marți, 14 iulie 2009

Cel mai important loc de pe Terra...


Unde se afla cel mai important loc de pe Terra?
Pentru multi oameni este destul de greu sa defineasca locul Unu din topul celor mai importante locuri de pe pamant. Cand spun 'cel mai important' ma gandesc la un loc de referinta pentru specia umana in principal, mai precis un loc atat de important care sa aiba impact asupra mintii si inimii omului.Acest loc ar trebui sa fie cunoscut de cat mai multi oameni, iar despre el sa se fi scris si sa se scrie si la timpul prezent foarte mult, sa se fi vorbit si sa se vorbeasca inca foarte mult, sa se fi compus cele mai multe cantece si sa se mai compuna inca pentru el si sa se fi scris si sa se scrie inca, cele mai multe poeme de dragoste .Deasemenea, acest loc a fost si este inca cel mai vizitat de cei mai multi oameni din toate timpurile si din toate marginile pamantului. Mii de cantece de pe intreg mapamond canta si adora Golgota.
Nu poti sa nu te intrebi, oare ce are de oferit acest loc si de ce se inghesuie lumea sa-l viziteze inca? Ce ar putea uni la un loc oameni din natii diferite, care nu vorbesc aceeasi limba dar doresc nespus de mult sa ajunga macar o singura data aici, in tarisoara asta din Orient atat de mult controversata, Israel. In acest colt al lumii unde troneaza de veacuri neclintit si mut in maretia durerii lui, dealul GOLGOTA, cel mai sfant loc si cel mai important de pe pamant. Este locul unde Fiul lui Dumnezeu a oferit omenirii cu generozitate, actul iertarii Divine.
Aici pe Golgata numit si 'dealul Capatanii' deoarece are forma unui craniu uman, aici S-a daruit ca jertfa de ispasire pentru pacatele noastre, Domnul Iubirii Eterne Isus Hristos.
Aici Marele Isus uneste Mana lui Dumnezeu cu mana omului impacandu-i pe veci in jertfa Sa.
Aici, pe crucea din 'DEALUL IUBIRII' i se mai da o ultima sansa omului pacatos, sansa de a crede in jertfa lui Isus Hristos si de a trai vesnic. Aici este singurul loc unde creatia poate sa dea mana cu Creatorul ei prin puterea de necontestat a jertfei Mantuitorului lumii.
Va invit la GOLGOTA, cel mai onorat si cel mai important loc de pe Terra!

30 de comentarii:

Geanina Codita spunea...

Mă simt onorată să particip la o astfel de călătorie spre GOLGOTA, va fi o călătorie de zile mari, de neuitat.

Îţi sunt recunoscătoare pentru acestă postare care mi-a mers la suflet.

Deja am plecat cu imaginaţia către locuri de vis...

Îmbrăţişări, draga mea!

mmary spunea...

Ce loc ar putea fi mai frumos ca acela in care gingasia iubirii divine suradea, printre lacrimi care ardeau, suferintei acceptate ?
in ce alt loc se revarsa franturi de cer venite ca sa te imbratiseze ,sa te mangaie,sa te ridice si sa-ti redea statura de OM ?
unde ati mai vazut,in ce loc de pe pamant,scrisa ,cu litere de sange divin,cea mai sfasietoare declaratie de iubire intinzandu-si bratele pe cruce cu dorinta de a imbratisa intreaga omenire,pentru ca apoi ,impreuna cu ea ,sa se inalte usor catre cer?

si atunci cum as putea refuza genunchilor mei onoarea de a se aseza la picioarele acestei inmiresmate cruci unde IUBIREA a triumfat in fata lumii stapanite de ura ,cum as putea stavili lacrimile care se revarsa pentru a astampara setea LUI,pentru a curata ranile LUI,pentru a darui iubirea mea?

cum as putea refuza aceasta invitatie pretioasa in inima iubirii cand EA e insasi esenta vietii mele ?

va multumesc doamna Elena,Dumnezeu sa va binecuvanteze...

kalliope spunea...

as vrea sa-l vizitez, sa pasesc timid pe acel deal...

Mugur spunea...

Elena, multumesc frumos pentru aceasta calatorie pretioasa! GOLGOTA, este intr-adevar cel mai important loc de pe Terra!

Mariana spunea...

Golgota, pentru unii e un loc fizic, geografic, o atracţie turistică...Pentru alţii e îngenunchiere, e lacrimă, iubire, părtăşie, dor, mântuire...
Nu mai pot spune mare lucru...Premite-mi, te rog, să scriu mai jos o poezie de a mea de anul trecut...

O, câtă fericire, Iisuse drag, îmi dai
În sfânta-ngenunchiere cu-ai Tăi sub cruce, jos!...
Abia-i zăresc prin lacrimi şi totu-mi pare rai
Şi-nfiorarea-i sfântă şi Ceru-i luminos!

O mână-ntind spre Tine şi-aş vrea să Te cuprind...
O alta-ntind spre fraţii ce-n dor ne-am regăsit…
Iar mâinele-Ţi Jertfirii spre noi cu dor se-ntind
Pecetluind iubirea-Ţi cu care ne-ai iubit!

În sfânta-mbrăţişare mi-e inima de jar...
Mi se topeşte psalmul ce-aş vrea să Ţi-l rostesc...
În valuri fericirea mă copleşeşte iar...
Şi-i totul o fereastră spre raiul Tău ceresc.

E-atâta fericire uniţi sub crucea Ta!
Nu-i loc de-nstrăinare, ci doar de înfrăţiri...
Nicicând fiinţa-mi nouă nu va putea uita
Că-n jertfa-Ţi de iubire aflăm sfinte iubiri.

