duminică, 26 iulie 2009

Testament

Mi-ai scris numele in soare Doamne,
Ca sa ma topesc si sa ard
de dragoste pentru Tine.

Mi-ai scris numele pe ape
Ca sa duc precum valurile,
vestea cea buna , pe ape, pe spuma

Mi-ai scris numele pe munti
Ca sa raman neclintita ca ei
mereu langa Tine, la greu si la bine.

Mi-ai scris numele pe flori
Ca sa aduc bucurie in jurul meu
ca si ele in zori.

Mi-ai scris numele pe pamant bogat
C a sa rodesc roade bune ca el
si sa nu fiu uscat.

Mi-ai scris numele pe luna si stele
Ca sa stralucesc in intuneric
si sa fiu calauza ca ele.

Mi-ai scris numele pe adieri de vant
Ca sa usuc lacrima
sa aduc mangaiere si cant.

Mi-ai scris numele pe fulgii de nea
Sa port mereu haina alba
si stralucitoare ca ea.

Mi-ai scris numele si pe lemn Doamne
Pe lemnul crucii Tale
ca sa port vesnic in inima mea, jertfa Ta.

Mi-ai scris numele si in cartea vietii
Sa Te astept sa revii Regele meu
Luceafar al diminetii.

elena marin alexe Cebza 2000.
Dedic aceste crampeie de vers "prietenilor mei" . Fiti binecuvantati !

20 de comentarii:

kis spunea...

Sant multumitor lui Dumnezeu ca si numele meu e scris in caretea vietii,pentru ca il iubesc din toata inima.
Foarte frumoase versuri Elena, mult succes in activitatile tale!

tartoras spunea...

Bun regasit, Doamna!
Ca intotdeauna, versurile dumneavoastra spun rugaciuni frumoase...Multumim!
Este ca un indemn la bine, la frumos, la iubire!
Sper ca si numele meu e scris undeva...
Fiti binecuvantata!

nakudo spunea...

bine ati revenit...versuri minunate pentru o regasire mult asteptata

Mihaela Petrescu spunea...

De ce Testament?
Bine ai revenit!

Geanina Codita spunea...

Mi-ai scris numele pe blogul tău şi acest lucru mă onorează.

Mă înclin!

elena marin-alexe spunea...

Kis - Ma bucura siguranta cu care spui ca si numele tau e scris in cartea vietii Lui. Binecuvantari sfinte!

elena marin-alexe spunea...

tartoras - Cauta , sa fii sigura ca ai numele scris in cartea vietii si iti doresc fericire si pacea Lui! Te pup.

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Multumesc...si te pup cu mare drag.

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu - Pentru-ca Dumnezeu m-a facut mostenitoare peste toata creatia Lui.
Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - Esti un om deosebit! Te imbratisez cu drag.

Mariana spunea...

Un final cum ma asteptam! Fie ca si finalul linalului sa ne aline dorul de Cer!

PS. Mi-a fost tare dor!!!

elena marin-alexe spunea...

Mariana - Toata binecuvantarea! Si mie mi-a fost tare dor...

Hălăţel spunea...

E mai mult decat extraordinar.Acum chiar nu mai am cuvinte.M-a impresionat de la prima strofa!

elena marin-alexe spunea...

Halatel - Iti multumesc mult pentru apreciere si ma bucur sa stiu ca ti-a placut. O zi superba sa-ti dea Dumnezeu!

mmary spunea...

"Mi-ai scris numele in soare Doamne,
Ca sa ma topesc si sa ard
de dragoste pentru Tine.


Mi-ai scris numele pe fulgii de nea
Sa port mereu haina alba
si stralucitoare ca ea.

Mi-ai scris numele si pe lemn Doamne
Pe lemnul crucii Tale
ca sa port vesnic in inima mea, jertfa Ta."

dorintele unui suflet curat intr-o efuziune de Iubire...

puritate si frumusete...

iubire si credinta...

aceste lucruri mi le -au daruit aceste versuri...

va multumesc ...

elena marin-alexe spunea...

mmary - Puritate si frumusete...iubire si credinta...adorarea Celui Sfant, te caracterizeaza pe tine splendoarea Iubirii!
Multe binecuvantari! Multumesc pt. comenturile de pe ALB DE MIREASA!

Mariana spunea...

Elena, te invit din nou la Psalmdedor pentru a răspunde la o nouă întrebare care ne frământă pe mulţi dintre noi: Ce este iertarea? Care este importanţa ei în relaţii?
Cred că prin această interactivitate putem învăţa cum să mai pansăm o inimă rănită...sau două!
Îţi doresc să ai parte de relaţii frumoase şi statornice!

mmary spunea...

Doamna Elena,va multumesc pentru cuvintele frumoase,insa trebuie sa va spun :nu eu sunt splendoarea iubirii,Isus este...

elena marin-alexe spunea...

Mariana - multumesc de invitatie si voi veni cat de repede la Psalm de dor!

elena marin-alexe spunea...

mmary - Am stiut din prima clipa cand am intrat pe blogul tau, ca Isus este Splendoarea Iubirii, dar cred cu tarie ce a spus El ca putem fi asemenea Lui daca ne vom dedica inima in dragoste.....
Iar tu dai ploaie de binecuvantare, tu splendoarea iubirii....Noapte plina de pacea Sa!