miercuri, 24 iunie 2009

Din lucrarile mele...


Natura statica - ulei pe carton.
elena marin alexe - 2005.

26 de comentarii:

froZen spunea...

foarte frumos!

mmary spunea...

Foarte interesanta lucrarea dumneavoastra doamna Elena...va exprima ,in mod natural,preocuparile,aspiratiile ,incandescenta sufletului...am o singura intrebare :cum se numeste cartea ?

kis spunea...

maestrul Gheorghe Zait (critic de arta) spunea despre d-stra;
,,Fie ca este vorba de peisaje sau naturi statice, portrete sau compozitii,tablourile sale sant adevarate transpuneri pasionale ....,,
Pastrand proportiile eu doar pot sa spun;
exceptional, si Dumnezeu sa va dea inspiratie si putere sa va continuati activitatea.

Geanina Codita spunea...

Am revenit să văd dacă ziua bună se cunoaşte de dimineaţă şi privirea mi-e întâmpinată de culori şi forme ce mă copleşesc.Felicitări, sincere felicitări!
Scuze pentru deranjul din acestă dimineaţă, dar nu puteam să refuz Sânzienele, aşa că am lăsat mesajul lor cu dragă inimă!

Paul spunea...

O zi de Sanzaiene Binecuvantata!

elena marin-alexe spunea...

froZen - Multumesc.

elena marin-alexe spunea...

mmary - Multumesc pentru coment si pentru apreciere.Cartea este o enciclopedie si fiind mai mare, a putut tine cu brio acel servet de artizanat, pe care l-am vrut acolo.

elena marin-alexe spunea...

kis - Multumesc pentru citatul din maestrul Gheorghe Zait, caci se vede ca te-ai documentat. Doar binecuvantari trimit catre tine...

mmary spunea...

" acel servet de artizanat",cum il numiti,a fost primul care mi-a atras privirile si spune foarte multe despre lucrurile pe care le iubiti ,frumoasa doamna...va imbratisez cu tot "rosul" din inima mea...

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - Sa stii ca mi-a facut deosebita placere trezireeeeaaaa ta cu sanzaiene. Ma bucura mult veselia ta scumpica nea prietena si iti multumesc pentru apreciere.O frumoasa de zi...in continuare!

elena marin-alexe spunea...

Paul - Ma bucura mult vizita si iti trimit inapoi binecuvantarile inzecite!

mmary spunea...

si inca ceva doamna Elena,... daca vreti sa-mi faceti o bucurie,urmatoarea lucrare pe care o veti posta pe blog va fi:Compozitie-Liliac ...este SUPERBA ,FRUMOASA,este LUMINA...va reprezinta,si daca nu va par prea indrazneata ,v-as sugera sa o postati ca o prezenta permanenta,sub"vizionati profilul meu complet"...va imbratisez cu toate florile de liliac din acesta fascinanta pictura...

Mihaela Petrescu spunea...

Elena, iti vinzi tablourile? Sint foarte frumoase.
Talentul asta e un mare har.Felicitari

elena marin-alexe spunea...

mmary - iubito!.... printre altele imi plac lucrurile cele mai simple cum ar fi: florile de camp, gradinaritul, obiectele lucrate manual si multe altele. Dar cel mai mult iubesc natura umana, in toata complexitatea sa.

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu - Da am vandut dar de ceva vreme, ma despart cu greu de ele si m-am mai oprit.
Mihaela draga mea iti multumesc mult pentru aprecieri si felecitarile tale mi-au mers la inima. Te imbratisez cu mare drag!

elena marin-alexe spunea...

mmary - promit sa-ti indeplinesc dorinta, liliacul fiind mult drag inimii mele.Te pup si-ti multumesc pentru frumoasele cuvinte, rupte parca din splendoare...

nakudo spunea...

asta da surpriza...sper sa am ocazia sa le vad si in realitate...va imbratisez..iubesc..si multumesc pentru toata sustinerea data cat am stat in spital cu tata...rugaciunile au fost ascultate...multumesc si pentru faptul ca nu va ascundeti ipocrit in spatele unui blog si v-ati asumat riscul de a fi sincera ...si mi-ati telefonat...ranile marelui OM nu au fost nicicand in zadar...

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Urasc minciuna, ipocrizia si as strange la piept toata sinceritatea lumii, oricat ar fi de dureroasa.
Sper sa ne vedem, dar pana atunci doresc sanatate tatalui tau si hai sa avem incredere in Fiul lui Dumnezeu, care a ramas acelasi Mare Medic! Somn usor si multa pace, intr-o noapte de vara!

Daquinus spunea...

Imi place. Am doar un singur regret. Nu pot sa imi dau seama ce culori minunate ati folosit, sunt daltonist. Pot doar sa imi imaginez, si sa sper ca nu sunt departe de adevar.

Cu deosebit respect si multa stima, Cosmin.

kalliope spunea...

l-as pune la mine in camera:D e superb, deosebit:D

elena marin-alexe spunea...

DAQUINUS - Multumesc pentru vizita. O zi superba iti doresc!

elena marin-alexe spunea...

kalliope - Ti-l daruiesc!Cu binecuvantari !

Cleopatra spunea...

Superb este putin zis:)

elena marin-alexe spunea...

Cleopatra - Multumesc scumpo, pentru apreciere si te mai astept cu mare drag!

Jacktels Kochbuch spunea...

Hallo Doamna Elena,

poate cä eu sint un pic de Relatia noasträ cumunicativ- virtualä influentat, da cind väd Lucrärile Dumneavoasträ mä simt automatic indemnat sä mä gindesc la Familie , Pace, Cäldurä sufleteascä si Prietenie.
Si Pictura asta este ca un Foc care dä Cäldurä mare undeva printre Gheatä.Respekt !!

Multe Salutäri Jacob

elena marin-alexe spunea...

Jakob-
Incerc sa redau sentimente si trairi care imi calauzesc traiul efemer pe acest pamant.Ma bucur ca-ti place prieten drag!