duminică, 5 februarie 2012

Vrancea sub zăpezi...


Aşa arată acum iarna de acasă. Priviţi şi vă minunaţi:
Am un troian chiar în faţa casei la intrare
Toată curtea din faţă este o mare aglomerare de zăpadă şi ne este imposibil să mai ieşim afară spre drum.

De astazi de la ora 10.00 ninge continuu si viscoleste. Ma apropii de fereastră să fac o fotografie prin geam..

 Ma aventurez iar afară, doar pentru câteva clipe, să mai fac o fotografie..şi dau nas în nas cu un nămete, mai înalt decât mine..

In toata curtea nameti uriasi...
 Si tunelul alb...


Nici in curtea din spatele casei, lucrurile nu stau altcumva..

.
Nu sunt supărată. Mi-am dorit o iarnă bogată în alb de zăpadă şi nu se cade să cârtesc :) Cineva de acolo de sus, are totul sub control ..

S-a înserat este ora 17.35. Ninsoarea continuă acompaniată de viscol.



asa arata acum...



elena marin alexe




31 de comentarii:

nakudo spunea...

idem si la noi...dar sincer mie mi se pare minunat ca ninge,viscoleste.De ce?pentru ca e iarna in adevaratul sens al cuvantului,pentru ca o sa fie apa in pamant,pentru cacineva de sus are cum ati zis,totul sub control,apoi...stiti cum e omul mereu carcotas,vara nu-i bun ca e prea cald si iarna prea frig...trece si asta si o sa fie mult ,mult verde apoi...va pup cu drag...si ce sa mai zic...santeti o luptoare soar,o sa treceti si peste asta-(am facut din ochi)

Petru spunea...

Ca niciodata parca...

Lisandru Cristian spunea...

Frumoase imagini, scumpă doamnă. În pofida tuturor problemelor pe care le implică, troienele acestea au un farmec aparte. E o iarnă fulminantă peste noi, aş spune, încercăm să luăm frumosul din ea. Nu reuşim întotdeauna, fiindcă vedem ceea ce se întâmplă în jur, dar o leacă de dor şi de poveste ajută mult...

Gânduri bune din partea noastră!

lidy spunea...

E foarte frumos... Totul alb... Mi-ar placea sa ma arunc in zapada acolo, acasa.. Aveti grija de voi!!!

B.D. spunea...

Și pe aici e tot așa... dar e frumos de rece :)

Ana Maria spunea...

Mama, ce nebunie la tine..... parca nu se mai opreste zapadaaaaa....da lasa ca o veni si primavara.. :) Imbratisari multe si Rezistenta de la Bucuresti!!! :-*:-*:-*

Anca spunea...

wow aia da zapada :) ..multe salutari si multa pace !

elena marin-alexe spunea...

Stefi
Curge pur si simplu din cer, ca dintr-o sita uriasa...:)
Nu ma ingrijorez, cum am zis dealtfel, Cineva are totul sub control.Si ai mare dreptate: noi nu suntem multumiti niciodata :)
Cald si duios te imbratisez draga mea!

elena marin-alexe spunea...

Petru
Eu imi amintesc ceva cand eram tare micuta...

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Intotdeauna iarna are un farmec deosebit fata de celelalte anotimpuri, in special pentru artisti...poeti, muzicieni etc.
Pentru acestia povestea iernii are magie :)
Imbratisari cu iubire din iubire, PENTRU VOI DRAGII MEI DRAGI!

elena marin-alexe spunea...

lidy
Pai daca ai curaj :)vino Lidiukul meu!

elena marin-alexe spunea...

B.D
Foarte rece, as putea spune :), ca iarna la romani.Sa fie cald in suflete!

elena marin-alexe spunea...

Ana Maria
Multumesc mult Anna.draga.Chiar acum cand iti raspund curge...zapada si nu da semne sa se opreasca. Stie Dumnezeu ce face...
O zi frumoasa si tie cu imbratisari calduroase!

elena marin-alexe spunea...

Anca
Multe binecuvantari din Vrancea, draga Anca!

corina spunea...

Asa zapada mare eu nu imi amintesc sa fi avut...
Aseara am intrat pe blogul tau, si vazand zapada asa mare apoi stirile ca se inchid nustiu cate scoli, am zis vai de cei de-acasa bietii de ei.Mai ales cei care trebuie sa indure frigul care nu au cu ce face focul...
Si apoi mi-am zis: Uite si cum Dumnezeu striga dupa noi si ne trimite cate toate peste noi numai sa dam putin din gene si sa ridicam glas de rugaciune spre EL.
Cel mai grav este ca noi dormim in continuare in pacatele si faradelegile noastre....

Aris spunea...

Sunt sigura ca iarna asta a evadat din sufletul meu! Nu e tocmai o binecuvantare pentru toata lumea ( numai calator sa nu fii pe vifornita asta!), dar mie imi este bine, si cald, si drag de iarna...

Parca s au pravalit peste noi zapezile din povestile bunicilor!

O imbratisare si un gand bun, frumoasa doamna!

elena marin-alexe spunea...

corina
Zapada asta cu siguranta este unul din mesagerii lui Dumnezeu.Bine ar fi sa tinem cont de avizare...
Nici eu nu am vazut asa zapada de cand eram copil micut draga Corina.

elena marin-alexe spunea...

Aris
Asa este draga mea.Dar pentru mine este chiar bucuria sufletului si ii multumesc Domnului, pentru atata bogatie de alb.
O seara plina de caldura in suflet, iti doresc Aris!

cella profiri spunea...

Elena,
primesti cu colindul?
Gata ... pentru ca tot s-au inchis scolile vin pana la tine ;))

elena marin-alexe spunea...

Cella
Eu te primesc cu mare drag, dar cum ajungi aici? Ai elicopter? :)))

iri spunea...

Elena draga eu nu pot spune decat ca este infricosator de frumos!Sa va ajute Domnul sa fie doar frumos si sa iesiti cu bine din nameti!

iri spunea...

Ti-am "furat " o poza"

elena marin-alexe spunea...

iri
Ca intotdeauna ce este frumos, poate fi si infricosator...:) .Calde imbratisari din Vrancea, scumpa mea!

iri spunea...

Cred ca numai imbratisarile tale sant calde acolo!Cate grade aveti acolo?
Ai vazut ca ti-am pus poza si m-a intrebat o cititoare!

elena marin-alexe spunea...

iri
Am vazut si chiar am scris ceva multumiri, dar vad ca nu a intrat comentariul si nici nu mai pot comenta la tine.De ce? Poate trebuie sa faci o setare la comentariile tale..:)
Multumesc mult.Aici asta noapte au fost -23 grade..

Monna Tabita Novacescu spunea...

In ciuda viscolului stiu ca in sufletul tau este multa caldura .Te imbratisez cu drag !

Albastru spunea...

Imaginile sunt de poveste. Iarna aceasta este o iarna ”de poveste”.
Sa auzim numai de bine!

elena marin-alexe spunea...

Monna Tabita Novacescu
Multumesc Monna.El ne daruieste o farama din caldura dragostei Sale!

elena marin-alexe spunea...

Albastru
Multumesc pentru vizita!

Gabriela Pana spunea...

Fiecare anotimp cu frumusetea lui.De sarbatori ne doream cu ardoare putina zapada acum cand a venit, a venit prea multa...Sa aveti putere sa treceti peste asta...

elena marin-alexe spunea...

Gabriela Pana
Multumesc pentru gandurile bune, draga mea Gabriela!