luni, 21 noiembrie 2011

Dragostea ...în derizoriu?

În ultima vreme, se discută în diverse moduri, despre Dragostea lui Dumnezeu. Cei mai mulţi spun, că Dumnezeu este aşa de bun, încât ne va ierta pe toţi şi ne va primi în raiul Său,caci El este Dragoste şi în bunătatea Lui nu poate să fie decât iertător cu păcătoşii.
Până la un punct cei ce susţin asta, au dreptate.Da, Dumnezeu este Dragoste, însă El este şi Drept aşa că nu va face rabat de la poruncile Sale, oricât ne-am dori unii dintre noi.Şi, El este Sfânt, iar ochii Lui nu pot privi faptele murdare ale omului care se lăfăie în destrăbălare după pofta inimii. Nu putem crede că avem dreptul să facem ce dorim....adică să încălcam legea Lui şi să sperăm că vom intra în odihnă  alături de sfinţi şi de toţi semenii noştri care se străduiesc să ducă o viaţă în Adevărul Lui.
Cum ar putea să stea în cer, un om care a trăit frumos, cu teamă şi respect faţă de Dumnezeu şi de cel de lângă el,alături de un om care a sfidat toată viaţa sfiinţenia şi pacea făcând doar ce vrea inima lui, la voia întâmplării,în pofida voinţei divine? Unde ar mai fi atunci Adevarul dumnezeiesc?
Dumnezeu nu s-a schimbat, El este acelaşi, ieri şi azi şi în veci, spune Biblia. Păi atunci dacă din pricina păcatelor Şi-a pedepsit poporul ales, pe evrei, împrăştiindu-i în toată lumea , lăsându-i pradă morţii printre toate popoarele, cu cât mai mult ne va pedepsi pe noi? 
Va îndemn să citiţi Biblia din scoarţă-n scoarţă şi apoi bazaţi pe Cuvânt să vă faceţă o idee personală despre Dragostea şi Bunătatea lui Dumnezeu. Afirmaţia multora de gen: ei, unde va merge toată lumea voi merge şi eu, este eronată total. El este neântrecut în bunătate, El iartă, El miluieşte, El mântuieşte, doar pe acei care ii cer personal acest lucru, care se rup de păcat şi care nu mai săvârşesc răul cu voia. Mântuirea o poate primi orice om doar în timpul vieţii lui pământeşti, dacă îşi doreşte asta. Atunci viaţa i se schimbă, devine mai bun, mai cinstit, mai iubitor de bine, de oameni, mai iertător, mai modest, mai plin de milă faţă de cel de lângă el şi nu în ultimul rând mai iubitor de adevăr şi de Dumnezeu, Dacă ignoră jertfa Domnului Isus şi viaţa lui se rupe fără să apeleze la ajutorul divin şi adoarme în păcat fără să fi primit iertarea divină, va fi un suflet pierdut pe veşnicie.
Să nu bagatelizăm Dragostea dumnezeiască.Dacă avem aceasta dragoste în sufletele noastre, nu o putem duce în derizoriu. De reţinut un lucru: raiul este o răsplată, pe care o poţi primi ca pe un premiu, pentru o anumită atitudine de ascultare şi împlinire a voii Lui pe parcursul vieţii tale.
Romani cap.6 vers.20- 23.
Da, Dumnezeu este Dragoste, dar şi Adevăr.
Iar Biblia este adevărată!

elena marin alexe

12 comentarii:

Zenna spunea...

Frumos spus, doamna Elena.

Vă îmbrăţişez!

£avi H. spunea...

Dumnezeu este dragoste dar este si drept si sfant!

lisandrulisandru spunea...

Vă trimitem gândurile noastre bune, scumpă doamnă! Dumneavoastră şi oamenilor dragi din jurul dumneavoastră.
Un apel la iubire şi la bunătate pe care l-am citit cu plăcere şi bucurie. Învăţând să fim mai buni vom reuşi să mergem mai departe, prin viaţă, cu fruntea sus...

O zi minunată să aveţi!

corina spunea...

Elena deacord intru totul cu cuvantul spus!
Singura sansa a mantuirii este atunci cat omul este viu.
Ar mai putea ajuta si rugaciunile celor ramasi dar nu stiu daca exista vre-un rugator sa-i pese mai mult de altul decat de el insusi.S-au nu suntem in stare sa ne rugam nici pentru noi dar pentru altul care a trecut in lumea cealalta.
In Isus Sirah la 7.35 ne invata sa dam din darnicia noastra nu numai celor vii ci si celor morti.Deci putem sa daruim in numele celor morti, si cu siguranta ne vom putea si ruga pentru ei.
E buna zicala aceea: "nu da pasarea din mana pe cea din gard"
Fiecare trebuie sa lucreze pentru mantuirea lui!

iri spunea...

Asa este Elena!Biblia este adevarata!Cat de ignorant trebuie sa fie un sa nu citeasca cartea cea mai importanta pentru viata noastra si pe urme pentru vesnicie.Dar cat de ignorant este cel care citeste si totusi sa creada ca exista vreo sansa sa schimbe ceva dincolo de moarte .Vesnicia noastra aici se decide, nici macar rugacinile pentru morti nu mai ajuta.Un exemplu elocvent este Luca 16.
Oh Doamne indura-te de acest popor!

Elena ca intotdeauna ma uimesti cu interesul tau pentru viata mea.Iti multumesc.Sa stii ca analizele nu au iesit prea bine, dintre care si glicemia este marita, dar adevarul este ca eu ma simt in general destul de bine, doar ca stiu ca unele lucruri nu sant chiar in regula in organismul meu.
Mi-a fost de mare folos cei 2 saptamani in spitalul Ana Aslan.
Te pup dulce...cine stie odata poate si in realitate!

elena marin-alexe spunea...

Zenna
Scumpa Zenna ma bucur ca ai trecut pe aici. o ZI BINECUVANTATA SA AI DRAGA MEA!

elena marin-alexe spunea...

£avi H
Asa este Lavi.Trebuie sa-I respectam vointa si dragostea.

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Iubirea omeneasca este opicatura din EL.
Sa fiti binecuvantati dragii mei!

elena marin-alexe spunea...

Corina
Ai atins un mare adevar aici draga mea:
Fiecare trebuie sa lucreze pentru mantuirea lui!
Sa invatam sa traim dupa invataturile lui Isus si in dragostea Lui. Te imbratisez cu iubire din IUBIREA LUI!

elena marin-alexe spunea...

iri
Fiecare intelege cum poate sansa mantuirii.Eu stiu insa ca daca un om citeste Biblia de la inceput pana la sfarsit, Dumnezeu i se reveleaza in toata splendoarea Sa.Mie mi s-a revelat.Am citit toata Biblia de mai multe ori... si am inteles.
Te port in rugile mele draga mea si te rog sa ma amintesti si pe mine in rugaciunile tale. Ma bucur ca te simti bine:) Fii binecuvantata!

geaninalisandru spunea...

Mulţi scriu despre acest subiect pentru a se afla în treabă, pentru a da bine în societate, dar din rândurile tale reiese clar faptul că tu crezi cu adevărat în ceea ce ai scris. Tot respectul meu pentru Omul Elena Marin Alexe.

Să ai clipe pline de dragostea Lui şi a celor din jur!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Chiar cred cu toata fiinta mea in Dragostea Lui draga mea draga.Intr-o zi aceasta dragoste m-a gasit si de atunci viata mea s-a schimbat.
Te iubesc mult Geanina si iti multumesc pentru popasul facut aici.