duminică, 12 iulie 2009

Iubita soarelui


A sosit timpul 'nuntii florii-soarelui' sau cum i se mai spune prin popor: iubita soarelui.
Daca pleci la drum cu masina sau chiar cu trenul, nu poti sa ignori galbenul stralucitor si plin de caldura cu care te intampina campurile, unde domneste ca o adevarata imparateasa: Floarea -soarelui.
Te incanta cu frumusetea si coloritul in toata splendoarea ei, aceasta frumusete de iulie pe care oricat ai vrea, nu poti s-o treci cu vederea.
Daca ar fi sa am un blazon as folosi bineanteles imaginea ei.
Daca ar fi sa-mi aleg un buchet preferat, as alege florile -soarelui, fara sa stau pe ganduri.
Este o floare puternica, reprezentanta a verii, rezistenta si extrem de "fidela" soarelui, ceia ce-mi place mult.
Priveste spre iubitul ei implorand si promitand statornicie si cand astrul pleaca sa se culce, ea isi pleaca fruntea in semn de supunere absoluta si lacrimile ei se infig ca niste pumnale in obrazul ei infierbantat de iubire neconditionata. Cand fata i se umple de lacrimi isi ridica din nou capul si-l implora pe soare sa -i sarute lacrimile...care se transforma in seminte gustoase .......caci poarta pe ele urma sarutului fierbinte, plin de dragoste infocata.
Sau scris multe legende despre ea dar ce am scris eu nu-i legenda, e doar povestea de iubire a florii-soarelui pe care mi-a spus-o intr-o seara de iulie printre lacrimi, ea insasi....... iubita soarelui.


30 de comentarii:

Ao toque do amor spunea...

Olá,Elena...vim agradecer a sua vida e deixar o meu toque de carinho e amizade e te oferecer o selo amizade de valor. Este selo está no lado esquerdo do blog.
bjus

Mariana spunea...

Ce frumos! Ce frumos! E floarea mea preferată în acest anotimp! Chiar azi se uita soţul meu la una din acelea cu flori mai mici, pe care să mile facă buchet. Numai că a plouat şi era prea ud totul!
Îmi place povestea ei de iubire pe care ai scris-o!!! Mulţumesc! Mi-a făcut inima soare! :)

nakudo spunea...

multumesc din suflet...sant florile mele preferate...saru mana...doamna..in sensul adevarat

Dumitru Negoita spunea...

Minunat! Cu voia dv., ma gandesc la partea de final, reducand-o la:
cu" fata-n lacrimi"
se ridica spre soare
care" sarutandu-i lacrimile"
ii coace samanta

unchiesul spunea...

Frumos gandit, frumos spus, cati se-nfrupta din ea, cate vietati se bucura de samanta sa si cat efort cere ca s-o vedem in splendoarea sa stralucind spre iubitul ei ...soarele!

Hălăţel spunea...

"Priveste spre iubitul ei implorand si promitand statornicie si cand astrul pleaca sa se culce, ea isi pleaca fruntea in semn de supunere absoluta si lacrimile ei se infig ca niste pumnale in obrazul ei infierbantat de iubire neconditionata."

Ce iubire adevarata..

mmary spunea...

Am gustat din acesta iubire ce mi-a infiorat fiinta si a facut sa incolteasca in inima mea dorul de smerenie...

am mangaiat cu brate invizibile "obrazul ei infierbantat de iubire neconditionata".

pe urma,am ridicat,impreuna cu ea capul,pentru ca Dumnezeu sa-mi sarute lacrimile fierbinti si sa ma invete sa il aplec...

iar la final ,m-am rugat sa aveti sufletul plin de flori,stralucitoare flori de "Floarea Soarelui "

Jacktels Kochbuch spunea...

Floarea-soarelui spune:

Uite, imi dau inima

la toate păsările fläminde.

Däruieste si Tu iubirrea ta

la toti Oamenii fläminzi .

O Zi minunatä

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do amor - Você é bem-vindo aqui, me abraçou com muito amor. Você lote de amizade e de esperança de encontrar o carimbo que você diz. You're welcome!

elena marin-alexe spunea...

Mariana - ma bucur ca te-a vizitat soarele...si sa stii ca o raza de-a lui a intrat si la mine.

