luni, 22 iunie 2009

Nu uita

Nu uita, sa-I multumesti pentru anii de viata
si lumina din zori,care te saruta pe ochi
in fiecare dimineata


Nu uita, sa-I multumesti pentru paine
cea de azi si de maine si sperante sa dai
Chiar atunci cand n-o ai,



Nu uita, sa-I multumesti pentru floarea de camp
imbracata-n culori si miresme
din al dragoste-i nimb.


Nu uita, sa-I multumesti pentru Apa Vietii,
pentru stropul de ploaie, sau cascade
ce curg in suvoaie.



Nu uita, sa-I multumesti pentru iertare
Fii tare in incercari si nu ceda usor
in necaz si dureri.


Nu uita, sa-I multumesti pentru tine si EL
pentru implinire si tel, caci veti fi intr-o zi
impreuna in cer.


Nu uita, sa-I multumesti, pentru sfanta dreptate
pentru mila si rugaciuni ascultate, caci
El, le stie pe toate.



Nu uita, sa-I multumesti pentru locul promis
unde nu mai sunt lacrimi, caci Lumina a-nvins
in etern paradis.



Nu uita, sa-I multumesti pentru prietenie si dar
pentru tot ce primesti azi prin har, insa...
nu uita de Calvar.



Nu uita, sa-I multumesti pentru jertfa Lui,
pentru ceia ce esti, pentru tot ce va fi, nu uita si...

te rog sa-I multumesti!




elena marin alexe 2009

Dedic aceste franturi de vers, trecute prin vatra sufletului meu, uneori in lacrimi cernute, unei prietene care a iesit pentru cateva minute din virtual, sa respire alaturi de mine.
Stefania, iti multumesc pentru increderea ce mi-ai acordat-o lasandu-mi acces la nr. tau de mobil. A fost o surpriza extrem de placuta sa-ti aud vocea si astfel sa schimbam cateva impresii 'la cald' as zice. Am avut o dumunica binecuvantata. Te imbratisez cu mare , mare drag. Astept vesti bune......si ai incredere in El, caci stie ce face.

Cu deosebita placere si cu mult drag dedic aceste versuri deopotriva tuturor prietenilor, care-mi viziteaza blogul si-mi lasa aici nestemate ale spiritului lor, si pe care ii vizitez si eu cu placere si interes. Va respect si va apreciez munca dorindu-va o saptamana frumoasa si multa sanatate de la Medicul Suprem!...
Va iubesc!

20 de comentarii:

mmary spunea...

O, Doamne....iti multumesc ca Existi...ca Esti...ca vei Fi: prietenul , salvatorul , Domnul si iubirea vietii mele...iti multumesc pentru TOT ce mi-ai dat ,pentru TOT ce mi-ai luat , pentru TOT ce mi-ai lasat...iti multumesc ca esti cu mine-n lume,iti multumesc ca m-ai iubit mereu ,iti multumesc ca tu mi-ai dat un nume ,ca-n TINE sunt si TU esti DUMNEZEU...iti multumesc pentru toti cei care nu stiu sau nu vor sa-ti multumeasca si pentru toti cei care au mai mare nevoie de ajutorul TAU...iti multumesc si te iubesc " Doamne si stapanul vietii mele"....DUMNEZEU sa trimita asupra dumneavostra nesfarsite Haruri si Binecuvantari doamna Elena...

Geanina Codita spunea...

Am spus mereu şi voi repeta la nesfârşit, dacă El nu m-ar fi iubit eu astăzi nu eram, nu m-aş fi bucurat de ceea ce mă bucur astăzi, nu aş fi avut nimic, nu aş fi fost nimic. Mă inclin , draga mea prietenă pentru că exişti. O săptămână de vis!

Mihaela Petrescu spunea...

Elena, ce-i prietenia?

elena marin-alexe spunea...

mmary - iti multumesc draga mea!
Iubirea ta fata de DUMNEZEU, face sa picure si peste cei ce citesc, lacrimi trecute prin Dragostea Lui, si multa nadejde si mangaiere.

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - subscriu la ce ai afirmat, draga mea. Caci datorita unei minuni, eu inca sunt, dar ce vreau sa subliniez, este ca 'nu am meritat'.O zi plina de pace, iti trimit cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Mihaele Petrescu - Prietenia inseamna sa inveti a accepta o persoana, nu pentru ceea ce este in exterior, ci pentru ce arata din interior. Inseamna a te fortifica cu calitatile aflate in celalalt si cu experientele impartasite reciproc.
Si nu aflati alt tel în prietenie decât adâncirea în spirit. Va imbratisez cu mult drag!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

frumoasa:)e un mare noroc cand ai un prieten adevarat, eu ma consider norocoasa:)caci am o prietena adevarata, iar prietenia noatra dureaza de 22 de ani.

Dumitru Negoita spunea...

Ce minunat! Dar nu voi incerca sa spun prea multe, {desi frumoasele comentarii de pana aici m-ar indreptati }pentru ca, sigur voi uita - Esentialul.
Exceptional si : "Prietenia inseamna sa inveti a accepta o persoana, nu pentru ceea ce este in exterior, ci pentru ceea ce arata din interior".

Geanina Codita spunea...

Trezireeeeeaaaaaaa! Sânzienele vă urează o zi divină!

Mariana spunea...

Elena, frumoase indemnuri! Utile!

O imbratisare strânsă...strânsă!

Cât de importantă este o îmbrăţişare? Poţi da un răspuns aici http://psalmdedor.blogspot.com/2009/06/cat-de-importanta-este-o-imbratisare.html.

elena marin-alexe spunea...

ARIPI DE FLUTURE - Felicitari pentru asemenea PRIETENIE.

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Va multumesc pentru Esential, Exceptional si prietenia dv.stra din virtual. Doar bine si sanatate va doresc si va mai astept, cu mare placere.

elena marin-alexe spunea...

Geanina Codita - ha...ha...ha... esti tare de tot. Dar ce faci tu la ora asta scumpo?
Pai daca esti asa matinala....sa-ti dea Domnul o zi Superba! Te pup!

elena marin-alexe spunea...

Mariana - O imbratisare, face mai mult decat 1000 de vorbe bune! Fii binecuvantata!

kis spunea...

De obicei apelam la dragostea lui Dumnezeu cand avem probleme, necazuri ;
Cand ne este bine ar trebui sa MULTUMIM dar de multe ori uitam, si e trist.

elena marin-alexe spunea...

kis - Asa este, dar avem inca sansa iertarii Lui. Numai bine!

nakudo spunea...

personal ...chiar nu am decat motive de slava...si am invatat sa comunic legat de existenta mea cotidiana ...mintea mea de multe ori e cam virusata dar cand ascult ce trebuie sa fac...ma simt un vas cu mirt si tamaie si lucrurile ies bine....in marea sa dragoste infinita...ne tine in palma protejandu-ne...

elena marin-alexe spunea...

nakudo - Ce minunat sa ne stim protejati!
Fii binecuvantata!

mihaella spunea...

superbe versuri.si bune de a le avea alaturi la fiecare moment de rugaciune.

elena marin-alexe spunea...

mihaella - Multumesc pentru apreciere.