sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Plânsul

Tiptil, cu sfioşenie, toamna a pus stăpânire pe grădini, dând a înţelege că este regină absolută. Am îndrăznit să-mi strecor privirile prin ferestre si ruginiul tânguitor al frunzelor agonizând, mi-a plâns pe umăr. Paşii mei şovăitori au mângâiat aleea şi ochii s-au prins în hora despărţirii...
Când plâng, copacii rămân dezgoliţi de orgolii şi ochii lor caută parcă un raspuns la Dumnezeu.Cerul însă tace, învăluit în mantii răcoroase de ceaţă.


Pe obraz îmi alunecă regretul stins de  lacrimi, care anunţă o despărţire iminentă şi alung cu duioşie dansul unui fulg prematur, care mi s-a rătăcit pe frunte. Disperate crizantemele se învăluiesc în galben amăgitor sperând încă la braţele călduroase ale soarelui.La un moment dat, totul încremeneşte în aşteptare. Îmi aud până şi respiraţia. O pală de vânt mă bate pe umăr.
Maestrul ridică bagheta.
A început vântoasa!

18 comentarii:

Monna Tabita Novacescu spunea...

Un weekend minunat Elena si Dumnezeu sa-ti insoteasca ziua cu prezenta LUI daruindu-ti binecuvantarile Sale.
Te imbratisez si te salut cu drag...de aici din Timisoara

maranata spunea...

Maestrul ridică bagheta.
Şi va striga :
Veniţi binecuvântaţii mei,
Intraţi în odihna ce v-am pregătit.
Elena eşti tu gata?

iri spunea...

Cuvinte mangaietoare!O poza frumoasa, este la tine?
Weekend binecuvantat!

lisandrulisandru spunea...

"Când plâng, copacii rămân dezgoliţi de orgolii şi ochii lor caută parcă un raspuns la Dumnezeu.Cerul însă tace, învăluit în mantii răcoroase de ceaţă."

Ce frumos... Iar imaginea - la fără cuvinte, cum se spune.
Scumpă doamnă, gândurile noastre bune la sfârşit de săptămână! Vă îmbrăţişăm!

Cristi şi Geanina

Ionel Mesaroş spunea...

Superbe gânduri despre toamnă,pline de poezie şi înţelepciune!
Vă doresc un sfârşit de săpzămână plin de bucurii!
Salutări din Satu Mare!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Iti retrimit toate gandurile bune si binecuvantarea :)timisoreanca mea draga!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Ma ncred In EL!Ma pregatesc pentru mareata intalnire, la nivelul cel mai inalt!

elena marin-alexe spunea...

maranata
Da, este acasa. Imbratisari draga mea! Multa sanatate.

elena marin-alexe spunea...

lisandrulisandru
Multe binecuvantari amandurora! Cu iubire din IUBIRE!

elena marin-alexe spunea...

Ionel Mesaroş
Primesc din suflet, cu mare bucurie, salutarile de la Satu Mare!

Beni spunea...

Amabila mea sora Elena,
Ai primit un talant special si ma umple de incantare modul cum il folosesti.Citesc si totul se lipeste de sufletul meu parca sint chear sentimentele mele fara a avea insa harul de a le putea exteririza .Iti multumesc si primeste felicitarile mele. Am primit si cartile, MULTUMESC .Domnul sa-ti rasplateasca jertfa. Pastreaza ce ai ,sa primesti cununa . Marta

marada spunea...

Desi e doar toamna, eu astept primavara!
O saptamana buna sa ai!

elena marin-alexe spunea...

Beni
Ma bucura tare mult mesajul tau draga mea Marta! Nici nu ma mir ca avem aceleasi trairi, din moment ce avem acelasi Tata:)
Te imbratisez cu mare iubire din IUBIREA LUI!
O zi binecuvantata sa ai draga mea!

elena marin-alexe spunea...

marada
Cred ca ai ceva ...de asteptat:)
Multa pace si bucurie de la Vrancea, draga Marada!

denisia spunea...

Va imbratisez cu mare drag.
Superb mod de a descrie toamna... numai un suflet delicat ca si al dv. poate patrunde in magia anotimpurilor.

elena marin-alexe spunea...

denisia
Asa simt eu toamna,Denisia draga mea.Ma bucur de vizita!

geaninalisandru spunea...

Este anotimpul meu preferat, deşi m-am născut în anotimpul fulgilor de nea. Ador culoarea, aromele, bogăţia, totul dăruit cu generozitate de acest anotimp.

Te îmbrăţişăm, draga noastră dragă!

elena marin-alexe spunea...

geaninalisandru
Te imbratisez cu toate aromele si culorile toamnei draga trandafirule galben!