mi-l sting,
Am clipe în care nu pot sa-L mai strig.
Mă vad rătăcită, adesea plângând,
Stingheră şi tristă, pe margini de gând.

Puterea se frange din mine mereu,
Aproape că zilnic resimt tot mai greu,
Povara de zile cum mă apasă,
Ce lung mi se pare, drumul spre-acasă."

Un semn de plăcută lectură a unui poem de suflet, scumpă doamnă... Gânduri bune din partea noastră!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Multumesc mult, pentru trecerea pe aici.Sincere imbratisari amandurora, de la suflet la suflet!

poezieromaneasca spunea...

"La poarta de lacrimi mi-a pus iar zăvor" - un vers optimist, deşi ar părea că spune altceva.

o seară caldă!

*ELENA* spunea...

De când Îl cunosc privesc des în mine,
Atunci când mi-e greu, dar şi când mi-e bine.
Speranţa mă ţine, nu cad la pământ,
Ascult prin credinţă, mă-mbrac în Cuvânt.

Furtuni trec prin mine şi focul mi-l sting,
Am clipe în care nu pot sa-L mai strig.
Mă vad rătăcită, adesea plângând,
Stingheră şi tristă, pe margini de gând.
Superbă...nu am cuvinte!
O săptămână cât mai frumoasă vă doresc!
Vă pup cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

poezieromaneasca
Da...imi place sa scriu si sa citesc printre randuri...
Multumesc Otilia!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Ai ales chiar versurile care ma dor mai mult...
Multumesc Tizo draga.
Te imbratisez de la Vrancea!

£avi H. spunea...

Minunata poezie...

elena marin-alexe spunea...

£avi H.
Multumesc draga Lavi!

iri spunea...

Multumesc frumos Elena!Esti foarte draguta!Am venit si eu acasa!Am fost la Ana Aslan.

Ana Maria spunea...

Frumoasa poezia ! O seara placuta draga mea!

elena marin-alexe spunea...

iri
Sper ca esti bine draga mea! Dumnezeu sa te ocroteasca!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Ma bucura trecerea ta pe aici scumpa mea.Te imbratisez cu mare drag.Fii binecuvantata!

marada spunea...

Emotionante versuri!
Sanatate iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

marada
Ma bucur ca ti-a placut Marada si te imbratisez cu mare drag de la Vrancea!

Ionel Mesaroş spunea...

"La poarta de lacrimi mi-a pus iar zavor,
Cu drag ma alina atunci când mi-e dor.
Pe frunte-mi coboara cununa de vis
Si gândul mi-l poarta spre zari necuprins."

Îmi place foarte mult ideea de înfrăţire pe care o promovaţi şi prin poezie cu Mântuitorul!Numai cine îşi cunoaşte ,cu adevărat,drumul în viaţă şi scopul existenţei poate să realizeze acest lucru.
Vă doresc un sfârşit de săptămână cât mai plăcut!
Salutări din Satu Mare!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Nici nu pot sa-mi imaginez cum ar fi viata mea fara prezenta Lui si sincer nici nu vreau. Multumesc Ionel pentru ca ramai un cititor fidel si de mare caracter al blogului meu.
Ganduri bune si multa binecuvantare din Vrancea!

Rodica Botan spunea...

Oh...cum ai descris durerea asteptarii...ai un dar minunat Elena...

elena marin-alexe spunea...

Rodica Botan
Multumesc Rodica! Am asteptat ca azi sa apara al 5-lea volum si maine cu ajutorul lui Dumnezeu voi pune carţile! Te pup cu mare drag!