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Te pup draga mea ...si nu uita ca esti mult iubitasi de mine dar in principal de EL.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Frumos si finalul dv. pentru care va multumesc din suflet. Gand la gand cu stralucire de soare....

elena marin-alexe spunea...

unchesul - aveti dreptate caci se cere mult efort ca ea sa-si ridice fruntea spre iubitul ei soarele. Si noi oamenii o ajutam cu placere. O zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Halatel - Pe unde ai umblat? Mi-a fost dor de prezenta ta!
Intr-adevar ce exemplu de iubire putem lua de la aceasta floare a iubirii. Te pup.

elena marin-alexe spunea...

mmary - ai gustat...
ai mangaiat...
ai acceptat sa invati de la EL smerenia... frumoase ganduri si trairi.
Iti multumesc pentru ruga si vreau sa impart cu tine stralucirea Florii soarelui....

elena marin-alexe spunea...

Jacktels - Ai atins cea mai gingasa latura a povestirii, si anume: daruirea. Multi nu sesizeaza ce important este sa te daruiesti....si asta poate fi aplicat in orice domeniu cu succes.
Un maestru in arta culinare stie bine ce inseamna asta. O zi superba!

CORA spunea...

In drumul spre plaja, intalnesc o sumedenie de covoare de floarea-soarelui. Ultima oara, egoismul a invins. Am oprit masina si am rupt trei fire. Pe care le-am adus cu multa mandrie acasa. Acum sunt aproape moarte. Si-mi pare rau ca le-am rupt.

kalliope spunea...

Superbe pozele... am o idee privind pozele cu aceasta minunata floare>:D<

Lia spunea...

Frumoasa floare! Si-i putem urma exemplul; dupa cum privirea ei este indreptata permanent spre soare, de unde primeste lumina si caldura tot asa noi sa-L cautam pe Dumnezeu care se ingrijeste de fiecare clipa din viata noastra.

elena marin-alexe spunea...

Cora - vreau sa-ti spun ca imi place mult numele tau. Te rog sa nu-ti para rau de firele rupte, de care te-ai bucurat privirea cateva zile. Nu uita marinimia florii, care oricum se daruieste....

elena marin-alexe spunea...

Kalliope - Da sunt superbe intr-adevar, caci emana caldura si te simti protejat de ele.
Vally esti singurul care ai remarcat pozele. Multumesc si sa ai o noapte frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Lia - Ai punctat foarte bine exemplul vis a vis de Domnul nostru, care este Soarele sufletului ce cauta Lumina.
Toata dragostea lui Dumnezeu sa se reverse peste tine draga mea. O noapte plina de pace !

Mariana spunea...

După zâmbet urmează...lacrimi...Te aştept cu drag pe tine şi pe cititorii tăi cu un răspuns la o nouă provocare pe Psalmdedor la întrebarea ,,Ce sunt lacrimile? ( Care este rostul lor? ) aici.
Îţi doresc doar lacrimi de fericire! :)

anonimul pamantean spunea...

Bun gasit!

Cata frumusete aici!
Iti multumesc pentru invitatie.
Deja m-am infruptat cu toate minunatiile de pe blogul tau.

Iubita soarelui este magnifica.

Felicitari!
Voi reveni cu mare placere pe acest taram de vis si dor.
O zi minunat de fericita iti doresc

ARIPI DE FLUTURE spunea...

superba poveatea:)imi plac tare mult florile de floarea soarelui

elena marin-alexe spunea...

Mariana - Am gustat lacimi de fericire....si sunt adorabile. Hai ca vin la tine cat de repede.

elena marin-alexe spunea...

anonimul pamantean - Bine ai sosit! Multumesc mult pt. apreciere si te mai astept cu mare placere, la plimbare. Toate bune sa-ti dea Domnul!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE - Ma bucur ca ti-a placut povestea si sa stii ca impart florile cu tine, cu mare placere. O ZI PLINA DE SOARE SI PACE!

Ao toque do amor spunea...

Olá...bom dia!

vim, agradecer a sua visita, seu carinho e atenção dados ao toque do amor.
Agradeço, também por se dispor a me acompanhar e também te ofereço o selo amizade de avlor e o selo mimo de seguidora .Que o Senhor te faça muito feliz

elena marin-alexe spunea...

Ainda bem que você quer ser meu amigo. Você e minha irmã em Cristo que nos une.
Bênção quiser.