duminică, 7 iunie 2009

Rusaliile


O mare parte a crestinilor, sarbatoresc astazi Pogorarea Duhului Sfant, Rusaliile sau ziua Cinzecimii, ziua in care Domnul Isus Si-a tinut promisiunea facuta ucenicilor Sai, ca dupa inaltarea Lui la ceruri, le va trimite un Mangaietor, pe Duhul Sfant, Duhul Adevarulu.

Tuturor celor ce sarbatoresc astazi, le doresc multa Pace si Bucurie si-i provoc la cateva clipe de rugaciune si multumire adresate Celui Sfant care merita toata Lauda, Cinstea si Glorificarea in veci de veci.

12 comentarii:

mmary spunea...

Azi, in aceasta zi minunata,va doresc ca toate Harurile pe care le-am cerut in rugaciunea de pe blogul meu,sa se reverse asupra dumneavoastra draga doamna Elena precum si asupra tuturor sufletelor...

Geanina Codita spunea...

Ne rugam pentru noi, pentru familia noastra, pentru prieteni, pentru cei dragi. Ne rugam sa le fie bine , sa traim in armonie si Dumnezeu sa-i lase langa noi vesnic. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru fiecare zi, pentru ca pot zambi si pot merge mai departe pe drumul vietii. O zi linistita!

elena marin-alexe spunea...

mmary - multumesc mult pentru gandul tau bun in aceasta zi de sarbatoare, in care foarte putini oameni, s-au gandit ca de fapt sunt crestini.Cred ca esti mult iubita de Domnul.

kalliope spunea...

AMIN!!!

ARIPI DE FLUTURE spunea...

multa pace si bucurie va doresc si eu

elena marin-alexe spunea...

Geanina - Daca nu am avea langa noi Mangaietorul, nu am rezista in clipele grele ale vietii.Binecuvantata sa fii in veci draga mea.

elena marin-alexe spunea...

Marius - Amin, amin! sa ai binecuvantarea Lui cu tine!

elena marin-alexe spunea...

FLUTURAS - FII BINECUVANTATA!

Dumitru Negoita spunea...

Este minunat ce prezentati dv.,astazi si ieri ne-ati provocat la rugaciuni si este foarte bine. Vineri ne-ati provocat la ... poezie!Mai intotdeauna ne provocati la ... plimbare si este destul de bine. Mai de una zi, la ... moralitate si patriotism ... Dumnezeu sa va binecuvanteze.

elena marin-alexe spunea...

D-le Dumitru - Sincera sa fiu, asa cum imi place, trebuie sa va spun ca ma flatati, cu laudele aduse,insa eu nu fac decat ce mi-am propus, cand am 'deschis' acest blog si anume: sa fie o plimbare prin tot ce simt eu, tot ce iubesc si cred ca e de folos sa impartasesc si altora. Ca de fiecare data, imi face deosebita placere vizita dv. O noapte plina de pace!

disa spunea...

Multumesc si eu Domnului
ca ne-a trimis Mangaitor,
sa ne fie de-ajutor!

elena marin-alexe spunea...

disa - bine ai venit pe, hailaplimbare. Ma alatur si eu multumirilor tale Domnului, pentru Mangaietorul trimis.Fii binecuvantata!