duminică, 6 noiembrie 2011

Cosuleţul cu mere de aur Psalm 23


(O cantare a lui David.)
1. Domnul este pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic.
2. El ma paste in pasuni verzi si ma duce la ape de odihna;
3. imi invioreaza sufletul si ma povatuieste pe carari drepte, din pricina Numelui Sau.
4. Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie.
5. Tu imi intinzi masa in fata potrivnicilor mei; imi ungi capul cu untdelemn, si paharul meu este plin de da peste el.
6. Da, fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele, si voi locui in Casa Domnului pana la sfarsitul zilelor mele. 

Caci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frica, ci de putere, de dragoste si de chibzuinta.
2 Timotei cap.1:7

8 comentarii:

José Ramón spunea...

Elena O intrare mare Salutari de la ...
Textul rezumatului şi reflecţie.

Sara spunea...

Frumos psalm! Și eu l-am învățat pe de rost acum câțiva ani...
O duminică frumoasă vă doresc! :)

lisandrulisandru spunea...

Gândurile noastre bune şi o duminică frumoasă alături de cei dragi, scumpă doamnă! Vă îmbrăţişăm!

elena marin-alexe spunea...

José Ramón
Gracias prietene!

elena marin-alexe spunea...

Sara
E un psalm de suflet pentru fiecare dintre noi draga mea Sara. Multumesc scumpo!

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Cu mare drag va returnez imbratisarile, dragii mei dragi!

corina spunea...

Un psalm care merita sa fie invatat de orice suflet!Un ajutor pe cale...

elena marin-alexe spunea...

corina
Asa il consider si eu.Mare ajutor in clipe grele, dar si incurajare in fiecare zi.Multumesc mult Corina draga.Fii binecuvantata!