joi, 9 februarie 2012

eu şi Tu

eu sunt peregrină, Tu dalbă lumină
ce grija mi-o poart
ă şi calea-mi arată.

eu rugi adunate, Tu mil
ă, dreptate,
eu neascultare, Tu mil
ă, iertare.

eu pumn de t
ărână, Tu mă porţi de mână
m
ă conduci prin lume, spre-o ţară anume.

eu plâns în ne
ştire, Tu plin de iubire
în bra
ţe mă ţine, la greu şi la bine.

eu mâna ce scrie, Tu e
şti veşnicie,
cuprinzi efemerul, descoperi misterul.

eu de
şertăciune, Tu har şi minune,
eu clip
ă-n abisuri,Tu domn peste visuri.

eu slab
ă speranţă, Tu-mi dai siguranţă
în ziua ce vine, s
ă fiu tot cu Tine.

eu abandonat
ă, Tu Frate şi Tată,
eu îngrijorare, Tu raza de soare.

eu o stea în noapte, Tu eternitate
m
ă-nfăşori în vreme, n-am de ce mă teme.

elena marin alexe

12 comentarii:

disa spunea...

"...n-am de ce mă teme."
Cand suntem sub ocrotirea Sa, n-avem de ce sa ne temem.

Monna Tabita Novacescu spunea...

Eu sunt o stea...TU ETERNITATE!
Minunate versuri .
O imbratisare calda,Elena.

*ELENA* spunea...

eu slabă speranţă, Tu-mi dai siguranţă
în ziua ce vine, să fiu tot cu Tine.

eu abandonată, Tu Frate şi Tată,
eu îngrijorare, Tu raza de soare.

eu o stea în noapte, Tu eternitate
mă-nfăşori în vreme, n-am de ce mă teme.
Îmi place mult..
Un weekend liniștit vă doresc!
Cu tot dragul vă îmbrățișez scumpa mea Tiză!

Lisandru Cristian spunea...

Gândurile noastre bune, scumpă doamnă. Am trecut şi am citit cu plcăere.
Un poem al speranţei, al încrederii în forţa divină, al puterii dea înfrunta fiecare obstacol al vieţii...

Vă îmbrăţişăm cu mare, mare drag! Tuturor celor care vă sunt alături numai bine!

elena marin-alexe spunea...

disa
Bine'nteles, draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Calde imbratisari si tie Monna draga!

elena marin-alexe spunea...

*ELENA*
Cu mare drag iti trimet salutari si un sfarsit de saptamana frumos, draga mea tiza!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Cristian draga, prin vremurile pe care le traversam, El ne ramane singura nadejde.
Va doresc un sfarsit de saptamana binecuvantat, dragii mei dragi!

iri spunea...

Am citit iumpreuna cu nepotelele mele!O experimentam zilnic.
Acum eu te rog sa te rogi pentru nepotelul meu Petru Emanuel , este la spital la Caracal cu niste complicatii dupa rubeola.Eu stau cu ceilati patru.O duminica binecuvantata!

Speranta spunea...

"eu rugi adunate,Tu mila dreptate,
eu neascultare,Tu mila iertare.

eu pumn de tarana,Tu ma porti de mana ma conduci prin lume,spre-o tara anume."

Foarte frumoase versuri...

Multe binecuvantari va doresc din tot sufletul!

elena marin-alexe spunea...

iri
Ma voi ruga impreuna cu tine pentru nepotelul tau Petru.Dumnezeu este cu el :) Fii fara teama draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Speranta
Iti reantorc binecuvantarile incarcate cu pace si bucurie!