miercuri, 10 iunie 2009

Tu cum ti-ai intalnit perechea?

Da, casnicia mea are si ea o poveste, ca oricare, numai ca eu consider ca sotul meu este un dar, si daca o sa cititi mai departe, o sa vedeti ca asa este.
Ma aflam internata intr-un spital si eram dupa o interventie chirurgicala.Dupa vreo saptamana, cand am coborat din pat, cu ceva dificultate, am ajuns in curtea spitalului intr-un parculet si m-am asezat pe o banca la aer. De mine s-a apropiat zambind un tanar care avea o alura de 'nordic' adica exact ce-mi placea mie, blond, bronzat cu 'o pereche' de ochi atat de verzi,de aveai senzatia ca toate salciile plang in ei...
M-a abordat foarte direct, simplu cu o intrebare, care e destul de banala, dar mie mi s-a parut si mai banala, ba chiar fara rost : Ce mai faci?
M-a luat un val de nervi si l-am respins cu brutalitate intrebandu-l:De unde ma cunoaste si cum isi permite sa ma abordeze asa?
El si-a pastrat zambetul intact, de parca nu s-ar fi ciocnit vorbele noastre si mi-a raspuns simplu, intr-o fraza destul de scurta, dar care m-a blocat pe moment: Ti-am salvat viata.
Si acum incepe povestea lui....

El era seful statiei de oxigen, din spitalul judetean [pe atunci].Intr-o zi a fost chemat telefonic, sa vina urgent in sectia respectiva, ca s-a intamplat ceva la aparatura de oxigen. A venit repede si cand s-a apropiat de pat m-a vazut asa cum eram, palida cu buzele vinete si cat a trebuit sa remedieze avaria , m-a privit de multe ori .Urmatoarele zile si nopti au fost pentru el un dute-vino, ca un pelerinaj la capataiul meu, ca nu cumva sa se mai intample ceva rau.
Din acea zi din curtea spitalului, drumurile noastre s-au unit si am mers si inca mergem pe acelasi drum, calauziti de dragostea lui Isus care este prietenul nostru nedespartit, la bine si la rau.
Avem trei copii reusiti, avem si nepotei, avem si bucurii si necazuri ca tot omul dar, credem cu sinceritate ca Dumnezeu cand uneste DOI, nimeni sa nu desparta. Caci in drumul lor, fie ca e presarat cu flori care-ti dau senzatia de dulce trai, sau framantat in diverse furtuni, care mai aduc cateodata gustul amar in cerul gurii, important este ca intotdeauna sa privesti in viitor, cu nadejdea, ca exista Cineva care vede , stie, poate oricand, oriunde si orice.
As vrea sa mai adaug doar un lucru, pe care chiar de l-am lasat la urma, este 'cel mai important' si anume, ca la noi in familie intotdeauna prioritatea o are : rugaciunea, la timp si nelatimp.

Aceasta 'leapsa' am primit-o de la adriana si-i multumesc pentru-ca m-a indemnat sa ma-ntorc in timp, pret de cateva minute.Pretioase minute.
Celor care aveti parteneri va dau la randul meu aceasta 'leapsa';Tu cum ti-ai intalnit perechea?.

27 de comentarii:

adriana spunea...

nota 10 si voua...si la fel cum i-am spus si altei povestitoare...drum lung impreuna...nu e asa ca a fost un exercitiu frumos?...m-am gandit ca aceasta leapsa sa aduca pe net cat mai multe povesti reale, din care cei care inca nu si-au aflat perechea sa nadajduiasca si sa incerce sa o astepte frumos...Doamne ajuta!...cum vezi ca am ai preluat leapsa cineva, da-mi de veste...

adriana spunea...

revin, pentru ca am vazut ca m-am conectat cu un id pe care nu il mai folosesc

Hălăţel spunea...

Ce frumos!
Chiar frumoasa povestea voastra..

Geanina Codita spunea...

Nici nu ma gandeam ca putea exista o altfel de poveste intr-un suflet atat de mare. o sa scriu si eu despre asta cat de curand. Multumesc pentru leapsa si ganduri frumoase catre cele doua inimi ce bat la unison.

Dumitru Negoita spunea...

Dragoste pentru semeni, intre semeni.Inteligenta, respect,"privirea in viitor"... rugaciuni.
Felicitari!Ce poate fi mai frumos?

Mihaela Petrescu spunea...