Aş vrea, iubit Iisuse, aşa de mult aş vrea,
Să stau îngenunchiată lângă-aste-ngenunchieri!
Să nu mă mai despartă nimic şi nimenea
De sfintele fiinţe şi sfinte mângâieri.

Nimic să mă despartă de Tine şi de-ai Tăi,
Oricât ar fi de cruntă lovirea şi durerea!
Voi presăra cu lacrimi şi crini a noastre căi,
Dorind ca-n Veşnicie să-Ţi preamărim Iubirea!

Dorind tot împreună să-Ţi facem psalmi de dor
Transfiguraţi pe veci de marea-Ţi strălucire...
Şi tot îngenunchiaţi să îţi cântăm în cor,
Primind îmbrăţişarea de Tată... şi de Mire!
Amin!

kis spunea...

N-aş fi crezut niciodată în Dumnezeu, dacă n-ar fi existat Golgota ... În lumea adevărată a durerii, cum ar putea cineva să se închine unui Dumnezeu care nu simte durerea?..."

Geocer spunea...

Golgota este cel mai important loc de pe pamant pentru noi, crestinii. Dar gandeste-te ca sunt alte religii pentru care Golgota este un loc ca oricare altul, fara niciun fel de insemnatate particulara.

Ao toque do amor spunea...

Olá...vim te oferecer o selo vale a pena ficar de olho nesse blog.
Suas mensagens me agradam muito.
tenha um lindo e abençoado dia.

criss spunea...

Buna Elena,
iti multumesc mult ca nu m-ai dat uitarii in perioada aceasta, in care am sustinut multe examene si am disparut din Net.
Te pup mult si iti multumesc pentru momentele de spriritualitate pe care le invoci din toata inima.
Multi pupici.

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - Drumul spre Golgota este onorant pentru fiecare din noi.
Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

mmary - Cuvintele tale sunt minunate si simt ca le-ai spus din toata inima.
Fii binecuvantata in veci!

elena marin-alexe spunea...

kalliope - Vally e benefica chiar timiditatea ta, doar sa -ti faci curaj sa-L rogi sa ierte si sunt sigura ca o va face cu mare Dragoste.

elena marin-alexe spunea...

Mugur - Bine ai revenit prietene, caci mi-ai lipsit tare mult.Dumnezeu sa te binecuvanteze in veci!

elena marin-alexe spunea...

Mariana - Minunata poezia si e frumos cum spui ca sub crucea Lui nu-i loc de-nstrainare, ci doar de infratiri. AMIN!

elena marin-alexe spunea...

kis - Da dragul meu frate, e minunat ca EL aluat asupra Sa durerea mea si a intregii lumi...Binecuvantari!

elena marin-alexe spunea...

Ao toque do amor - Abucur Eu sempre visitar o meu blog em ta. Todas as bênçãos de Jesus para vir sobre vós. UM DIA DE PAZ!

elena marin-alexe spunea...

criss - bine ai venittttt iubita mea ! Avem nevoie de spiritualitate ca de apa.
Fii binecuvantata! Te pup de mii de ori.

nakudo spunea...

acest deal ar trebui sa fie viu in inima fiecaruia...cred...acolo traieste acest tinut...cand la fel ca suferinta cristica...simti ca nu poti sta linistit...cand cei de langa tine au nevoie de ajutor

Mariana spunea...

Elena te rog să vii să iei darul pregătit aici pentru minunatul răspuns de la întrebarea ,,Ce sunt lacrimile? Care este rostul lor? " Îţi doresc din nou numai lacrimi de fericire!

elena marin-alexe spunea...

nakudo -Cred ca armistitiul de pace semnat aici intre om si Dumnezeu, face ca acest deal sa fie viu in inima celor ce cred cu tarie in El. Si sincer eu personal nu pot sa am liniste ,cand semenii mei alearga indiferenti, pe un drum fara intoarcere.

elena marin-alexe spunea...

Mariana - doar lacrimi ,...de fericire sa-ti dea Domnul!

elena marin-alexe spunea...

Geocer - Scuze am mari probleme cu calculatorul.. imi arata ca am scris coment si de fapt ...nu am mai gasit raspuns la comentul tau.
iTI MULTUMESC MULT PENTRU COMENTUL FOARTE SINCER SI APRECIEZ MULT ASTA. TE MAI ASTEPT CU MARE PLACERE!

Dumitru Negoita spunea...

Si de-ar fi discutabila ... Cred in Golgota vremii si-a vremurilor.
Felicitari d.Elena, pentru detalii si amintirea Drumului acesta.

simioncristian spunea...

Am auzit de Golgota si nu stiam exact ce inseamna. Acum, multumita tie, stiu!

gabi spunea...

Si eu iti multumesc Elena pentru aceasta frumoasa evocare a Locului Sfant !
Sa mergem pe Golgota si sa ne purificam interiorul !

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Fericit cel ce crede, spune Biblia! Fiti binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

simioncristian - Ma bucur nespus. Pacea Golgotei sa -ti incalzeasca inima. O zi buna!

elena marin-alexe spunea...

gabi - HAI LA GOLGOTA! DUMNEZEU SA TE BINECUVANTEZE! te pup.

Ioana spunea...

Golgota...locul unde a curs sangele pretios al Omului Perfect ..Unde am fi noi azi, daca nu ar fi existat acea jertfa a Salvatorului nostru, jertfa ce a marcat odata pentru totdeauna locul Capatanii...Golgota:) Foarte frumos post.Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

Ioana-
Iti multumesc pt, comentul deosebit de frumos !
Fii binecuvantata in veci, draga mea!