vineri, 10 iulie 2009

Eternitate

Daca e Vineri....e poezie pe paine!

Ma rog in casuta din turn
a inimii mele.
Trec cu Tine Isuse
pe sub Arcul de Triumf al Universului.
Ma doare dorul de Lumina
al celor din intuneric,
Si strigatul din zori
al fiilor nenascuti vreodata.
Ma doare indiferenta lumii
fata de Jertfa vie.
Ma dor fatarnicia si minciuna
Si plang pacatul intregii lumi
Si ranile ce dor...
In timp, furtuni se nasc
si se sting in mine.
Ma doare,
eclipsa totala de Dragoste
Si iar urc sa ma rog
in casuta din turn,
a inimii mele...
sa Trec cu Tine Isuse,
pe sub Arcul de Triumf
al Universului!
elena marin alexe 1996
Elena Alexe.

26 de comentarii:

Geanina Codita spunea...

"Ma doare indiferenta lumii

fata de Jertfa vie.

Ma dor fatarnicia si minciuna"

Mi-au plăcut toate versurile, sunt divine.

Am selectat câteva care s-au aşezat insistent în privirea mea şi nu vor să o părăsească!

Te felicit din toată inima şi te îmbrăţişez cu mare drag!

Jacktels Kochbuch spunea...

Acuma imi cer Scuze dinainte dacä cumva scriu ceva nepotrivit..
Eu am inteles Poezia asta minunatä ( scuze da a trbuit s-o traduc ca sä ii inteleg sensul) asa ca o profundä Rugäciune .
Puterea asta de exprimare a Sntimentelor mä impresioneazä foarte.
Multumesc.

nakudo spunea...

ma doare eclipsa totala de dragoste...si ce doare doamna Elena

mmary spunea...

Ma doare fiecare cuvant din aceste superbe versuri pentru ca exprima atat de frumos cele mai pure suferinte ale inimii mele...
stiu ca poate parea ciudat,insa parca inima mea indurerata de drama sufletelor a scris aceasta poezie...
va imbratisez cu tot acest Dor de Dragoste...
va admir, sincer...

Pr. Diacon Cazacu Gheorghe spunea...

Doamne Ajuta! un mesaj: alaturat pe www.fratelesuferintei.blogspot.com

Va multumim Sora Elena.

tartoras spunea...

Fiecare din postarile dvs., Doamna, ne imbie la RUGACIUNE!
Pacat ca uneori uitam ca El ne arata drumul ce trebuie urmat, intotdeauna!
Multumesc!Aveam nevoie de rugaciune!
Fiti binecuvantata!
Cu pretuire.

Paul spunea...

Trebuie sa gasim timp pentru suflet, iata ca d-voastra stimata d-na, ati reusit sa aprndeti on sufletele moastre flacara vie a penitentei, a rugaciunii fata de Dumnezeul tuturor!
Fiti binecuvantata!

kis spunea...

,,Ma doare indiferenta lumii
fata de jertfa vie,,
Aceasta este durerea fiecarui crestin din aceste zile de pe urma;
Dumnezeu sa va binecuninteze!

Mariana spunea...

Elena dragă, ce durere frumoasă în versurile tale! Mi-ai trasmis şi mie durerea...Mă urc şi eu în turnul inimii mele să mă rog...
Îţi mulţumesc mult că versurile tale îmi ridică inima spre Dumnezeu şi îmi coboară genunchiul la rugăciune!
O noapte plină de linişte!

elena marin-alexe spunea...

Geanina - Draga mea ma bucur ca gandurile mele puse in vers, ti-au atins inima si trimit spre tine buchet de binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Jacktels - Vizita dv. mi-a facut mare bucurie si va mai astept cu placere.
Ich wünsche gute Nacht!

elena marin-alexe spunea...

nakudo - ma bucur ca ai observat si tu 'eclipsa'.Asta inseamna ca nu mai este mult si vine Cel ce trebuie sa vina.
Somn usor draga Stefy.

elena marin-alexe spunea...

mmary - Scumpa mea te imbratisez cu mult drag si sa-ti dea Domnul nostru o noapte plina de Pacea Sa. Ma bucur ca ti-au placut versurile si ai simtit alaturi de mine...durerea.

elena marin-alexe spunea...

Pr. Diacon - Dv. sunteti 'fratele suferintei'?

elena marin-alexe spunea...

tartoras - Draga mea din departare, toti avem mare nevoie de o relatie cu Dumnezeu prin rugaciune...cat mai multa si mai sincera.
Cineva acolo sus Te iubeste, nu uita!

elena marin-alexe spunea...

Paul - Toti avem nevoie de rugaciune si de ocrotirea lui Dumnezeu.Noapte buna!

elena marin-alexe spunea...

kis - Da! Sa ne rugam sa dispara indiferenta aceasta care distruge relatia om-Dumnezeu.
Noapte senina!

elena marin-alexe spunea...

Mariana - Durerea fata de suflete este cea mai frumoasa si innobileaza sufletul. Multumesc mult pentru ca esti alaturi de mine 'la rugaciune'. Noapte buna draga mea !

Mihaela Chelaru spunea...

Iar daca e samabata eu iti doresc weekend placut!

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Chelaru - Si eu iti doresc multa binecuvantare si bucurie !

gabi spunea...

Ruga divina !
Iti multumim !

Dumitru Negoita spunea...

Multe rugi ale durerilor a-ti exprimat. Dar "ma doare dorul de lumina a celor din intuneric", dupa mine, le-a intrecut pe multe,sa nu zic, pe toate.
Doar felicitari, ar fi prea putin.

elena marin-alexe spunea...

gabi - Iti trimit un strop de dragoste divina !

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Chiar ma doaredorul de Lumina al celor din intuneric si ma rog pt. ei.Ma simt fericita ca versurile rupte din adancul fiintei mele se odihnesc acum pe inima prietenilor mei, caci eu asa va consider, desi ne intalnim doar virtual.Aveti toata consideratia mea pt. frumoasele ganduri scrise aici. Va trimit pe calr de luna urarea: Sa aveti o duminica minunata.

CAZACU GHEORGHE spunea...

Sora elena alexei , sunt eu "fratelesuferintei" Dar de ce ati intrebat? sunt ceva noutati?

elena marin-alexe spunea...

Cazacu Gheorghe - Nu sunt noutati, am vrut doar sa sstiu daca sunteti dv. sau o alta persoana. O seara binecuvantata sa va dea Domnul Isus!