marți, 21 iulie 2009

Celor ce ma citesc......

Dragii mei prieteni, va anunt ca o perioada pe care nu o pot estima acum, voi posta mai rar si va voi citi la fel.Am probleme cu calculatorul si l-am dat la reparat, iar acum lucrez cu unul din o mie nouasute toamna, care merge foarte greu si -mi da erori. Sper sa rezolv repede ! Va iubesc si va rog sa nu va suparati daca voi intra mai greu la voi....sau daca va fi vreo eroare in text. Mii de multumiri si sper sa va rugati si pt. mine....
Fiti mult binecuvantati! Elena .

16 comentarii:

tartoras spunea...

Fiti binecuvantata, Doamna!Sper sa rezolvati cat mai curand problema computerului!
Imi va fi dor de cuvintele dvs. minunate!
Gand frumos si rugaciuni!

criss spunea...

Imi pare rau ca ai probleme cu calculatorul Elena.
Sper sa-l poti recupera cat de curand.
Oricum eu nu te uit, cum nu m-ai uitat nici tu pe mine :), cat am lipsit.
Te pup si iti doresc numai bine.
Cristiana.

Geanina Codita spunea...

Bună dimineaţaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Problemele acestea se rezolvă uşor, nu te întrista!
Format C pe hard şi gata!

Aşteptăm evident revenirea zilnică a postărilor.

O zi de mare frumuseţe, draga mea!

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Alexe,

nici o Problemä , noi nu fugim de aici. Cind veniti innapoi ne gäsiti cu Sete mare de Postäri noi de la Dumneavoasträ.

Numai bine si multe Salutäri

mmary spunea...

Va imbratisez cu drag doamna Elena,trimit spre dumneavoastra binecuvantari din cele mai alese si va astept sa reveniti cat mai curand...

kalliope spunea...

o zi minunata va doresc si am sa ma rog pentru acel computer:D si bineinteles pentru dumneavoastra... >:D<

Mihaela Petrescu spunea...

Sanatate sa fie ca belelele curg!Succes !

kis spunea...

Cateodata si tehnica asta ne lasa in pana!
succese maxime!

nakudo spunea...

aici va astept...oricat dureaza...se simte lipsa...am ramas fara cosmote de asta v-am sunat de pe orange...nu a fost sa fie...pe data viitoare...va imbratisez

Pr. Diacon Cazacu Gheorghe spunea...

Toti cei care si-au pus nadejdea în Dumnezeu vor afla odihna în Dumnezeu în orice loc, pentru ca harul Domnului bucura sufletul lor.

Dar daca cineva pierde harul, atunci îl cauta din nou prin pocainta, iar Domnul i-l va da din nou. El ne iubeste mult. El spune în Evanghelie: "Ma duc la tatal Meu si Tatal vostru, si la Dumnezeul Meu si Dumnezeul vostru".

Vedeti cât de mult ne iubeste pe noi. Cuvintele acestea sînt pline de mila si de iubire. Vom cugeta zi si noapte cum ne iubeste Domnul pe noi, pacatosii, si cum ne cheama la El: "Veniti la Mine, toti cei osteniti si împovarati, si veti afla odihna sufletelor voastre". Si odihna în Dumnezeu aceasta înseamna: sa uitam tot ce este pe pamânt pentru ca sufletul sa nu uite Iubirea.

Pr. Diacon Cazacu Gheorghe.
http://www.youtube.com/watch?v=ML2YzhJsSGY
Doamne Ajuta! Amin !

elena marin-alexe spunea...

Nu am cuvinte sa va multumesc indeajuns, pentru sustinerea voastra, dragii mei prieteni. Multumesc mult si va doresc realizari la superlativ.

gaborpaul spunea...

Suntem cu ochii ficsi... De ce nu? Cum sa va lasam asa, singura? Cine isi poate inchipui?

Paul-Nicolae Koller spunea...

are dreptate Paul, suntem ochi si urechi, trup si suflet, va asteptam cu drag:)

elena marin-alexe spunea...

Va multumesc mult pentru incurajari! Va doresc doar binele si multa bucurie!

Geocer spunea...

Noi sa fim sanatosi, caci calculatoare se vor mai fabrica destule.

elena marin-alexe spunea...

Geocer - Toate multumirile mele si urari de bine pleaca spre tine. Seara placuta sa ai!