Felicitari! Deci sint si poivesti frumoase ? Oare de ce oamenii sint atit de interesati numai de drame, de scandaluri ?

Mugur spunea...

Minunata povestea! Mai ales ca s-a intamplat si intr-un moment mai special.
O zi frumoasa!

mmary spunea...

Povestea dumneavoastra e ca o raza de lumina, pe care daca o primim sa patrunda in launtrul nostru,vom descoperi tot ce trebuie sa stim si sa intelegem despre casatorie,despre iubire,despre frumusetea fiintelor care au dat acelasi sens vietii lor...ma rog ca flacara iubirii care arde in inimile voastre sa va insenineze in chip divin fiintele ,sa va daruiasca neincetat,cu gingasie,iubirea care lumineaza,incalzeste,patrunde,vindeca,bucura...va admir doamna Elena,sunteti cu adevarat "FRUMOASA"...

elena marin-alexe spunea...

adriana - ai dreptate ...a fost un exercitiu foarte frumos, plin de frumos traite amintiri.Iti multumesc mult.O zi super iti doresc.

elena marin-alexe spunea...

Halatel - multumesc , draga mea! Te pup.

elena marin-alexe spunea...

Geanina - cred ca in fiecare din noi mai traieste o astfel de poveste. Astept cu nerabdare sa calatoresc pe cararile povestii tale.Imbratisari sincere, si tot binele din lume!

elena marin-alexe spunea...

Dumitru Negoita - Va multumesc pentru frumoasele aprecieri, dar as adauga ca daca nu as trai de dragul lui Dumnezeu as fi un Zero Absolut. EL mi-a daruit cata o farama din tot ce ati enumerat dv. mai sus.
Va doresc o zi cu Pacea Lui.

elena marin-alexe spunea...

Mihaela Petrescu - Sigur ca si tu posezi o minunata poveste, deci astept....
O zi frumoasa!

elena marin-alexe spunea...

Mugur - ma bucur ca ti-a placut. Cred ca toate povestile au acel 'moment special', depinde cum il percepem. Tot binele din lume si te astept cu povestea ta...

elena marin-alexe spunea...

mmary - sensibilitatea ta imi incalzeste sufletul si-i da aripi, ca de fiecare data. Sper ca Domnul sa-ti pregateasca Povestea ta. Tot ce face EL ramane. Fii binecuvantata iubito!

orianda spunea...

elena .... ce poveste frumoasa! Si daca ai povestit-o cu asa mare drag, imi fac curaj! SI sper si eu ca va fi bine! :)

Si asa va fi! Trebuie!

Fiu de Rege spunea...

primim si mai invarsta.

elena marin-alexe spunea...

Orianda - Sa ai bucurie si fericire, asta iti doresc din tot sufletul meu.Curaj!Te imbratisez cu drag!

elena marin-alexe spunea...

Multumesc, pt vizita si invitatie. Multa binecuvantare!Te mai astept cu placere.

Amarys spunea...

foarte frumos

elena marin-alexe spunea...

Amarys - Bine ai venit pe hai la plimbare! Te mai astept cu placere.

miki spunea...

Am ramas fara cuvinte!...dar a inviat speranta.Drum bun inainte si presarat cu cat mai multe flori

kalliope spunea...

nu m-as putea exprima aatat de devreme, cu toate ca mi-as dori:)

elena marin-alexe spunea...

miki - Speranta trebuie sa ramana vie! O duminica frumoasa, cu bucurie!

elena marin-alexe spunea...

kalliope - Tu dragul meu , ai toata viata inaintea ta, trebuie sa fii realist si sa astepti clipa...Sigur este un timp pentru toate.O duminica linistita sa ai si nu ti-ar strica si o plimbare in Parcul Rozelor.Ce zici?

lidy spunea...

Miki, draga.. Desi, in calitate oficiala de fiica, va stiu povestea - a ta si a lui Tiki, ea desfasurandu-se firesc si de-atata vreme sub privirile mele de copil, iata-ma, stand aici, impresionata de inceputurile atat de sensibile ale unei povesti de dragoste pe care mi se pare ca o ascult pentru prima data...

Si imi place cum suna.... :)

elena marin-alexe spunea...

Lidy - Cred ca povestea ta, este una din cele mai frumoase si electrizante, din cate cunosc eu pana acum. Cand ai de gand sa -ti folosesti harul de scriitor?