miercuri, 3 iunie 2009

RUGACIUNE

Fa-ma Doamne, ochi in inima
Chiar in inima mea.
Ca sa vad, ce mizerii ascunde
Si cat e de nemiloasa si rea.

Fa-ma Doamne,ochi in suflet
Chiar in sufletul meu,
Ca sa-i vad nelinistea si amarul
Si dorinta de a nu bea paharul

Fa-ma Doamne, ochi in minte
Ca sa vad deslusit gandurile mele
Si sa recunosc, ca din toate
Cele mai multe sunt rele.

Fa-ma Doamne, ochi in palme
Chiar in palmele mele,
Sa vada degetele daca tot ce apuca, e bun,
Ca sa nu risc sa fiu otravita pe drum.

Fa-ma Doamne, ochi pe buze
Pe buzele mele, sa vad
Si sa-mi cantaresc bine vorbele cand rostesc
Ca sa nu Te mai supar, ca sa nu mai gresesc.

Fa-ma Doamne, ochi in talpi
Chiar in talpile mele,
Ca sa vad cum pasesc azi pe drum, sa vad bine
Calea cea dreapta si stramta, tot mai stramta de-acum.

Fa-ma Doamne, ochi in lumina ochilor
Chiar in lumina ochilor mei,
Sa Te vad doar pe Tine Isuse,
Doar pe Tine oglindindu-Te-n ei.
elena marin alexe Dec. 1998

20 de comentarii:

Mihaela Petrescu spunea...

Foarte frumoasa!

kis spunea...

o dorinta minunata!
subscriu si eu, la aceste indemnuri care ne apropie tot mai mult de Dumnezeu!

Mariana spunea...

Amin! E minunat! Mă rog şi eu în gând, sau chiar şoptit! Mulţumesc de aceste versuri!

Burebista spunea...

Este superba poezia, extraordinara ideea, foarte frumos asezata in versuri. Ma bucur ca am avut ocazia sa citesc gandurile unui om atat de sensibil.

adriana spunea...

chiar frumos...sper ca ai trecut si pe la blogul cu poze sa te bucuri de fragmentele de Rai...un Rai de aici de pe Pamant

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte frumoasa.felicitari

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu - Multumesc pt. vizita si apreciere.

elena marin-alexe spunea...

kis - Tot ce fac este de la EL pentru EL. Ma bucura vizitele tale.Fii binecuvantat!

elena marin-alexe spunea...

Mariana - Viata noastra ar trebui sa fie si este o rugaciune.Ma bucur ca ti-a placut.Te mai astept cu placere.

elena marin-alexe spunea...

Burebista - De dragul Domnului meu inima mea as transforma-o-n poezie.Bine ai venit, multumesc pt. vizita si sper sa ma mai vizitezi.

elena marin-alexe spunea...

Adriana - chiar mi-a placut imaginile care m-au facut sa admir inca odata, frumusetile plaiurilor noastre natale.Superbe fotografii! Felicitari!

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE - Multumesc pt. felicitari si te mai astept....

Geanina Codita spunea...

Am citit-o de cinci ori, o voi reciti de alte cinci ori, o voi reciti la nesfarsit, fiindca rugaciunile ajung la suflet si acolo raman pentru totdeauna . Felicitari! Va ramane in sufletul meu!

tartoras spunea...

Amin!Mai mult spus ar fi prea mult!
Multumesc!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - Draga mea prietena, rugile noastre spuse din suflet, ajung la tronul Tatalui Ceresc. Sa ai o zi plina de bucurii.

elena marin-alexe spunea...

tartoras - Da ma alatur si eu .AMIN.binecuvantarea lui Isus Hristos sa fie peste tine. Te imbratisez.

Diana spunea...

E de ziua prietenei mele din copilarie!

Daquinus spunea...

Superba. Ar fi cu adevarat minunat daca noi, oamenii, ne-am ruga sincer asa.

Cu multa stima si respect,Cosmin.

elena marin-alexe spunea...

Diana - bine ai venit pe "hailaplimbare"! si multi ani fericiti prietenei tale, careia ii dedic penultima strofa.Te mai astept...

elena marin-alexe spunea...

Cosmin - Ai un nume f.frumos. Prezenta ta pe hailaplimbare, ma bucura si ma onoreaza de fiecare data.
Da, ar trebui sa ne rugam asa cu sinceritate si cred ca asta, ne-ar schimba radical optiunile in viata de zi cu zi.