joi, 16 februarie 2012

Viscolul


Cu sclipirea
încremenită în priviri

cerga albă

îşi doarme visul

rece şi tăcut

în strânsoarea

braţelor iubitoare

posesive şi suverane

ale arborilor

Păsările negre
dansând în ochii mei

pătează neprihanita cernere

cu lacrimi îndoliate

în alese încrustaţii

de filigran

Inima zbuciumată sub povara

gândurilor

se adăposteşte

la focul Iubirii Lui

ocrotitoare

care îi sărută timid pulsul

domolindu-i
  bătăile
Ruptă de realitate

urc treptele flăcarilor

mă ascund

departe

de respiraţia dominatoare

a viscolului alb

neobosit

apoi aştept o nouă dimineaţă

Necruţător şi hapsân
vântul

se întoarce din drum

pentru o ultimă rafală

în timp ce

noaptea sleită de puteri

se întinde letargică

pe nemărginirea albă

dureros de tăcută

elena marin alexe

8 comentarii:

nakudo spunea...

Ruptă de realitate
urc treptele flăcarilor
mă ascund
departe
cred ca e adevarul iernii acesteia si va regasesc complet sincera in aceste versuri...dar acolo departe e multa liniste si siguranta...va imbratisez cu dragoste si empatie...asa ma simt si eu...mi-as dori sa fiu acolo cu dv si sotul dumneavoastra:)

elena marin-alexe spunea...

nakudo
Oricand esti binevenita aici,la lumina flacarilor din soba, ori la umbra salciei verzi.
Stii asta, draga Stefy!

VIO spunea...

"..noaptea sleită de puteri
se întinde letargică
pe nemărginirea albă
dureros de tăcută .."

corina spunea...

Frumos....

elena marin-alexe spunea...

VIO
Mulţumesc pentru vizita!

elena marin-alexe spunea...

corina
O zi frumoasă draga mea!

Lisandru Cristian spunea...

Un accent aici, scumpă doamnă:
"Păsările negre
dansând în ochii mei
pătează neprihanita cernere
cu lacrimi îndoliate
în alese încrustaţii
de filigran
Inima zbuciumată sub povara
gândurilor
se adăposteşte
la focul Iubirii Lui
ocrotitoare
care îi sărută timid pulsul
domolindu-i bătăile"

Am trecut la ceas de seară şi am citit cu mare plăcere. Vă îmbrăţişăm cu mare drag! Gânduri bune din Bucureşti!

elena marin-alexe spunea...

Lisandru Cristian
Sunt bucuroasa de fiecare data cand iti regasesc "amprenta" in trecere pe aici :)
Numai ganduri bune dragii mei dragi!