luni, 1 iunie 2009

COPILARIE...La Multi Ani!

Miriam ....trandafiras de la Moldova.....




MIRI...




.......//.......//......//......//......//......//......//.......//.....//......//......//......

Clujenii mei dragi, Dumnezeu sa va binecuvanteze copilaria!


FLORI de Ardeal.... Andreea, Emanuel, si Alexandra - Eliza.


..... azi va ofer o bucatica din inima mea si de pe meleaguri de legenda, va doresc......sa ramaneti copii cat mai mult timp posibil......daca s-ar putea toata viata, n-0 sa regretati ! Miki.
Cu toata dragostea urez Tuturor copiilor, sa aiba o copilarie de vis! Voi sunteti florile vietii! Sa ne traiti ! Fiti binecuvantati !
Copilasii.....
Lasati copilasii sa vina la mine
Ai spus Tu Isuse odata,
Lasati-i sa vina, caci doar copilasii
Au inima pura curata.
Lasati copilasii sa vina la Mine,
Sa-i port pe bratele Mele,
Ocrotire sa aiba, caci Eu le sunt Tata,
Si-i pazesc de ispite si rele.
Lasati copilasii sa vina la Isus
Lasati-i, caci El i-a chemat,
Cu mana Lui sfanta spre cer sa-i conduca,
Zi de zi, ceas de ceas, ne-ncetat.

15 comentarii:

Diana Elena spunea...

LA MULTI ANI!!:)

mmary spunea...

In dumneavoastra,doamna Elena, vad femeia scotand din fiinta ei elemente care ii dau originalitatea si frumusetea, si care imprima trasaturilor ei personale ,infatisari inedite,exceptional de rare,ce cunosc secretul unei dragalasenii care incalzeste si mangaie...va percep ca pe o artista a sufletului care emana miresmele Paradisului prin plutirea ei duioasa prin aceasta blogosfera,dar mai ales prin revarsarea gingasie asupra familiei...Dumnezeu sa-si reverse splendoarea iubirii asupra familiei dumneavoastra...

elena marin-alexe spunea...

Diana Elena - Multumesc pentru vizita, si te mai astept cu placere.

elena marin-alexe spunea...

mmary - tot ce vine din partea ta,imi face nu numai placere,dar ma 'marcheaza'intr-un fel...pe care nu pot sa-l definesc.Mestesugul vorbelor, putini oameni il poseda, iar tu esti dintre aceia putini haruiti de Domnul nostru Isus, cu mult talent si mestesug al cuvintelor Multumesc pt. vizitele tale si pentru prietenia ta. Noapte buna scumpo!

kalliope spunea...

La multi ani noua copiiilor

Geanina Codita spunea...

Ce minunatii gasesc eu aici !!! Slendoare ochilor mei, alint pentru suflet si aroma copilariei. O aroma ce va dainui mereu in sufletul meu. La multi ani tuturor florilor de aici!

Hălăţel spunea...

frumos
la multi ani

O alvo spunea...

Lindas crianças! Glória a Deus!


Grata pelas visitas em meu blog.
Abraços.

ELENA spunea...

LA MULŢI ANI!
Să vă trăiască atât cei mici
cît şi cei mari şi să vă bucuraţi
împreună.
Cu preţuire,
Elena

elena marin-alexe spunea...

Kalliope - Da, si e minunat ca ne mai simtim copii si dupa ce trecem de acest prag.
Sa-ti dea Dumnezeu o zi frumoasa, copile!

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - imtotdeauna ma bucura prezenta ta, colindand printre randurile acestui blog.Draga mea prietena, multumesc pt. urari si ma gandesc, ce bine este ca inca purtam in noi prospetimea copilariei......Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Halatel - pup, si multumesc pentru urarile tale draga mea.

elena marin-alexe spunea...

O alvo - Eu sempre espera com amor, minha irmã e minha namorada BR.

elena marin-alexe spunea...

ELENA - la fel va doresc si eu, caci familia e cea mai scumpa comoara a omului, pe pamant.Multumesc pt. vizita si va doresc o zi binecuvantata.

lidy spunea...

Miki, multumim si noi de urari.. O sa te invadam vara aceasta... Asteapta-ne, pregatita, ca suntem pusi pe fapte mari si multe... si crede-ne, nu promitem ca vom fi prea cuminti :)))))

Ai pregatit gogosile si placintele....?/??

~Alex, Emi si Deea~